Díky! Krásnej, koukal jsem na něj … a pak šel do levnější varianty (pro začátek se nechci moc rozmachovat) – viz níže.
-- 17 čer 2018, 16:26 --
Hallo, hallo, vy lidé! Chief Salamander speaking!
Koupil jsem skoro novýho Maxe z 2002.
Znáte to, po šedesátiletym právníkovi (jen tentokrát doopravdy
).
20180615_204401_sm.jpg
20180615_195823_sm.jpg
Žluťáci mi jdou k pleti.
20180615_204424_sm.jpg
Jel jsem na něj s kamarádem, který 20 let dělal ve Vrbovce, celoživotní motorkář.
Obešel to a povídá: „Ty vole, to je nová motorka, na tom dneska vodjedem!“
Pak to projel a názor nezměnil.
Stavili jsme se za mechanikem v autorizáku, co dělal poslední servis a rovnou místo evidenčky udělali plnou technickou (byla už jen na pár týdnů) a jelo se domů.
Dostal jsem kompletní Yamaha desky - novotou vonící manuály (CZ, EN), serviska, kartičky, příručka pro přežití, protokoly STK, fakturu servisu, návod k alarmu…
Panenský nářadí pod sedlem, nechybí ani kabel na přilbu.
Navíc plachtu na zakrytí a dvě přilby, z nich jedna Arai včetně papírů!
Tak sem štěstím celej flekatej!
Zatím se denně seznamujeme na prázdném parkovišti, přeci jen je pětikilo na novice dost, ať má na kole a v autě najeto kolik chce.
Co to potřebuje:
- stařičký gumy sou samozřejmě kamenný, dám Michelin City Grip (a asi Ultraseal)
- sporadicky požívaná moto má mrtvou baterku (skoro), Yuasa už je objednaná
- a lékárnička byla též dávno prošlá, vyřešeno;
V kontextu dnešní úrovně světelného smogu na silnici to moc
nesvítí. Přední čiré optiky se nebojím, ale chtělo by to přiživit
vzadu, abych byl vidět.
Řešil to někdo?