Stránka 1 z 285

Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 19:28
od kepr
zdar všich B400. schází mi tu tohle téma tak ho zakládám :cyclops:

a hned napíšu jednu zkušenost:
před 5000 km sem měnil olej v motoru, teď jsem ho chtěl dolej, protože vim že se mi ztrácí. divil jsem se ale, když jsem dolejval a pořád neměl dost. nakonec sem tam doplnil něco kolem 700 ml :stare: (objem je 1900 ml) tzn. jezdil jsem na plnej plyn po městě i dálky s 1200 ml oleje.
B) B) B)

Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 19:39
od MP
Po kolika tisících ho měníš ??? Když po 5000 km dolejváš ? Já mám u Majesty interval 3 000 km na výměnu ...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 18 říj 2006, 12:15
od kepr
předepsáno mam 6000 km. ale vetšinou měním o něco dříve. teď jsem chtěl jen trochu dolejt abych jezdil ok, no a vešlo se tam 700 ml. :o

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 18 říj 2006, 23:03
od Chrt
A kolik má motor najeto? Na Madisonu K400 je úbytek oleje neměřitelný, resp. během 6000 km servisního intervalu neřeba dolévat. A do svého Probe dolévám cca 0,5 L na 5000 mil (servisní interval). Možná bys měl zkouknout motor než ti drobek umře docela, ta spotřeba oleje je maso.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 30 říj 2006, 16:37
od kepr
najeto mam aktuálně 28200 km.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 30 říj 2006, 21:59
od maco
Zdar nazdar.Radši nebudu psát kolik oleje žral ten můj /deci na sto/ :D :o :D Nicméně se v suzuki Paskov nepovedl motor opravit pořádně ani napodruhé,takže po třetí si pro něho přijedou soudruzi s dodávkou a na jejich náklady se jim to snad konečně podaří... B) Jinak aktuální stav 43800 km :p a bez nehody.Akurát pár hajdsajdrů,když se to pode mnou rozvlnilo jak hadice,ale ustál jsem to... :-) Jinak parádní výprodej měli,nebo i maj na Slovensku: nová K6 za 150 tisíc v přepočtu na naše.Ale za tu cenu jsem už viděl prodávat K7 v Německu.Jinak suzuki vyrobila speciální "zimní" edici burgmana 400, k dispozici bude koncem listopadu v omezeném počtu 110 kusů.Obsahuje vyhřívané řidítka,chrániče na řidítka,zadní opěrku pro pasažéra a speciální "antracit" barvu,cena 6500,- euro.Ty doplnky se dají i dokoupit k normální verzi,teda až na tu barvu...Foto si najděte na http://www.scooter-infos.com

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 30 říj 2006, 22:26
od mrokar
dobra stranka, je tam kopa informacii, ktore inde nenajdete, napr. toto je od Piaggia x9 250:

Vitesse maxi : 129 km/h
Accélération 0-100 m : 8,3 sec
Diametre braquage : 4300 mm (zrejme polomer otocenia, ak nie, opravte ma)
Conso. moyenne : 4,3 l/100 km
Autonomie : 310 km (asi dojazd na 12 l nadrz)

Ale je tam ovela viac parametrov!

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 31 říj 2006, 13:42
od David_D
Pekne, az na tu Italstinu :-( To proste negomu :-\

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 31 říj 2006, 19:46
od kepr
maco:

zdar maco. prosim tě co si s tim měl. nebo co ti zhonili? :o

jinak ten vyhřátej B400 vypadá moc fajn. škoda že se tyhle akce čechám vždycky vyhnou. no jo francouzi jsou skůtrová a spotřební velmoc takže nějaký 3ks akční B400 prodaný u nás je nevytrhnou. B)

jinak se mi taky líbí burgman ve verzi S TYPE. dělali ho už v ve verzi co mam já v objemech 250+400 ccm. k nám se ale bohužel oficiálně nikdy nedovážel. v nabídce ho měli třeba v Itálii. v japonsku dělaj ještě model SS což je ještě osekanější burgman (Sky wave SS), kterej mě ale nijak neoslovil. ten asi nevyváží nikam :p
nechám se překvapit jestli tenhle novej model burgmana ve verzi S type suzuki motor czech začne dovážet
skywave%20250%20s.jpg

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 31 říj 2006, 21:44
od supr.tomo
jéé ten sky wave je nádhernej, je podobnej Hodně Forze :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 31 říj 2006, 21:50
od roman.mara
je to opravdu nádherný kousek :D :D :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 31 říj 2006, 22:09
od maco
kepr:

Hehe,tak burgman S type se prodává na Slovensku.Jestli ho chceš,tak stačí přejet hranici :D Co se týče té "zimní" verze,tak myslím,že kdybys zavolal do Suzuki že ho hodně chceš,tak myslím že by ho dovezli.Co mi zdrbli s motorem jsem popisoval už ve starým foru: po garanční prohlídce a ujetí 4 tisíc km /celkem tehda bylo 26 tis./ mi prostě škublo v motoru a zjistil jsem,že tam nebyl olej.Jestli ho tam nalili málo nebo vůbec,to bohužel už nezjistím,moje smůla že jsem to nezkontroloval.Při předchozí garančce jsem najel totiž najel 7 tis.,tak jsem myslel,že to bude i ted OK,bohužel nebylo.Byl jen trošku přidřený pístek,tak se dal myslím nový,nové kroužky a udělal výbrus.Půl opravy mi zaplatila Suzuki,já jsem doplácel 5 tisíc.Jenže to pak žralo olej jak kráva,že jsem to tam nestačil dolévat a za rok se stalo přesně to samé,kdy se mi ve 120 škubl motor,hodil jsem smyka /zrovna v zatáčce/ a zase jsem stál bez oleje./celá nápln zmizla během 14 dnů/ už jsem to kašlal,abych po každým tankování kontroloval,jestli mi nechybí litr oleje.Navíc jsem tím škubem očesal řemen ve variátoru,který jsem před rokem měnil.Takže mi to 5 týdnů stálo letos v opravě.Dali mi novou vložku do válce,jenže tam prskli zas ten starý píst.Měnili i gufera a další ptákoviny včetně toho řemene,oprava za asi 16 tisíc.Navíc,při předávání jsem zjistil,že mi to tak poškrábali,tak jsem to ani nepřevzal a museli stříknout novou metalízu.Další dva týdny v kelu.Za dva týdny jsem zase stál,motor vynechával,svítila kontrolka KI-vstřikování,tak zas do servisu,tam zjistili přetržený drátek u nějaké součástky./vsadím boty že ho přetrhli při té opravě motoru/ Nová součástka za skoro 4 litry.Tak jsem motor znovu zajížděl a po ujetí 2 tis. km to začlo klepat,takový kovový zvuk.Tak zas do servisu,tak zjistili že to není nějaké ložisko ale jde to z motoru,takže mi řekli,že at s tím jezdím dál a v listopadu pro to přijedou a opraví ho na vlastní náklady znova,nový píst,vložku do válce, atd.Mezitím mi začlo zase svítit KI,tak zas do servisu a zjistili lamda sondu ve výfuku,ža ukáže nějakou chybu ale hned to je OK ale kontrolka se už nevypne.Asi to bude zas.rané těma splodinama,když to blbě spaluje.No řve to jak řehtačka při jízdě,až mi to je líto trápit,no ale chtěl jsem ještě něco najezdit v září a říjnu,když jsem dva měsíce letos už ztratil...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 31 říj 2006, 22:42
od kepr
to maco:
tak to je nás***. snad se mi nic podobnýho nestane. 1. bych byl dost nas....... kdybych nemohl 2 měsíce jezdit (B400 = jedinej dopr. prostředek) a 2. platit opravy v řádech desetitisíců by byla smrt pro moje studentský konto u ČSOB :cyclops:

to supr.tomo: podobný to forze je hodně. asi si na takový stroje v japonsku teenageři potrpí :p. má to taky nižší štítek, černý kola, chrom. řidítka a hlavně startování tim bazmekem a ne klíčem. je to takový future scooter
i ta objemová třída 250 vypadá na konkurenci

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 01 lis 2006, 00:03
od maco
No právě,po letošní skažené sezoně,jsem si řekl,že se to už nebude opakovat a tak budu mít skútry asi dva.Až mi spraví tenhle,tak si ho asi nechám,bude tam vlastně nový vnitřek motoru,tak to dalších 30-40 tisíc musí v pohodě najet,navíc to bude půl roku ještě v záruce a potom bych vzal K7,třeba i mírně jetého.Já právě jezdím hodně,tak 12 tisíc ročně,tak to bylo letos utrpení...
No já jsem OSVČ,tak si můžu odečíst DPH a opravu dát do nákladů ale i tak to je záhul,furt se do toho cpe i do auta: gumy,výfuk,baterie, pořád dokola bez konce...
Jo,jinak parádního skútra jsem vyfotil před lety v Thajsku.Čuměl jsem jak péro,co to je,nikde žádný nápis ani obsah.Pak jsem zjistil že to je asi Forza.Tehda se dělala jen pro japonský trh a myslím že vypadala i líp,než ta dnešní evropská.Ještě bych měl mít doma někde fotku...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

PříspěvekNapsal: 11 lis 2006, 22:00
od Jarda
kepr:

Zajimalo by mne jakej je rozdil mezi timto B400 a normalnim B400 co se sem dovazi a je bezne k dostani.Mam na mysli hlavne motor jestli se da kombinovat nejaky veci menit coz asi tezko pri pripadne vymene kdyz se neco pos..e.Uprimne se mi taky libi tak bych o ni uvazoval.Skoda ze se k nam nedovazi a verim ze by se tu uchytila dobre na trhu.Pres zimu chcu B650 ale asi uz ji nesezenu tak premyslim o B400.A casem bych presedlal na 650.