Stránka 67 z 70

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2020, 14:41
od sraldo rýny
Stejně je to prasárna od EU. Už jsem někde viděl, že zas budou dělat větší motory, protože dle jiné specifikace měření ty malé udušené motory nemají nejlepší výsledky. Ale to se bavíme o autech. A skůtr ke skupině B do 125ccm se umožnil v EU přece právě kvůli ucpanosti měst, potažmo půl hodiny jedoucí skůtr vyprodukuje mnohem míň splodin jak hodinu stojící auto. Nehledě na malé motory s menšíma emisema, takže na nich se škrtit nemuselo.
A v konečném důsledku se stavájí dražší pro koncového zákazníka.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 08:51
od icask2
Cele EU obmedzovanie motorov je scestne. Na skusobnej stolici je vsetko ekologicke a v realite litrovy motor zerie jak 20 rocny 2,5 liter. Vydrz ma 200 tisic km. Mne to pripada skor ako podpora vyrobcov aby sa vsetko stale kazilo a stale sa kupovali viac a viac. Toto uz nema s ekologiou nic spolocne.
Chce to preriedit rady ekologov a ekonomov. Potom technici zacnu projektovat kvalitne stroje co vela vydrzia. Ono vykon klesa nie tym, ze to norma kaze, ale do vyfukovej cesty sa kladu dalsie kprekazky. Egr ventil, katalizator, fap a co ja viem co tam je. Kazdy kustik uberie na vykone.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 08:53
od icask2
Cele EU obmedzovanie motorov je scestne. Na skusobnej stolici je vsetko ekologicke a v realite litrovy motor zerie jak 20 rocny 2,5 liter. Vydrz ma 200 tisic km. Mne to pripada skor ako podpora vyrobcov aby sa vsetko stale kazilo a stale sa kupovali viac a viac. Toto uz nema s ekologiou nic spolocne.
Chce to preriedit rady ekologov a ekonomov. Potom technici zacnu projektovat kvalitne stroje co vela vydrzia. Ono vykon klesa nie tym, ze to norma kaze, ale do vyfukovej cesty sa kladu dalsie kprekazky. Egr ventil, katalizator, fap a co ja viem co tam je. Kazdy kustik uberie na vykone.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 08 čer 2020, 19:07
od Lexa
krtecek píše:Jak jsem na předchozí stránce řešil ten domnělý problém se saharou, tak už vím, že mi sahara funguje jak má 8)
V pátek odpoledne jsem projížděl úplně ucpaným Hradcem Králové a sledoval, jak mi ručička teploty postupně stoupá nahoru. Když už téměř dosahovala první červené čárky, tak se začal ozývat do té doby neznámý hluk (a byl jasně slyšet i přes přilbu) a z výdechů od chladiče začal foukat horký vzduch. Po chvilce se ventilátor zase vypnul a po vymotání se z HK se teplota dále držela v přesném středu ukazatele.
Jinak jsem zjistil, že 150 km/h na tachometru odpovídá 135 km/h podle GPS. Touhle rychlostí se dalo jet delší dobu a ještě jsem měl malou rezervu na případné zrychlení.


Ventilátor standartně spíná až při 107°C.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 30 čer 2020, 00:38
od Lexa
Je potřeba ještě vyměnit palivový filtr v nádrži. Samotné hadčky většinou nestačí. Takhle vypadal rozlousknutý filtr - bahno.


krtecek píše:Včera jsem se dostal k vyndání palivového čerpadla a zjištění stavu. I na mé beverly r.v.2007 ty svorky chyběly a hadičkou šlo otáčet.
Svorky jsem doplnil na obě strany a zas to celé složil. Nějakou změnu startování nepozoruju a i kontrolka motoru po nastartování zhasíná stejně dlouho (cca 2 sekundy).
Snad jediné co se změnilo je zvuk čerpadla po otočení klíčkem. Předtím vydávalo docela pištivý a ne moc příjemný zvuk a teď je to daleko lepší. Ale to mohlo souviset jen s tím, že jsem komplet čerpadlo vyndal a vytekl z něj všechen benzín a tím se mohlo pročistit.
Jinak že by mohlo nasát nějakou nečistotu a tím ucpat vstřik se mi nezdá - zespoda čerpadla je dost velký a hodně jemný filtr.
Ještě jsem z toho anglického návodu pochopil následující:
Kdo má ty dvě části čerpadla spojené tou průhlednou hadičkou jako je na obrázku, tak by ji měl vyměnit. Tahle průhledná časem degraduje a popraská bez ohledu na ty přidané svorky. Já už tam naštěstí měl černou neprůhlednou a ta má být OK.

Jinak celá ta procedura byla cca na půl hodiny a stačí na ni minimum nářadí.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 03 srp 2020, 11:29
od RadekK
Zdravím.
Nepodařilo se mi nic takového najít, tak bych měl dotaz.
Mám Beverly 250 r.v.2004. Při startování se startér točí, ale motor stojí. Když to párkrát zopakuji, tak se většinou nakonec chytne.
Víte někdo čím by to mohlo být?
Když jsem měl sundanej startér, tak mi přišlo že jsou ta ozub kola od oleje. Je to možné, nebo tam olej nemá co dělat?

Předem dík za rady a případné tipy jak to odstranit.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 17 srp 2020, 10:14
od sraldo rýny
Opravdu horká novinka. :)

https://skutrmagazin.cz/test-piaggio-be ... PKKd_H0t34

Nejčastěji vytýkaná věc na Beverly je plexi. :) V recenzi je numero uno.

-- 17 srp 2020, 09:16 --

Kdyžtak někdo znalý mě poučte. Jaké jsou ty nové věci oproti roky prodávaným modelům?

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 17 srp 2020, 11:55
od HonzaR
Beverly 350 jsem si půjčoval tuším v létě 2014. Měl jsem tehdy SH300 a ve srovnání s ním mi Bev. přišlo dost tvrdé, ale lepší posez, pružnější motor, hodně citlivý plyn (delší chod plynu by byl lepší). Plexi bych dal rovnou velké od Givi, nejlépe s Airflow. To originální mi pouštělo vítr rovnou do přilby.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 17 srp 2020, 17:27
od sraldo rýny
Jak říkám, horká novinka.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 17 srp 2020, 19:21
od JardaB
Ten test za moc nestojí ...

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 19 srp 2020, 09:31
od sraldo rýny
To uz se psalo i o redaktorovi ve vlakne o malaguti madison 300

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 22 srp 2020, 10:33
od sraldo rýny
Kdy se vám na Beverly 350 rozsvítí kontrolka rezervy? Mě už tak na 200km. Což je myslím dost brzo. Pokud to má nádrž na 12,5lt mel by nájezd být přes 300km. Se 4litrovou spotřebou. (tu ani nemam) Dost mě znervózňuje to hladové oko, tak jezdím k pumpě. Jsou nějaká rizika spojená s vyjetím do sucha?

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 22 srp 2020, 14:46
od duky5
Je tam riziko nedostatočného chladenia palivového čerpadla, keďže to je chladené práve benzínom v nádrži. Pri nízkej hladine nemusí byť ponorené celé a môže sa nechcene prehrievať.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 31 srp 2020, 15:45
od Ondrus84
Duky5... Přesně...
Nevím jak u Beverly, ale u XEvo400 je ta nádrž že předu ohřívána chladičem vody a a přímo za ní vede trubka od výfuku... Je to super když přijedeš na benzinku a z nádrže jde teplo jak z topení

Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 15 lis 2020, 11:37
od sraldo rýny
Beverly 350 (r.v.2018)
Při zatáhnutí za plyn při studeném startu se motor dusí nebo zcela udusí. A taky to víc kouří.
Pokud nechám motor chvilku (minuta) zahřát odjíždím zcela bez problémů.
Je to standartní záležitost spojená s chladnějším počasím? Rozuměj - je to správně? Nebo se něco začíná poroučet?