Stránka 3 z 3

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 02 říj 2016, 17:54
od josuk
btw: ja bych autoskolu neprecenoval.. [WHITE SMILING FACE] pred x lety jsem absolvoval 12 hodin v aute a u zaverecek navic kolecko na jawe 350 s instruktorem a stacilo to.. [WHITE SMILING FACE]
(a tv je kazdou chvili policejni honicka nekoho bez RP... a docela dobre chlapci jezdej [WHITE SMILING FACE]) - prehanim, ale autoskola neni vsemocna

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 02 říj 2016, 18:39
od Stix
Rozšíření na 250ccm s Béčkem nepředpokládám, klidně bych si řidičák na silnější udělala (mám A1), ale s automatickou převodovkou. Na motorce nikdy jezdit nebudu. O tom se asi taky neuvažuje (nová skupina ŘO nebo nějaký kód k A2 "jen s automatickou převodovkou").

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 02 říj 2016, 18:52
od Rike
Motorkáři to používaj k zesměšnění, ale taky si myslím, že skútr není motorka. Nějaký Áčko s automatech bych taky bral.

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 02 říj 2016, 19:14
od moto.joker
Stix píše:Rozšíření na 250ccm s Béčkem nepředpokládám, klidně bych si řidičák na silnější udělala (mám A1), ale s automatickou převodovkou. Na motorce nikdy jezdit nebudu. O tom se asi taky neuvažuje (nová skupina ŘO nebo nějaký kód k A2 "jen s automatickou převodovkou").


Toto je podle předpisů možné. Dokonce to může být i skupina B.
Stačí jen najít autoškolu, která má vybavení a udělá to.
Jinak předpisy na to jsou a je možné mít v řidičáku skupinu s poznámkou "pouze automatická převodovka".

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 02 říj 2016, 19:22
od srnka1010
Je jedno či 125 alebo 250, mnohí majú také úpravy obsahu,či výkonov, na ktoré nemajú papiere a tiež to nikto nerieši,lebo nevedia ako.A autoškoly, nie vždy púšťajú do obehu to pravé orechové.

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 02 říj 2016, 19:26
od moto.joker
Abys nebyl překvapený. V případě nehody to pojišťovny dost řeší. Začíná se kontrolou rozměrů pneumatik a pokračuje se dál.
Zdánlivě to nikdo neřeší, dokud Tě nezastaví, nebo nejsi účastníkem nehody. Pak pojišťovna odmítá plnění a začíná drahá legrace...

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 02 říj 2016, 20:12
od srnka1010
Poisťovne si chránia svoje peniaze,to je svatá pravda.

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 02 říj 2016, 22:30
od macman
Jelikož to právě řeším kvůli manželce, tak se dají papíry dělat i na skůtru...

Podle vyhlášky je potřeba na A2 (do 35KW) mít motocykl s minimálně 400ccm a 20kW.. Takže jsem koupil Piaggio Beverly 500, došel jsem na magistrát a za 1000Kč mi zapsali do techničáku, že se jedná o cvičební vozidlo autoškoly... Pak to není problém za 50,- nechat vymazat..

Udělala se smlouva o pronájmu skůtra s autoškolou a manželka si právě dělá papíry na A2.. Zatím není jisté, zda jí dají omezení na automat, ale jí je to taky jedno.. Chce jen skůtrovat a 125ka jí nestačí..

Re: Další vývoj legislativy - ŘP B + 125 ccm?

PříspěvekNapsal: 03 říj 2016, 09:06
od Petr 5
Totéž jsem absolvoval v létě s tím rozdílem,že nikdo nevznesl požadavek minimálně 400cm a 20Kw.Autoškolu jsem dělal na Kymco 350i,což je ve skutečnosti obsah 321ccm a 22KW.Po dobu výcviku jsem žil v domnění,že budu mít omezení na automatické ovládání(mám to zapsáno v lékařské
prohlídce),ovšem v řidičském průkazu je pouze A2.Zdraví Petr 5