Stránka 1 z 4

Kevlarový řemen/orig. řemen - čemu věřit?

PříspěvekNapsal: 04 srp 2012, 20:47
od vlastak
Dnes jsem synovi pujčil X MAXe a po půl hodině mi volá, že mu praskl řemen variátoru. Při poslední výměně jsem zvolil kevlarový řemen. Na rozdíl od originálů které bez problémů vydržely do výměny po 20 tis, kevlarový vydržel jen 8 tis. km . Další moje volba po této zkušenosti je jasná

řemen.jpg

Re: Čemu vic věřit

PříspěvekNapsal: 04 srp 2012, 20:49
od oldik
Když si proberu poznatky z posledního roku co to tu čtu a ještě si něco pamatuju, tak nakonec vždycky vyšel nejlíp origo řemen. Jakékoli jiné varianty byla sázka do loterie.

Re: Čemu vic věřit

PříspěvekNapsal: 04 srp 2012, 20:56
od tyjo
Sorry za OT, ale musím. Já se držím hesla ženská a motorka se nepůjčuje :-))))

Re: Čemu vic věřit

PříspěvekNapsal: 04 srp 2012, 21:05
od vlastak
nedovedu si představit, že by se mi to stalo někde 300 km od baráku dnes jsem klukovi MAXe půčil poprvé tak jsem docela rád, že jsem to odvážel jen 10 km Prostě to tak mělo být a já nepujčuji manželku a holící strojek

Re: Čemu vic věřit

PříspěvekNapsal: 04 srp 2012, 22:03
od láďa
řeknu ti že nejsi první,Funtomovi minulý týden praskl kevlarový na dálnici,a měl na něm najeto cca 6 tis :(

Re: Čemu vic věřit

PříspěvekNapsal: 05 srp 2012, 00:02
od mickielli15
aha, takže je to asi nevymakané, tyto kevlaráče... toto jsou hodně cenné informace, taky jsem o něm uvažoval, ale půjde tam originál, až bude třeba. Díky.

Re: Čemu vic věřit

PříspěvekNapsal: 05 srp 2012, 09:02
od saimon1
Vždy originál je nejlepší a ty kevlary stojí za prd.

Re: Čemu vic věřit

PříspěvekNapsal: 05 srp 2012, 16:24
od Jimmy
Nedávno se mě také roztrhal kevlarový řemen. Vydržel 4000 km. Originál jsem měnil po 12 000 km a vypadal skoro jako nový.

Re: Čemu vic věřit

PříspěvekNapsal: 05 srp 2012, 16:36
od FunTom
Přesně tak, Láďa má lepší informace jak já. Stalo se to na D1 ve 150 km/h, nic příjemného. Řemen Malossi vydržel jen 6200 km a to jsem si pár dní před tím nechal čistit variátor a spojku a řemen nejevil známky poškození. Takže jsem se vrátil zpět k originálu a u něj už zůstanu. :)

Re:Kevlarový řemen/orig. řemen

PříspěvekNapsal: 01 úno 2019, 14:24
od filipscz
Zdar chlapci, nezkouseli jste dat misto origo remenu nejaky univerzalni "prumyslovy", co se da koupit vicemene kdekoliv? Nebo je tahle varianta nesmyslna? diky.

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 02 úno 2019, 23:47
od karavanista
Jaký by to mělo význam? Cena? Myslím že průmysl využívá spíše klasické zubaté,než variatorové..

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 10:12
od JardaB
V Downtownu je řemen zubatý - neupsal jsi se ? Skútry mají spíš zubatý řemen ... nebo se pletu ?

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 10:18
od forester
Nepleteš, remene na skútre sú zubaté.

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 10:40
od srnka1010
Obyčajný remeň,ak by našiel správnu dĺžku,šírku a sklon kónusu,tak by ho roztopil,lebo nieje stavaný na tlak z boku.

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 12:51
od mirsil
Srnka1010 to snad nemyslíš vážně, samozřejmě, že jakýkoli klínový řemen přenáší kroutící moment svými boky díky samosvornosti a tření v klínové drážce řemenice.
Spíš jde o to, že klínové řemeny pro variátory mají tu třecí plochu zvětšenou (jsou vyšší) i širší kvůli proměnlivé vzdálenosti řemenic a jsou specifické pro každý model variátoru takže nehrozí, že by se obyčejný klíňák dal sehnat v přesném rozměru pro konkrétní variátor.