Italjet Dragster

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Italjet Dragster

Příspěvekod LOBO » 13 srp 2007, 11:50

Taxem objevil tohodle skutrika. Je to sqelej dizajn. Ma snim nekdo zkusenosti, jak funguje to predni odpruzeni? V Cesku jich asi moc nelita
Me se libi moc, bral bych tu nejsilnejsi verzi (dvacet koniku) :rolleyes:
Naposledy upravil LOBO dne 13 srp 2007, 12:44, celkově upraveno 1
LOBO

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 26 led 2007, 17:40
Skútr / moto: Honda SCV100 Lead

Příspěvekod sneegg » 13 srp 2007, 18:19

no,stroje sou to pěkný,ale trošku problémek s dílama.fabrika totiž už neexistuje.a mimochodem to přední jednostraný uložení bejvá dost často KO a když se sežene nový tak stojí jako ojetej skutrik :)
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod sneegg » 13 srp 2007, 18:23

respektive fakrika snad existuje,ale nejaká sekce skutru prej skrachovala ,bo co B)
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod marioX9 » 14 srp 2007, 06:55

Opravdu sqělá mašina, ale pryč od ní s tim ulložením a řízením má Snegg naprostou pravdu bratranec ho koupil s vyklachtanym tisícihranem na řízení s doměnkou, že to přeci nebude problém vyměnit.A za celou sezonu si nezajezdil bo ho nesehnal.A vyrobit ho jen tak taky neni pr...., nakonec ho buchnul.Díly jsou fakt zásek.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 17:24, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
B650 EXECUTIVE K5 - (EX - PIAGGIO X9 250 EVO - JEZDÍ UŽ TEĎ PO BUDĚJICÍCH TAK AŽ JI UVIDÍTE TAK JI POZDRAVUJTE :-) )
Uživatelský avatar
marioX9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 132
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Karle Varle
Skútr / moto: B650 Executive K5

Příspěvekod roman.mara » 14 srp 2007, 14:40

musím jen souhlasit, krasavec, ale ty díly :(
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod LOBO » 15 srp 2007, 20:22

Njo, tak do nej nepudu, ale za srdce me vzal :D
LOBO

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 26 led 2007, 17:40
Skútr / moto: Honda SCV100 Lead

Příspěvekod roman.mara » 16 srp 2007, 04:40

nejsi sám
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Re: http://www.italjetdragster.com/

Příspěvekod kytka » 28 kvě 2009, 21:50

Už mám druhýho Italjeta, ani u jednoho nebyl s přední kyvkou problém. Naopak je to bezproblémový, nikam to netáhne, peugeot to má řešený podobně, ale má s tím problém. Italjety mají spíš sportovnější charakter, první byl Formula 70kit od Malossi, jezdila 110 a teď mam Dragstar180 - jede 120 (válečky 10,5g). S dílama je to podle modelu, každej model má jinej motor a jinak je spousta těchhle skůtrů bez papírů třeba na Slovensku, takže koupit jeden na díly. Fabrika zase funguje, ze skůtrů prodávaj Dragstery, teď už jen ze čtyřtaktama. Můžu ale doporučit, nadčasový stroje, jak design, tak technika.
kytka

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 28 kvě 2009, 21:41

Re: http://www.italjetdragster.com/

Příspěvekod Vitas » 28 kvě 2009, 22:10

No nevidim jedinej duvod, proc Itajlet dela(l) tydle sesmoleny vidlice. Kdyby aspon to rameno nebylo pevny, jenze ono je pevny a u kola je kloub s manzetou, takze se hejbe jen kolo. Je ale pravda, ze treba oproti Peugeotu Speedfight suprove drzi smer... :wink:

Koupila to naka indicka firma... na http://www.italjet.com maj furt dragstera... Ale s dilama je naramnej problem - hlavne plasty atd. Motor je Morini ( u me v TP Motorini Franco Motori :mrgreen: ), takze na to dily jsou.

Obrázek
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: http://www.italjetdragster.com/

Příspěvekod vicena » 28 kvě 2009, 23:11

Správně výrobce skončil, ale možná vezme díly někdo od indie, možná čína...
Viceňa :D
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: http://www.italjetdragster.com/

Příspěvekod Vitas » 08 črc 2009, 21:27

Nevim, nevim, ale vypada to, ze Italjet dela zase dily. Sice za nehorazny prachy, ale dela. Mimochodem uz se zase vyrabej skutry.

http://italjet.co.uk/

Maxik by Italjet: Obrázek

Italjet Marco Polo 400
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: http://www.italjetdragster.com/

Příspěvekod Vitas » 06 zář 2009, 11:13

Hm, koukam, ze Italjet tak dlouho zkousel novinky, ojedinelosti atp. az zkrachoval. Mimo ty divny vidlice atp. meli prvni 3-kolovej skutr.

http://www.youtube.com/watch?v=P0m7o4yt0Sg kastle je mimochodem z Italjet Jet-Set, kterej se vyrabi i dnes. :wink: Prodava se i CR. Se dvema kolama teda.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: italjetdragster

Příspěvekod Rady » 06 zář 2009, 14:34

No ja jen ze tohle same se prodava pod znackou SACHS Quattrocento 400 a vyrabi se to na Tchaiwanu :D
Obrázek
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: italjetdragster

Příspěvekod Vitas » 06 zář 2009, 16:16

No jo, to je Italjet MarcoPolo. ALe nevim jsetli se vubec prodava. :wink:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: italjetdragster

Příspěvekod Rady » 06 zář 2009, 17:35

Ja bych rekl, ze to je typicky priklad jak vyrobce z Ciny zamerne mate kupujiciho. Kazdopadne tento skutr ma pouze jednoho vyrobce a ten je na Tchaiwanu.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Další

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků