Stránka 2 z 5

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 02 pro 2014, 17:18
od hstanislav
Ne ne, kupováno sice v Ostravě, ale přímo od majitele, fotka je od něj ze dvorku.
Je pravda, že variátor výkon sebere, ale za mě musím říci, že mě to vůbec nevadí a výkon je na mě až až.
Moc možností na "testy" jsem ještě neměl, ale i tak můžu řící, že oproti scarabeu je to velký rozdíl.
Brácha má XJR 1300 a když to zkoušel tak říkal, že to jede velice slušně.
I když u mě max. výkon nehraje takovou roli, spíš se mě líbí komfort jízdy.

5.5.2015 edit:
Tak jsem trochu investoval a zakoupil ten stojan, nakonec v Nemecku kde to vyslo levneji.
A jeste jsem koupil kryty rukojeti- origo na Shiver,ale pasuji i na Manu.
IMG_2410.JPG

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2015, 16:23
od Lukees
Moc pěkné :wink:

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 03 dub 2016, 20:39
od hstanislav
Tak jsem dnes našel čas a konečně přidělal navigaci a kufr od Ježiška. Akorát když vidím ten kufr, tak si říkám zda to ten Ježíšek nepřehnal.
Snad se letos povede moto dovolená a zužitkuji to. :?

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 02 srp 2016, 17:40
od hstanislav
img_4224.jpg
Male oziveni tohoto vlakna, foto z prvni vetsi cesty po Nemecku a Rakousku cca 3000 km. Mana statecne drzela krok s mnohem silnejsimy stroji.

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 12 lis 2017, 22:37
od Tomlon
Ahoj, jsem čerstvým majitelem tohohle přibližovadla. Chtěl jsem se zeptat na to plexi, našel jsem že ho dělá PUIG, to je to na fotkách? Spokojenost? A ten držák na kufr, to je origo Aprilia nebo Givi? Dík za odpověď.

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 15 lis 2017, 08:55
od hstanislav
Zdravím, na poslední foto je spodní plexi origo Aprilia, jen jsem sundal ten původní horní nástavec a nahradil prodloužením Airflow od Givi.
Na těch dřívějších je původní komplet od Aprilie, který tam byl když jsem to kupoval.
Držák na kufr je také origo od Aprilie, plotna už pak od Givi.

Malé doplnění, ráno jsem spěchal.
Původní verze plexi, kvůli mé výšce 192 cm, moc neřešila,a vše šlo na helmu.
Hledal jsem řešení a tohle bylo podle mne asi nejlepší.
Zachovalo se původní pevné stabilní plexi i s uchycením a nový nástavec lze operativně regulovat , takže mohu jet 130 bez přímého větru a pokud jedu např. po městě dám to dolů.
Stálo to necelých 1500,- a vrták, kterým jsem navrtal otvory pro uchycení.
Takže jedinou nevýhodou pro mne je vzhled, neboť bez plexi vypadá Mana lépe.

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 24 led 2019, 20:56
od medved321
Ahoj, nevíte někdo kde seženu centrální stojan na Aprilia mana 850, dále jestli někdo nemá boční držák na kufry na manu potřeboval bych vidět jak to vypadá a kde je to uchycené. Děkuji

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 03 dub 2019, 17:46
od nedory
ahoj,

pokukuji po Aprilia Mana, a jedna je v Čihalíně: http://mototrade.cz/cz/aprilia-mana-850_3119/
Kromě obvyklých věcí, které snad znám, je nějaký špek, na který se speciálně u Many zaměřit? Přijde Vám z fotek něco jinak, než má být (pokud lze z fotek posoudit)? Mě svod výfuku, ale možná fotka klame.
V pátek ji jedu projet, tak ocením rady a tipy.


díky za tipy
Dušan

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 19 dub 2019, 11:22
od nedory
tak je doma, vyměněný olej, svíčky, filtry, vyčištěný řetěz (šel by líp), a těším se na první jízdu.

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 22 dub 2019, 22:42
od HonzaR
Gratuluji, s řetězem vím, co je za opruz, kéž by Mana, či Integra měly raději kardan! Ať ti dělá jen radost.

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 23 dub 2019, 07:46
od hstanislav
Také gratuluji k novému stroji. Po 400 to bude velká změna, alespoň ze začátku :)

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 23 dub 2019, 17:19
od nedory
ještě čekám na výměnu řemene, nevím co má všechno za sebou.
Změna to je příjemná, není problém mít v legálních rychlostech rezervu na předjetí, a to jsem chtěl.

Holka je obouchaná, poškrábaná, ale motoricky fajn (to zrychlení tam fakt je), a nikam netáhne, stopu drží, do zatáček padá chtěním, paráda.

Řešili jste někdo druhý klíč nebo obnovení user code?

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 27 dub 2019, 15:25
od hstanislav
To jsem bohužel neřešil, ale obávám se že bez dealera nebo někoho kdo se tím zabývá to asi nepůjde.
User code jde resetovat když máš dva klíče a druhý klíč můžeš přiřadit když znáš user code. Ale to jistě víš,a jednoduchá hesla jako např. samé nuly nebo 12345 nebo stejné jako servisní code 12321,jsi určitě taky zkoušel ?

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 28 dub 2019, 09:11
od nedory
user code je uložen v EEPROM v přístrojové desce. Přečíst obsah EEPROM je lehké, horší bude přístrojovou desku rozdělat.
To, že by někdo z itálie psolal druhý klíč, nebo kód je nereálné.

Re: Aprilia MANA 850

PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019, 15:33
od nedory
přístrojovku jsem rozdělal, EEPROM nevyčetl. Další pokus po sezóně, až dojezdím a seberu odvahu, odletovat EEPROM.
Jinak dnes doservisováno, vyměněé pneu a řemen, a podle mechanika je v pořádku a kilometry sedí na mechanický stav.
Léto může začít!