Stránka 63 z 70

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 20 led 2018, 00:00
od JRM66
memo píše:Nevíte někdo náhodou? Včera jsem normálně dojel z práce domů jako každý den a dnes ráno mi skutr nenastartoval. Točil dokud se nevybila baterka a pak jsem jí napojil na auto a ještě točil
Neuveriš ale sa mu asi nechcelo do tej uzimenej zimy! Presne toto sa stalo môjmu mlademu na BV250 ked rano došiel do prace a cely deň v mrazivom vetrisku sa podpisalo podobne ako u ťeba ani štartovacie kabely nepomohli, až pol hodky v teplej garaži a motor chytil na ťukes. :D

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 30 led 2018, 20:38
od JRM66
Tak dnes úspešne dokončená tretia elektrofikacia BV-250carb na 250ie ktorá bola asi z najväčším rozsahom na 100% plnohodnotne ie-čko. O financíach radšej pomlčím ale hlavne sa to uskutočnilo len vdaka dobrým až extra super cien od dobrých dodavaťeľov z troch krajin PL,CZ, IT. Skúter ktorý išiel na operaciu bol ročník 2004 a mal poctivých 51tkm a bola to moja pôvodna beverlinka, teraz mám už novšiu Tourerku kupenu v CZ. Neprekvapilo ma vôbec že to hned chytilo druhe štartnutie, totiž to bol aj suchý motor lebo sa zaroveň menila aj hlava valca ktorá je u ič-ka trochu detailne iná kvôli inému závitu na iný snímač teploty chladiacej zmesi ale aj kvôli by-pase od VP po termostat na hlave. Po zahriati motora ma prekvapila lepšia kultivovanosť behu motora vo voľnobežných otáčkach kde aj vdaka Dr.pulleyom šiel motor tak nádherne ako u novej funglovky. Jasne že pri jazde je už aj iná dynamika vdaka ie-čku ale to my už vieme. Oproti karbiku je to skôr bližšie k elektroskutru kvôli jemnejšiemu a plynulému rozjazdu, kde karbik je skôr taky viac raketovejši s hlavne väčším apetitom! Keby sa niekto zaujimal o prestavbu akehokoľvek Quassaru 250 na ie-čko nech sa kľudne pýta čo treba a čo to obnaša!

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 30 led 2018, 20:48
od bajza
Zdravím, díky tomu, že jsme v kontaktu jsem nějaké info měl. Tak že palec nahoru předělat karbec na stříkačku je, řekl bych už jiný level.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 02 úno 2018, 10:45
od JRM66
No v merku mám iný plán v opačnej konverzii, len musím niekde zohnať krátky ie-čkový Quassar! U tohoto projektu pôjde skôr o maximalny pomer výkonu k hmotnosti stroja, hold stara škola. :lol: :wink:

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 02 úno 2018, 11:47
od crhy
Necháme se rádi překvapit. Poláci něco nemají? Dnes jsem tam koupil lehce škráblý origo kryt výfuku na Fjs za 40zl, pošta 45zl :mrgreen: , jsem zvědav, zda dorazí celý. :wink:

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 02 úno 2018, 12:15
od JRM66
Tak, tak poliaci to aktuálne v dobrej cene nemajú a z italy je trochu problém z dopravou i ked ceny majú tiež suprové!

-- 02 úno 2018, 12:45 --

Chlapi použivá niekto z vás na Beverlinke deku od Tucano Urbano? Ide mi o to že origo Tucano na BV1 nemôžem nikde nájsť(hlavne že na SH-čko bežne) a improvizovať voľaakým univerzalom ktorý možno nieje až tak vychytaný pre BV-čko ktorých bolo predaných v IT omnoho viac než konkurencie. Dokonca ani YouTube nevie pomôcť :roll: takže preto sa obraciam na vás či mi viete poradiť? :?: :wink:

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 09 úno 2018, 16:48
od crhy
Sice mi přijde, že Beverly testují celke často, ale každý takový test skůtru vždy potěší (hlavně při mé právě probíhající chřipajzně) http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 37745.html

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 13 bře 2018, 13:43
od JRM66
Tak včera som si kúpil po dlhom vahani napokon BV-350ST lehce nakraplou (super price) :lol: to aby som mal zase čo robiť v časoch dlhého čakania na niečo čo nesúvisí s týmto forumom, neskôr hodim foto. Kedže to nemá extra vlákno ta New beverlinka tak to hodim sem i ked by to mohlo byť asi všade kde je tento novy motor od piaggia. Dotaz znie koľko to ma vlastne kw ked sa udaje o výkone kade tade rôznia, napr v mojom TP je udávaný výkon 24.5kw a inde zase 22kw. :wink:

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 13 bře 2018, 15:04
od xPet
Tak to gratulace. To záleží, jaké Euro splňuješ. Jestli máš Euro3, máš 24,5kW; jestli už Euro4, tak 22kW.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 13 bře 2018, 21:41
od JRM66
Ahaaa ked je to Euro 4-ka tak je to uškrtene kvôli emísiam, takže mám ten silnejši model a na Euro ..... :lol: Dakujem za vysvetlenie! :wink:

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 20:07
od JRM66
Zdravím borci, týždeň som bol mimo civilizácie ale zatiaľ by som potreboval zistiť aké ložiska idú do new Beverly na predne koleso, :?: dakujem za odpoved! :wink: može isť tam napr, toto? :arrow: :arrow: Bearing-6202-2RSR :?: EDIT: odpoviem si sám takže: Ložisko 6004-2RSH/C3 SKF

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 30 bře 2018, 20:23
od jouda1
čau jak ta 350 jede oproti 500?vychvalujou to do nebes

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 30 bře 2018, 22:44
od JRM66
To musíš ešte chviľku počkať až vymením jeden diel ktorý mi to znemožnuje! Možno to bude až po 12-tom zap. eu to fakiruje... :lol:

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018, 18:52
od 7omino
Pánové je tu někdo z Brna a okolí s 500?

-- 24 kvě 2018, 20:39 --

Víte někdo prosím, jakej vnitřní průměr má hadička na čerpadlo, viz obr. 4? Chci koupit novou, ještě než to rozdělám. Díky
http://modernvespa.com/forum/wiki-bv500-fuel-clamp

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018, 22:03
od Ondrus84
Ja jsem z Domašova, momentálně Xevo,majesty