Stránka 60 z 82

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 20:28
od dreamwalker
vikino píše:Ver, že ani mne sa nezdala žiadna brzda pred týmto incidentom nejak podozrivá. Brzdili obe na jednotku bez problémov. Bol to ale okamih - puk a brzdová páčka zostala totálne mäkká. Keby ten vodič vtedy nezareagoval, neviem neviem ako by to skončilo.
Akorat som našiel na Anglickom fóre vyjadrenie Piaggio k tej výmene. Vraj pre zabezpečenie výkonu brzdového systému to odporúčajú meniť. Jeden z užívateľov kontaktoval priamo Piaggio na veľtrhu, tam mu technik povedal, že to odporúča výrobca púmp...debata bola ohľadom toho, že ak zopne ABS, tak pulzacia v pumpe spôsobuje vraj opotrebenie pumpy?/piestiku?... Nie je potom riešením kúpiť iné pumpy radšej ako to stále meniť? Keď výrobca Piaggio odporučil to meniť z dôvodu bezpečnostných obáv.... Trochu mi to príde divné. Na žiadnom biku s ABS som sa s niečím takým nestretol.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 21:43
od JRM66
Nie je náhodou výrobcom brzdových pump Brembo? Prečo tento problém nemalo 20-ročne BMW R850R ktoré ma taktiež Brembo brzdy ale v aftermarkete predáva kompletnú piestikovú sadu z novým tesnením a manžetkou za 1/3 cenu brzdovej pumpy.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 22:23
od dreamwalker
JRM66 píše:Nie je náhodou výrobcom brzdových pump Brembo? Prečo tento problém nemalo 20-ročne BMW R850R ktoré ma taktiež Brembo brzdy ale v aftermarkete predáva kompletnú piestikovú sadu z novým tesnením a manžetkou za 1/3 cenu brzdovej pumpy.
Dobrá otázka, neviem kto im to dodáva a v čom je problém a pochybujem že Piaggio chce na verejnosť prísť s pravdou... Ja som to zatiaľ nemenil. Pod prednou kapotou je taký ventil alebo zmiesavac viaccestny......či to abs pulzovanie neškodí piestiku náhodou?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 22:45
od xPet
Je úplně jedno, kdo je výrobcem. Jde o hlavní brzdový válec, na který byla svolávačka pod záminkou "malá úprava na ABS". Ovšem Piaggio se k problému postavilo až po dvou letech od doby, co se zvedla vlna nevole a kritiky od majitelů v celé Evropě.
Jinak k oleji..., také jsem vyměknul a nalil tam 15W50. Pořád jsem se ale rozmýšlel, jestli nedát raději 10W50. Ale tak snad to ten motor přežije.
JRM66, už jsi zjistil minimální šířku řemene? Také by se mi tento údaj hodil. Checknul jsem jej, prasklinky ani otřepy nemá; šířka 24,0 mm, ale nevím, jestli už je to na výměnu, nebo ne.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 22:53
od dreamwalker
xPet píše:Je úplně jedno, kdo je výrobcem. Jde o hlavní brzdový válec, na který byla svolávačka pod záminkou "malá úprava na ABS". Ovšem Piaggio se k problému postavilo až po dvou letech od doby, co se zvedla vlna nevole a kritiky od majitelů v celé Evropě.
Jinak k oleji..., také jsem vyměknul a nalil tam 15W50. Pořád jsem se ale rozmýšlel, jestli nedát raději 10W50. Ale tak snad to ten motor přežije.
JRM66, už jsi zjistil minimální šířku řemene? Také by se mi tento údaj hodil. Checknul jsem jej, prasklinky ani otřepy nemá; šířka 24,0 mm, ale nevím, jestli už je to na výměnu, nebo ne.
Ja mám 2015 X10. Bolo to už vtedy opravené? Ktorých modelových rokov sa to týkalo?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 23:03
od xPet
No hlavně máš 500, ty buď v klidu..., ty se soustřeď na zadní tlumiče a benzínové hadičky a jejich spoje. :-D
Nevím, nejspíš v servisu by to zjistili. Za 2015 bych ruku do ohně nedal. U 2016 bych řekl na 95% že už je z výroby vše OK. Ale je to jen odhad.

Aha, tak ty brzdy se 500 nejspíš také týkají, když to máš uvedeno v plánu údržby. ( nevím, o 500 jsem fóra nepročítal, jen okrajově ) Jde o to, jestli jsi kupoval jako nové, a nebo od někoho, komu mohlo už třeba po prodeji přijít oznámení, a nebo mu přišlo oznámení a raději to prodal, nebo se tím nezabýval.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 23:04
od dreamwalker
xPet píše:No hlavně máš 500, ty buď v klidu..., ty se soustřeď na zadní tlumiče a benzínové hadičky a jejich spoje. :-D
Nevím, nejspíš v servisu by to zjistili. Za 2015 bych ruku do ohně nedal. U 2016 bych řekl na 95% že už je z výroby vše OK. Ale je to jen odhad.
:D hmmm vytečie mi benzín? Čo bude s tlmičmi?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 23:21
od xPet
Se nech překvapit, je to italský stroj. To by jsi pak přece z toho neměl to pravé potěšení 50 / 50. (50% času jezdíš, 50% času stojíš kvůli opravám)
:-) ;-)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 23:24
od dreamwalker
xPet píše:Se nech překvapit, je to italský stroj. To by jsi pak přece z toho neměl to pravé potěšení 50 / 50. (50% času jezdíš, 50% času stojíš kvůli opravám)
:-) ;-)
:)no akorat minulý týždeň som dal na ňom 1400 km. Tak ma nestras alebo napíš čo mám pozrieť preventívne?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018, 23:46
od xPet
No, pokud ti X10 velikostně vyhovuje, tak preventivně bych se díval po Burgman 650. A nebo X10 350, ale to má také své mouchy, jako třeba netěsné spojení hadic vodního chlazení, omezení v podobě škrtajícího řemenu o kartery variátoru, časem zadrhávající chod hlavního stojanu...
Nejde o to, že by ti v 500 vytekl benzín, spíš by nepřitekl ke vstřikovačům v potřebném množství. A nastavování tlumičů se ti prostě jednoho krásného dne pokazí.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018, 04:31
od crhy
Jó Ital nezná ten zázrak
a tak mu chřadne tělo
Ital nezná ten zázrak
vepřo knedlo zelo...

O Italech se povídá spousta nepravd a mýtů, umějí udělat skvělá malá auta, ty nejlepší sporťáky v Maranellu, nadčasový design a také dali světu skvělou pizzu. Ovšem po zkušenostech, co jsem měl asi 2 měsíce Italský os. automobil už by jsem si od nich žádnou technickou věc nepořídil. (jinak nejsem proti nim vůbec zaujatý a Italové jakožto národ mi nevaděj).

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018, 05:29
od vikino
...

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018, 06:03
od dreamwalker
vikino píše:
dreamwalker píše:Ja mám 2015 X10. Bolo to už vtedy opravené? Ktorých modelových rokov sa to týkalo?


Tu si zadaj VIN svojej X10 a zistis ci sa jej tykala nejaka zvolavacka:

http://static.piaggio.com/recall/form-piaggio_en.html
The sent VIN number is : ZAPM7630000003147

The request has been forwarded. Result of request:

NO recall campaigns are pending for this vehicle
X10 500 IE ABS EXECUTIVE MARRONE ARGILLA



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018, 09:47
od bajo_sk
Tlmic som menil v zaruke. Prestalo fungovat nastavovanie. Tusim som mal cca okolo 8000km. Cakal som nanho 2 mesiace s tym, ze som trafil letnu maňánu a ze vraj sa cakalo na odstranenie vyrobnej vady, nechceli mi to menit za modelovo ten isty.
Tak isto mi chcipal motor. Riesil som to tiez dost davno. Nedostatok paliva smerom k strekovacom. Problem vnikal tym, ze nefungoval odvzdusnovaci ventil a v nadrzi sa zacal nabalovat podtlak. Chvilu to trvalo, pokial som na to prisiel. Prve chcipnutie motora bolo pocas predbiehania. Skoro som sa vtedy posral, ked mi masina prestala tahat. Riesenie bolo velmi jednoduche - demontaz odvzdusnovacieho ventilu. Odvtedy som uz nemusel pocas jazdy otvarat nadrz :D

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 10 kvě 2018, 22:30
od JRM66
xPet píše:Je úplně jedno, kdo je výrobcem. Jde o hlavní brzdový válec,
JRM66, už jsi zjistil minimální šířku řemene? Také by se mi tento údaj hodil. Checknul jsem jej, prasklinky ani otřepy nemá; šířka 24,0 mm, ale nevím, jestli už je to na výměnu, nebo ne.
Brzdovym modulom-jednotkou ABS je vyrobca ATE made in PRC! :lol: Nie údaje u remeni som nezistil a ani neviem či sa dajú vobec zistiť? :roll: