Stránka 1 z 1

Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 23 led 2020, 22:13
od bajza
Narazil jsem na návrat značky Malaguti a to i na český trh. Nový Madison je sice lehce upravený Nexus 300 (asi bude i 125 ccm). Ale nová přístrojovka a stavitelné plexi jiné zadní světlo. Škoda, že zůstali nezamykatelné přihrádky pod řídítky. Ale jsem zvědav na cenu, pokud nebude atakovat Forzu a X-max mohla by to být zajímavá volba pro ty co chtějí 300 ccm popř. 125 ccm. Pokud bude vysoká je to s ohledem na pouze 16 kw trochu drahé.
https://www.youtube.com/watch?v=a4E1mQw9aFU

Našel jsem cenu 4600 euro.

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 23 led 2020, 22:32
od duky5
Ten Nexus má nesmrteľný dizajn :)

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 23 led 2020, 23:17
od Bostav
Už na tom videu jsou vidět špatně slícované plasty na řidítkách čas, pak kolem přístrojovky, kolem světel atd ...
Ovládací tlačítka asi z Alliexpresu , stejně tak brzdové třmeny. Neopracovaný plast na krytu variátoru.
Spínací skříňka v roce 2020 s klíčkem ? No .... Ok, ale to zpracování ? Lowend ?

Možná před 10 lety super, ale teď ?
Vůbec nesleduji značku Malaguti, stále to je Italská značka nebo už patří číňanům. Podle toho videa už čínská.
Původní Nexus "byl" krásný, ale tohle Malaguti ? V roce 2020 ? Jako vážně ?
A z jiného videa : ta přístrojovka ? Jako pokus o Digital cocpit ? :lol: :lol:

Tohle fakt není konkurence pro Forzu nebo X- maxe.

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 24 led 2020, 07:46
od bajza
Ještě bych je úplně nezatracoval údajně Malaguti koupila linka od Aprilie (SR max) a bude sama vyrábět. Úplně s licovane plasty neměl ani Nexus ale nebylo to jak číňan. Jedno propagační video a tak uvidí se co bude dál. Tlačítka měl Nexus v pohodě a brzdil slušně. Pokud by byla cena kolem 100 000 což by díky minimálnímu vývoji nebylo od věci. Nemusí to být špatné pokud zachovají velmi dobrý podvozek Nexuse.Mam info že bude zastoupení v ČR, bohužel info komu patří Malaguti zatím není. Ale motor bude 300 Piaggio. A pokud by byla i 125 osvědčená vyzkoušena původní Quasar za dobrou cenu proč ne.

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 24 led 2020, 10:33
od Gandalf
Před lety byla Aprilia SR Max v červeno-černé mým první favoritem při výběru skútru, i když jsem ji nakonec nikdy nekoupil. Je pravda, že v mnoha ohledech je tohle Malaguti už malinko "retro", ale na svou dobu to byl dobrý skútr (stejně jako jejich vlastní Malaguti Madison 250). Tedy pro toho, komu vyhovoval tužší, sportovnější podvozek a malinko vyšší těžiště. Prostor pod sedlem není největší, ale slušný, k tomu osvětlený a osazený USB zásuvkou a jestli k tomu teď přidali LED světla, vypínatelnou kontrolu trakce, dvojí palivové mapy (eco a sport) nebo plně digitální displej s BT konektivitou (a tohle všechno bude spolehlivě funkční), potom si svoje zákazníky možná najde. Design je vskutku vydařený, sportovně laděný a troufnu si říct nadčasový. Kvalita plastů nebo jejich slícování třeba nebude "japonské", ale hromada lidí na tom tak nebazíruje. Klíčová bude cenová politika, ale náklady na vývoj už jsou dávno zaplacené (když pominu těch pár nových doplňků)... tak uvidíme. Do 100t by to bylo hodně zajímavé, kolem 110t stále ucházející nabídka a každá další tisícovka už bude o zvažování konkurence. Kymco X-town je teď akčně za 104t, Downtown 350 za 140, ale zpravidla se dá domluvit slušná sleva. Joymaxy od SYMu za 120-130 t. Koncern Piaggio teď nabízí snad jen Beverly za 120, což je o kus subtilnější model a Vespa je třídou sama pro sebe. Naopak pokud se už někdo rozhodně pro X-Max nebo Forzu, asi tenhle model příliš zkoumat nebude... toť můj názor :)
Edit: Ceny ve španělském videu mají cca 4600 EUR, v polském necelých 20t Zl, což by vycházelo někde kolem 115-120t Kč.

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 24 led 2020, 10:55
od venda
Využívám situace když je řeč o Malaguti :D a předběžně tady nabídnu svého Madisona 150.
Budu dávat brzy inzerát, skútr je v dobrém stavu, vše funguje a cena asi 10 tis.
Prodávám i motorku protože chci jít do silnějšího skůtru.

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 24 led 2020, 11:08
od mirsil
Jo, tak tohle byla ve své době od Malaguti uznávaná designová špička ;-)

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 24 led 2020, 11:38
od Bostav
Teď říct kolegům v práci (35-55 let) , že mám mám Malaguti, tak budou koukat jak vyvoraná myš :lol: Jenže takhle to má 90% populace. Malaguti znají jen fanouškové skůtrů.
Stačilo, když mi kolega řekl, že mám hezké Kymco a jestli to je z Auto Kelly . Mluvil o Forze,tak jsem musel dát na bok samolepku HONDA :mrgreen:
honda.jpg

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 24 led 2020, 17:18
od duky5
V reálnej premávke som u nás videl iba 2 skútre, oranžovú 400ku tuším a spidera, na tom som dokonca šiel.

Čo sa týka tejto "novinky", určite si zákazníkov nájde. Ak bude akceptovateľná cena.

Čo sa týka spomínaných plastov, ani Nexus na tom nebol lepšie a som jeden z tých, čo im to srdce netrhá :). Tlačidlá sú iné, kvalitu posúdi čas. Pri prístrojovke sa bojím hlavne čitateľnosti na slnku, nepáči sa mi, ale je o asi nutné zlo aby tam bola aspoň nejaká invencia.
Čo sa týka kľúča, som za neho rád, nie som fanúšik kľúčového "bezkľúčového" riešenia, ktoré žerie batériu a zlodejom dáva skúter na podnose....
Plusom bude overený motor a celkom ma zaujalo uchytenie plexi a možnosť zmeny polohy.
Toľko pohľadom nexusáka :)

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 24 led 2020, 17:45
od HonzaR
Design Nexusu byl v době jeho vzniku natolik nadčasový, že ani dnes (imho) nezaostává, až na drobnosti. Ty drobnosti, některé, na tom videu napravili - přístrojovka, nebo štelovací plexi, ale jiné tam nechali - schránky pod řídítky těžko použitelné, nesmyslně blbě umístěná spínačka.

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 31 led 2020, 08:46
od Gandalf
Tak česká cena za třístovku: 117.990 Kč. Osobně jsem čekal do 115t Kč, ale jistě půjde malá slevička nebo nějaký ten kufřík :wink:

Re: Malaguti je zpět

PříspěvekNapsal: 31 led 2020, 13:36
od bajza
Proti Forze a X-max je tu rozdíl cca 20 000 dle akční nabídky i víc. Také jsem čekal ještě o chlup méně, ale cena je to zajímavá. Jsem zvědaví na cenu 125. Přístrojovka mne zatím moc za srdce nevzala, ale třeba to naživo bude lepší. Snad zůstal podvozek a nastavení jako na Nexusu. Pro mne už to sice není, leda že by byla dvouválcová 500-600. Což nebude. Ale jinak vypadá stroj OK.