Stránka 270 z 297

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 11 lis 2018, 19:15
od Jarda Smid
Ahoj ve spolek.Na burákovi "už" je nové kolem cvt dnad už všechno.Došlo i na novou prim.hřídel.Něco jsme pojezdili od návratu z opravy,a všechno dobrý až do včerejška.Magický nápis F1 na displeji střídavě s počítadlem km.Naštěstí to bylo večer,tak jsem semafory a kruháky prokoktal na kvalt,co tam zůstal viset.Doma pak samodiagnostika přez konektor pod sedlem a hlášení chybového kodu C51.Našel jsem,že by to mělo být v souvislosti s čidlem prim.hřídele.Vyhodil jsem ho,a prostříknul,přeměřil odpory v různých polohách a namontoval zpátky.Zkouška zatím jen na stojanu,ale jeví se to v pořádku,závadu to nepíše,motor jde jak má.DOTAZ:Je možné,že by byl ten snímač jenom tochu seknutý,a tím rozhýbáním a máznutím se vzpamatoval,nebo mi jen naznačuje brký odchod?Setkal jste se s tím někdo?Dík ahoj.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 12 lis 2018, 18:05
od Mates410e
Čau chlapi úplně stupidní otázka pro znalce buraku ale já prostě nevím. Co je pod tím kulatým krytem na levé straně za motorem? Ozývají se mi tam divné zvuky.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 12 lis 2018, 18:07
od Rosi45
Spojka

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 12 lis 2018, 18:15
od Mates410e
Byla by možnost že bych vám třeba na mesenger poslal záznam toho zvuku? Moc by mi pomohl názor někoho kdo o tom něco ví.

-- 12 lis 2018, 19:04 --

Rosi45 mužů se ještě zeptat na co je na tom víku ten příčný šroub přes to víko?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 13 lis 2018, 07:14
od mirsil
Ten šroub na víku spojky jen zakrývá technologický otvor mazacího kanálku spojkových lamel, přivádí se jím tlakový olej přes dutý střed hřídele, na kterém je spojka, dále rozstřikem ke spojkovým lamelám.
Servisní manuál str. 8-26 a 8-28.

Screen Shot 11-13-18 at 06.05 AM.JPG

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 18:53
od Jarda Smid
Jarda Smid píše:Ahoj ve spolek.Na burákovi "už" je nové kolem cvt dnad už všechno.Došlo i na novou prim.hřídel.Něco jsme pojezdili od návratu z opravy,a všechno dobrý až do včerejška.Magický nápis F1 na displeji střídavě s počítadlem km.Naštěstí to bylo večer,tak jsem semafory a kruháky prokoktal na kvalt,co tam zůstal viset.Doma pak samodiagnostika přez konektor pod sedlem a hlášení chybového kodu C51.Našel jsem,že by to mělo být v souvislosti s čidlem prim.hřídele.Vyhodil jsem ho,a prostříknul,přeměřil odpory v různých polohách a namontoval zpátky.Zkouška zatím jen na stojanu,ale jeví se to v pořádku,závadu to nepíše,motor jde jak má.DOTAZ:Je možné,že by byl ten snímač jenom tochu seknutý,a tím rozhýbáním a máznutím se vzpamatoval,nebo mi jen naznačuje brký odchod?Setkal jste se s tím někdo?Dík ahoj.

Tak zas už něco.Závada na dipleji sice už nesvítila.na stojanu vše fungovalo jak má,prvních pár km zkušební jízdy taky všechno ok.Řazení ve všech režimech taky dobrý.Najednou tak po pěti km hups F1 a konec řazení.Už jsem ani domů nejel znovu vyndavat čidlo a rovnou do servisu do Kolína.Tam diagnostika a verdikt čidlo prim.hřídele.Tam sem se dohrabal na trojku na manualní režim.Při pokusech řadit sice svítila třeba číslice 3,4 nebo 5,podle momentální rychlosti,ale nedělo se nic.Čidlo už je tam nové a vše chodí zatím jak má.Tak že ponaučení:I když se naměří na vyndaném čidle odporové hodnoty jaké mají být,neznamená to ,že ono je v pořádku.Teď už je kolem cvt nové opravdu snad všechno,tak uvidíme.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 19:52
od mirsil
Takže za b) bylo správně - naznačoval brzký odchod, asi ten snímač byl na hranici a k té chybě byla zapotřebí reálná zátěž v provozu.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 20:22
od Rosi45
Ach ta proklatá čidla. Mě vloni na Slovensku, z ničeho nic, po natankováni, přestalo fungovat čidlo polohy škrtících klapek a zůstal jsem viset 200km od baráku.Kdyby to soudruzi u Suzuki vymysleli tak, aby se s tím dalo jet alespoň na manuál,ale to ne. Všechno musí hlídat podělaná ŘJ.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 09:42
od Jarda Smid
Teď už jen modlení,aby to bylo všechno.Máme doma buráka rok,a ještě se pořádně nesvezla.Po prvním zazlobení loni jsme asi nezvolili nej.servis.Naštěstí to bylo ještě v CZ,tak to nebylo tak hrozné.Potom už zlobil akorát když jsem s ním jel Já, naštěstí jen kolem komína.Asi zaplatíme to připojištění od MOTOCARE,jak tu někdo zmiňoval,a bude klid.Nebo alespoň lepší pocit.Příští týden ho snad budem mít ze servisu doma,tak ho prubnem.Jestli bude zlobit,nedostane pod keř nové plexi od GIWI,které je nachystané garáži na polici.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 13:48
od mirsil
Při brouzdání po burgmanusa jsem náhodou narazil na info, že se dá samostatně koupit elektrická část spínací skříňky, která se tu před časem probírala kvůli vypálení kontaktů, tak sem hážu odkaz pro případné zájemce:

https://www.ebay.com/itm/NEW-SUZUKI-SWI ... 2622835817

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 07 pro 2018, 21:28
od Jarda Smid
Jarda Smid píše:
Jarda Smid píše:Ahoj ve spolek.Na burákovi "už" je nové kolem cvt dnad už všechno.Došlo i na novou prim.hřídel.Něco jsme pojezdili od návratu z opravy,a všechno dobrý až do včerejška.Magický nápis F1 na displeji střídavě s počítadlem km.Naštěstí to bylo večer,tak jsem semafory a kruháky prokoktal na kvalt,co tam zůstal viset.Doma pak samodiagnostika přez konektor pod sedlem a hlášení chybového kodu C51.Našel jsem,že by to mělo být v souvislosti s čidlem prim.hřídele.Vyhodil jsem ho,a prostříknul,přeměřil odpory v různých polohách a namontoval zpátky.Zkouška zatím jen na stojanu,ale jeví se to v pořádku,závadu to nepíše,motor jde jak má.DOTAZ:Je možné,že by byl ten snímač jenom tochu seknutý,a tím rozhýbáním a máznutím se vzpamatoval,nebo mi jen naznačuje brký odchod?Setkal jste se s tím někdo?Dík ahoj.

Tak zas už něco.Závada na dipleji sice už nesvítila.na stojanu vše fungovalo jak má,prvních pár km zkušební jízdy taky všechno ok.Řazení ve všech režimech taky dobrý.Najednou tak po pěti km hups F1 a konec řazení.Už jsem ani domů nejel znovu vyndavat čidlo a rovnou do servisu do Kolína.Tam diagnostika a verdikt čidlo prim.hřídele.Tam sem se dohrabal na trojku na manualní režim.Při pokusech řadit sice svítila třeba číslice 3,4 nebo 5,podle momentální rychlosti,ale nedělo se nic.Čidlo už je tam nové a vše chodí zatím jak má.Tak že ponaučení:I když se naměří na vyndaném čidle odporové hodnoty jaké mají být,neznamená to ,že ono je v pořádku.Teď už je kolem cvt nové opravdu snad všechno,tak uvidíme.


-- 07 pro 2018, 22:24 --

Tak než jsme si stačili Burgmánka vyzvednout s novým čidlem a po dokončené revizi lehnul chudák spolu s dalšíma asi dvaceti motorkama popelem v servisu v Kolíně.Tak že začínáme pomalu shánět jiného.Kdyby někdo měl nějaký tip na nějakého,tak sem s tím.Pouze ale se serviskou,jasnou historií atd.Žádné mrtvoly z Itálie s 30.000 na tachometru apod.Také je tu možnost koupě nového SYM 600 za dobrou cenu.Co na to místní znalci? Zánovní Burák,nebo nový SYM? Máte někdo zkušenosti,nebo srovnání?Dík za každou radu.Asi by manželka chtěla raději Buráčka,pomalu si na sebe začali zvykat,ale třeba to může být jinak.... Použití na vejletění v jednom,nějaký ten vícedenní zájezd a jednou za rok delší dovolená různě po Evropě.Zatím to vycházelo 6-8tis.km ročně.Zhruba.Dík a Ahoj.Jarda.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 08 pro 2018, 12:19
od mirsil
Co se týče techniky, nesrovnatelné stroje.
Sym 600i je stejná koncepce skútru, jako čtyřstovka Burgman, jen s válcem převrtaným na objem 565ccm a keramickým povlakem.
+ pro Buráka je, že získáš za stejné peníze osvědčený kultivovaný dvouválec s větším výkonem a kroutícím momentem, krásně odladěný bezúdržbový, elektronicky řízený variátor s výběrem režimů, lepší konstrukční řešení uložení motoru, komfortnější výbavu a ochranu před nepohodou, 18-ti letou historii výroby modelu s postupným vylepšováním a prodlužováním životnosti nejzatíženějších dílů, slušnou servisní síť, případnou okamžitou dostupnost ND na partsdepot s 15% slevou pro členy SF a bohatou základnu zkušeností a informací majitelů u nás i venku.
Teď jde v druhé řadě jen o to, jestli tohle všechno dokážeš ocenit a v první řadě, jestli jsi ochotný počkat, protože sehnat B650 po druhé garančce se servisní historií v čr je dost problém. Já jsem měl štěstí a stálo mě to jen 160tis. - za prakticky nový stroj. Nový Sym 600i bys mohl mít hned a se čtyřletou zárukou, určitě by také skvěle posloužil danému účelu a pro ženu by mínus 30kg váhy bylo při manipulaci na místě výhodou - otázka ale je, zda by v tomto případě nestačila i čtyřstovka nebo třístovka od jiné značky, třeba Forza. Toť moje stručná odpověď. A nějaký srovnávací, s překladačem použitelný testík je zde:

https://www.formulamoto.es/comparativas ... 12940.html

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 08 pro 2018, 13:08
od Jarda Smid
Díky moc za odpověd.Asi jsem něco takového chtěl slyšet.Na druhou stranu je tu malinko obava,aby se neopakovalo to peklování kolem cvt,které bylo letos.Ale to bylo asi největší měrou zaviněné tím,že se v něm vrtal kdo neměl a nadělal škody víc než užitku.Na Motorkařích jsou ted dva na prodej.Najezd 6.500km a druhý 7.500km.Cenovka kolem 140tis.Ročníky 10 a 12.Neumím vložit odkaz,píšu v telefonu v práci v autě.Právě servisní sít a případné opravy někde venku mě taky u SYMA malinko děsí.Objemově bych dolu moc jít nechtěl.Ještě tu je BMW s tou svojí 650,ale to je jeb taková uvaha.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 08 pro 2018, 14:33
od Rosi45
Jak mě burák taky občas sejří, tak k jednomu hrnku už bych se nevrátil. Pokud všechno funguje jak má, je burák fenomenální.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

PříspěvekNapsal: 08 pro 2018, 15:26
od icask2
Mam kratko Sym 400. Dvojvalec je urcite lepsi. Uz 400 citit, ze v urcitych otackach vybruje. Je to fakt. Burakova prevodovka je skvela pokial funguje. Ak sa zacne kazit cena opravy bude naozaj velka. U Syma ak nebudes vymyslat vsetko bude ok. Najcastejsie je problem s variom az ked sa zacne ladit. Dobry jazdeny burak bude skvely ak ho vies kupit. Ja by som nevedel vybrat a otestovat ci je to ok.
Ak si dobre spomynam, tak burak ma este viac miesta na nohy a vacsi priestor pod sedadlom ako Sym. Presne si to ale nepamatam. Zas nove buraky cca 2 roky spat podla mna idu kvalitou plastu vyrazne dole. Dost ma to nemilo prekvapilo.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku