Stránka 14 z 16

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 22:58
od hstanislav
Tady je odkaz na anglicky servisni , je tam i plan udrzby http://aprilia-taiwan.com.tw/serviceare ... MAX300.pdf.
Je to sice anglicky, ale je to jednoducha technicka anglictina a google translator urcite pomuze.

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2016, 22:57
od tombra
Zdravim co rikate na vyfuk Akrapovic ?
Ma cenu menit jen koncovku a nic vice? Jaky bude zvuk? Narust vykonu ? A jaky je rozdil S a BEZ homologacni vlozky?

http://www.redmoto.cz/akrapovic/aprilia ... i3so1-hrss

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2016, 13:39
od HonzaR
Nezapomeň k tomu pořídit i špunty do uší.

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 20 čer 2016, 09:59
od HANZTD
Jedu letos nehorázný "bomby" najeto už 337km a brzo mě čeká už druhý tankování :mrgreen: (první bylo po zimní odmlce) a po 4 letech se vnucuje STK :lol:

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 21 čer 2016, 22:51
od tombra
HANZTD zas to tak nehon at jeste v polovine jezdecke sezony nemenis pneu ;-)

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 04 črc 2016, 21:00
od HANZTD
Tak STK bez problemu splněno , ofotil to jak na inzerci vylepil červenku a tradá ....
26.6 ČTYŘI roky v rodnym listě , 7.7 ho budu mít já přesně DVA ,,,, Dnes nakrouceno rovnejch 8000 KM mnou osobně cca 3444 KM bez jakýhokoliv zaváhání :wink:

Ráfky stále nejsou červený , ty pneu se ne a ne nechtěj sjet :lol:

maxi-skutry-f5/aprilia-sr-max-300-t7874-105.html#p258317

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 08 srp 2016, 16:54
od uv-pen
Zdravim páni, po predaji X-Maxu 250 2008 na ktorom som najazdil cca 7tis km tak som presedlal na SR Max 300 . Zatial mam na nom cca do 6tis km takze uz viem co to porovnat.
Par dni dozadu som sa vratil z mototripu - Transfagaras, Transalpina, Belehrad, Sarajevo cca 2800km. Takze budem pisat cestopis ale napisem aj clanok o realnom porovnani X-Maxu 250 a SR Maxu 300 , a teda, ze aj je co si tam povedat a mozno to pomoze niekomu pri rozhodovani.
Tak zatial nech to jazdi !

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 08 říj 2016, 15:58
od HANZTD
Tak další mezník byl dnes po pořízení foto překročen :?
od minule koukám , že to mam 650km měsíčně :D
ted to už vidim na uložení do peřinek a zimní spánek :P

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 26 lis 2016, 17:47
od dreamer
Na Vianoce som dostal od syna najkrajsi darcek, vnucika :) A aby som mal ako vozit darceky pre neho, tak som prikupil kufor :D Vyzera skvele a skuter ziskal ako bonus drsnacky adventure look :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 26 lis 2016, 19:23
od tomkob1980
Nechci ti zkazit radost z nového kufru, ale osobně bych si takový kufr na skútra nevybral. Přijde mi, že hliníkové kufry se hodí na motorky typu BMW GS a podobné. Před nedávnem jsem řešil koupi kufrů na MT 09 Tracer. Sada hliníkových kufrů byla také ve výběru, ale nakonec jsem je zavrhl. Jsou drahé, těžké a mají hroznou aerodynamiku. Rozhodlo video, kde se při relativně malé rychlosti díky hornímu kufru roklepaly řidítka, což mi přišlo docela nebezpečné. Schválně někdy doplň, jak se skútr s takovým kufrem chová. Já mám na skútru originální 50 l kufr (plastový), který je krásně oblý a vibrace do řídítek žádné.

Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 26 lis 2016, 19:52
od dreamer
Radost mi samozrejme neskazis :) Na motorkach som mal uz vselijake kufre, vratane oblych plastovych a bez ohladu na ich tvar a aerodynamiku nie vsetky moto sa spravali rovnako. Ono zalezi skor na konkretnej moto, geometrii, rozlozenia vahy, ci taziska. Tvar kufru je podla mna menej podstatny. Inak presne na toto som sa zameral na prvej skusobnej jazde s tymto kufrom. Pri roznych rychlostiach, t.j. aj vyssich nad 100 km/h som opatrne pustal riadidla, presuval vahu a pod. a skuter sa spraval uplne stabilne, ziadne trasenie, alebo neistota. Napr. na Varadere s plastovym oblym kufrom som v urcitych rychlostiach nemohol pustit riadidla, zacali jemne chviet. Bez kufra samozrejme ziadny problem. Na inej moto sa dialo nieco podobne, ale po vymene pneu za inu znacku sa vsetko upokojilo. Cize, chcem tym povedat, ze na stabilitu moto vplyva viacero faktorov, kufor je len jednym z nich. Tento som si vybral z viacerych dovodov, okrem toho ze sa mi paci, je praktickejsi, pretoze do hranatej krabice vies lepsie ulozit veci, hlinikovy povrch ma lepsi odvod tepla, bezpecnost je lepsia (dostat sa donho je tazsie, skor ti ho ukradnu cely, pripadne aj s moto :) a je prakticky nerozbitny, napr. pri pade. Na vylete zas posluzi ako stolik, ci stolicka. A vaha? Osobne som ho vazil: 5,9 kg. Plastove kufre priblizne rovnakeho objemu maju cca 4,5 kg, to je podla mna zanedbatelny rozdiel cca 1,5 kg, pricom nosnost plastaku udavana vyrobcom je do 5 kg, tento ma 10 kg. Pochopitelne nosnost je limitovana aj podpornym ramom, ale to je rozne podla modelu moto, cize porovnavat sa to neda. Rovnako ako spracovanie a robustnost, ta je oproti plastovemu kufru niekde uplne inde. Jedinou skutocnou nevyhodou, je vysoka cena. Ale v tomto pripade vynimocne plati, za viac penazi, viac muziky :)

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 26 lis 2016, 20:01
od PBM2
Já jen přidám, že aerodynamika taky není zrovna extra problém. Kufr je až za jezdcem, který, přiznejme si, je často "rozložitějších tvarů", takže kufr ani nejde za ním vidět. Navíc si vezměme takové plexi s deflektorem a kryty rukou atd., to je teprve odpor vzduchu a zhoršená aerodynamika (Stačí silnější vítr a celek se začne chvět, zpomalí, hůře se manévruje atd.), ale je jen málo majitelů, kteří toto nějak více řeší. Spíše to berou jako daň za pohodlí a ochranu, víc s tím ale neudělají. Radost a praktičnost, to nejvíc hrálo roli při výběru, cena je relativní, i když je vyšší. K Aprilii mi navíc tento typ sedí, protože stroj je sportovního střihu, spíše podobný motorkám, než většině klasických skůtrů. Za mě palec nahoru. :wink: 8)

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 27 lis 2016, 09:21
od tomkob1980
Souhlasím s tebou dreamer, že na celkovou stabilitu motocyklu má vliv více faktorů, kufr je pouze jedním z nich. Pokud jsi zkoušel chování skútru s kufrem v různých rychlostech a při různém zatížení a skútr zůstal vždy stabilní, tak je to jen dobře. Tebou zmíněné výhody - pevnost, lepší využitelnost prostoru - samozřejmě nezpochybňuji. Vždycky je to něco za něco..:-) Tak ať slouží...

S tím co uvedl PBM2, a sice že aerodynamika taky není zrovna extra problém, ale úplně nesouhlasím. Ono totiž nejde jen o to, jestli kufr je za jezdcem vidět nebo ne. Jednou jsem v televize viděl test, kdy měřili spotřebu osobního auta jedoucího za kamioném. Vyšlo jim, že spotřeba auta je výrazně nižší až v okamžiku, kdy auto jede "nalepené" na kamionu. I při nepatrném odstupu byla spotřeba naopak výrazně vyšší, protože už bylo potřeba překonávat aerodynamický odpor, který se za kamionem vytvářel. A to osobní auto za kamionem vidět z čelního pohledu také nebylo. Že na tom něco bude jsem si ověřil když jsem chvíli jezdil na otcově MP3 500 LT. Za spolujezdcem byla nainstalovaná originální opěrka. Při chladnějším počasí jsem evidentně cítil, jak mi táhne na ledviny, což jsem na žádném z mých skútrů nikdy nezpozoraval. Takže aerodynamiku bych rozhodně nepodceňoval a to už vůbec nemluvím o vlivu na spotřebu. Boční kufry u motorky znamenají +1l/100 km. Plexi paradoxně v mnoha případech spotřebu sníží, protože odpor vzduchu, který byl šel přímo na jezdce, odkloní jinam. Máš ale pravdu, že plexi má naopak nevýhodu při bočním větru. Uznávám, že kufr i plexi je především o praktičnosti a ta je i u mě na prvním místě.

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 27 lis 2016, 09:56
od forester
dreamer: parádny kufor, praktický,kvalitný ako aj pekný.Je pravda že na skútri sa nevyskytuje ale prečo nie, je to len o zvyku.Źivo si viem predstaviť ako by som ho naplnil a na vrch naložil karimatku a spacák a via Croatia :D

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 27 lis 2016, 12:43
od hstanislav
Tak já také chválím nový kufr, já teda musím neboť mám jeho většího bratříčka. :D
Desing je subjektivní názor, ale na SR vypadá podle mne velmi dobře.

Jak jste psali, na různých strojích bude chování odlišné, ale pokud budu porovnávat můj předchozí kufr GIVI Simly 46 a tento, nic nepozoruji
a i spotřeba se u mne nijak nezvedla(ta bude závislá hodně i na výkonu stroje). Ale samozřejmě mluvíme o jiném stroji.

Já jsem si ho vybral ještě z důvodu, pro mne, lepší využitelnosti vnitřního prostoru-pravidelný tvar a také víko je v horní části, a ne někde v půlce.
Jinak malý tip - do horního víka jsem koupil takovou to kapsičku a velmi se mě na delší cestě osvědčila na takové ty drobnosti.
http://www.marselus.com/d/brasna-do-vik ... w-1000073/