Stránka 1 z 3

Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 07 zář 2010, 22:19
od lucky33
Zdarec lidi,koupil jsem pred mesicem cinu Motorro(Rhon) Desire 50 4T - motor: 139 QMB/A...tak pisu nekolik postrehu ke zvyseni vykonu: soucasny stav: kit Naraku prumer valce 47 mm /73 ccm,sportovni variator Naraku-valecky 5,8g,kontrastka cerna Naraku + 1000rpm,hlavni tryska 88,sportovni vacka Naraku Touring,svicka NGK,odstraneny restrikce sani v airboxu(zuzeni uvnitr airboxu + zvetseny prumer plastoveho vnejsiho krouzku na prumer shodny s hadici sani)------cena: kitova sada cca 2050 Kc,variator cca 1450 Kc/v sade variatoru valecky a kontrastka/,vacka cca 1820, : skutr oproti puvodnimu provedeni o poznani lepe tahne do kopce,kde jel 40 km,jede nyni 45-50 a i v dost prudkem kopci rychlost pri rozjezdu stoupa,zlepsila se razantne akcelerace do 55 km/h a fakt v mestskem provozu neni skutr na krizovatkach brzdou,maximalka stoupla z puvodnich na rovine 68 km/h na 75 km/h(dle GPS),z kopce jede i nadale max 78km/h,toto je dano podle me stalym ozubenym prevodem,tak uvazuju o jeho zmene,ale az na pristi jaro.Podle me by skutr rychlejsi stalej prevod zvladnul.Nikdy jsem jinak na skutru nebo motorce nejezdil,ale "chytlo" me to,tak asi si pristi rok dodelam papiry na normalni masinu a jdu do toho :-).
Cena prace nevim,vsechno jako automechanik jsem delal sam.Dily jsou objednany z http://www.skutry-malsice.cz,maj oproti scootlandu aj. prijatelnejsi ceny.
Cinu jsem koupil proto,ze jsem chtel neco novyho,ale zase vzhledem k vyuziti skutru 50 litru za znackovou 50ku nedam.Zatim to mam po garancce,najety 600 km a spokojenost,uvidime.Pri prohlidce se mechanik usklib,podle me musel poznat,ze v tom bylo rejpany,ale v poho,asi se--u na to.

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 15 úno 2011, 00:24
od jesik
Čau lucky33
Jestli můžeš poskytnout nějaké bliší informace o lepším stálem převodu,tak mi sem napiš,na tu vačku se chystám právě ted a taky jsem naznal že mi stačí touring vačka,namísto Racingové,ale ještě mi vrtá hlavou karburátor,radí mi at si namontuju 24 karbec!! mě se to zdá už moc,vždyt to bude žrát jak tank,a já mám nádrž jen na 4 litry,a ještě něco,mám najeto12 tisíc,když budu dávat tu vačku,musím mněnit rozvodový řetízek a napínáky???moc se mi nechce půlit celej motor!!Za případné rady všem předem děkuji. :) P.S-mám jmstar zbike 50,motor jsd50qt-15,ale ted tam mám 70 válec malossi,ale hlavu původní padesátkovou. :)

2.3. edit:
Zdarec lucky 33-Zeptám se ted možná hloupě,zajímá mě ta vačka,protože se ji také chystám namontovat-nastavoval jsi jinak ventily,nabo jsi je nechal nastavený jako u normální vačky??Neklepaly ti ty ventily při vyších otáčkách??Nebyl hlučnější motor??Prostě- kromě zlepšení co popisuješ,neobjevily se nějaké problémy????Ještě jednou omluva za ,pro tebe možná hloupé otázky,ale dost mně to zajímá,protože se setkávám z rozdílnými názory,chci předejít možnému odrovnání motoru!!Díky za případné cené názory i od ostaních. :?: :?: :?:

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2011, 11:01
od saf
Ahoj mam stejnyho skutra desire 50 4t na rovine 65-70km/h z kopce 80 km/h dneska jsem oddelal to zuzeni v airboxu a po pridani plynu se to dusi asi by to chtelo vetsi trysku nevis jaka tam je original?

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2011, 11:59
od Santa
cus delal sem znamimu scoota a daval sem mu tam 72ccm,open filtr,otevrel sem vyfuk original,variator Naraku,a spojkovy pruzinky.......
puvodne v originalu si ho udrzel nohama ze se nerozjel mensi kopec jel 30-35kmh rovina 50kmh a z kopce jel na plnej 60kmh a to byl fakr maxxx
po upravach na stejnych usekach........do kopce 50-55kmh rovina 75-80kmh a z kopce 90-95kmh.....znamej naprosto spokojenej a jeho slova.....naprosto super to sem ani necekal........a to sem mu tam jeste MOHL DAT asi o 1g tessi valecky ale to az priste.....
tak jen pro predstavu a kdo rika ze OPEN FILTR je na 4t blbost tak keca.....ja je daval na vsechny 4T co sem kdy delal a na vsem to bylo znat a byla spokojenost.......

ted se to resi i na ST

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 02 čer 2011, 13:07
od jajice
Ahoj ostřílení borci. Tento týden jsem si pořídil nového číňana, nechal jsem si ho rovnou předělat na 70 a odjel rovnou na chajdu. Po cestě několik slušných kopečků a to je můj dotaz. Příjde kopec, skutr jede pomalejc a pomalejc, plyn na maximum a otáčky a zvuk stále stejný. Při stažení plynu o cca 1/3 se nic nemění, stejná rychlost, otáčky. V čem může být problém - málo/moc vzduchhu, málo benzinu??? na rovince cca dobrý. :oops:

Nějaký typ na dobrého ladiče Kolem Mělníka, Benátky, Neratovice, Kostelec - nastavení / ladění na válcích??
Předem děkuji za tip
jajice@volny.cz

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 06 čer 2011, 12:49
od ladagal
podle me moc silna kontrastni pruzina nebo spatna gramaz valecku

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 06 čer 2011, 13:12
od TUNER
Pokud chceš brzdu,zajeď si do Prahy do STčka. ...Ale nejsem si jistej jestli se tam těmahle věcma na dvou kolech z číny zabejvaj. Bude lepší tam zavolat.

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 06 čer 2011, 13:14
od kubistar
Čaute,

mám skúter YUKI MATRIX 50 4T - GY6 139QMB (YY50QT-16). Potreboval by som poradiť, chcel by som prerobiť môj skúter - zvýšiť objemu valca z 50ccm na väčší priemer a aké diely by ste odporúčali vymeniť pri prestavbe. Hodlám vymeniť valec na priemer 80cmm, tak treba samozrejme valec + piestna sada, tesnenie motora - ciže. ktorý KIT, či treba vymeniť ložiská, kontrastnú pružinua aj guferá, či môže byť pôvodný karburátor alebo treba s väčším priemerom alebo len trisky na väčšie, napr. na tú 80ccm sadu ktorý variátor, kľukovú hriadeľ, (ostrú) vačku, výfuk atď....

Neviete, ze tento skúter má aj reštrikcie v air-boxu a aj vo výfuku? Aké máte skúsenosti s výfukom LeoVince 4T-Racing?

Díky za pomoc a rady :-)

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 06 čer 2011, 13:40
od Santa
jo tu 80ccm urcite dej stacila by i 72ccm,kliku a loziska bych neresil ty to vydrzej leda ze bys daval tu vacku ale 80ccm je uz dost misto vacky dej variator naraku
jinac vyfuk urcite a nebo staci ten origo otevrit....pak jinej filtr a vetsim karb.nic neskazis ale bude vic papat......
jinak restrikce nema po vymene techto veci ti pojede slusne psal sem to uz na zacatku ale......

http://www.skutry-malsice.cz/baotian/va ... -2469.html
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/va ... -3831.html
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt ... -2255.html


delal sem znamimu scoota a daval sem mu tam 72ccm,open filtr,otevrel sem vyfuk original,variator Naraku,a spojkovy pruzinky.......
puvodne v originalu si ho udrzel nohama ze se nerozjel mensi kopec jel 30-35kmh rovina 50kmh a z kopce jel na plnej 60kmh a to byl fakr maxxx
po upravach na stejnych usekach........do kopce 50-55kmh rovina 75-80kmh a z kopce 90-95kmh.....znamej naprosto spokojenej a jeho slova.....naprosto super to sem ani necekal........a to sem mu tam jeste MOHL DAT asi o 1g tessi valecky ale to az priste.....
tak jen pro predstavu a kdo rika ze OPEN FILTR je na 4t blbost tak keca.....ja je daval na vsechny 4T co sem kdy delal a na vsem to bylo znat a byla spokojenost.......

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 06 čer 2011, 14:48
od TUNER
Santo...ohledně toho filtru,máš to odbržděný a nebo jen nárůst hluku a placebo efekt... ?

kubistar - při takovéto investici,by se už možná vyplatilo koupit něco jinýho,co v základu pojede stejně,jak toto po tunění.... ;-)

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 06 čer 2011, 16:42
od kubistar
Santo, pisal si, ze:
- jinac vyfuk urcite a nebo staci ten origo otevrit...- ako nato? nejaky navod?
- tak jen pro predstavu a kdo rika ze OPEN FILTR je na 4t blbost tak keca.....ja je daval na vsechny 4T co sem kdy delal a na vsem to bylo znat a byla spokojenost....... - vedel by si nejaky link poslat, ze napr. ktory open filtr?!

diky za odpoved

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 06 čer 2011, 18:40
od Santa
otevrit original vyfuk znamena dostat se dovnitr z 1 nebo 2 strany a udelat do nej myslym do prepazek 2,3 diry vrtackou a s kolena odstranit takovou dratenku........a pak vyfuk zase zadelat
http://www.skutry-malsice.cz/v-d-o/runw ... 5-765.html
to je primo on

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011, 15:10
od kubistar
Tak takto bude vyzerat asi zostava, tak kluka zostane povodna, dam aj lepsi ventilator od Naraku, ktory poskytuje lepšie chladenie motora!

- Naraku Big bore 72 ccm - kit pre motory GY6 50cc 4T

+ sadu trysiek Naraku M4 80-98

- Variátor Malossi [Multivar] 4-Takt 139QMB/QMA

- Výfuk LeoVince 4T- [HM-Titan] - GY6 139QMB/A

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011, 15:19
od Santa
a na kolik te visel ten valec naraku 72ccm

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011, 15:25
od TUNER
válce nikde nevisí,ty se dávaj do motoru ))