Stránka 50 z 82

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 16 zář 2017, 14:36
od duky5
nedory píše:jj, Gandalf přesně tohle psal, jenže pak mi začaly problémy s motorem a měl jsem trochu strach, jestli jsem nekoupil špatně.
Je ale zajímavé, že stačí 8-9 hodin před prací i když je teplo a stejně musím čekat, alespoň 20-30 vteřin.

díky
D
To je už opäť studený štart.
Tých 30 sekúnd je nejaký problém?

Stačí naštartovať a potom si dať ladviňák, rukavice, helmu - trvá to určite pol minúty a môžeš vyraziť.
Takže štart pred obliekaním, nie po :)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 16 zář 2017, 14:55
od nedory
problém to je: mám skůtr v chodbě, která je ca. 15m dlouhá a její část je z kopce. Pokud nechám minutu nastartováno, je smrad po celém baráku, nevyvětrá se to moc rychle. Samozřejmě se to dá vytlačit na ulici, kde to nevadí, a dělám to, pokud mám hosty za zdí v apartmánu, abych je po ránu nerušil. Ale tlačit 200kg kus do kopce v úzké chodbě není nic moc, musím na skůtru sedět a odrážet se nohama, protože dům je z 15. století a chodba je v jednom místě hodně úzká a vedle se nevejdu. Vlastně je část chodby vidět na profilovém obrázku.
(pro zvědavce: narichtujte si dráhu asi 6m do mírného kopce, kde je dlažba, na poslední metr dejte tunel 170cm vysoký a 90cm široký, metr dlouhý a v sedě v sedle kurážně vpřed. Příjemný experiment přeji.
Couvání domů už mám nacvičené, to je jiná: třetí řada dlaždic přesně uprostřed, před skříní mírně naklonit doleva a minout řidítky zábradlí schodiště, a pak to musí být rovně, jinak nezvolím správný rejd a parkuji nadvakrát mezi bicykly a ponk.
pro rejpaly: ne, památkáři nepovolí v památkové zóně vyměnit okno, natož udělat garáž. A navíc bych tím zhyzdil dům, který je mnohonásobně starší než já a musel bych se stydět. A stejně bych tam dvě auta a skůtr stejně nedal).


Proto mě zajímá otázka proč tak dlouho, XEVO 400 stačilo nastartovat, napočítat do 10 a jelo to. Nejspíš důsledek optimalizace ekomanagementu, kdo ví. Je to normální a budu tedy po ránu posilovat nohy.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 16 zář 2017, 15:41
od duky5
Delas machry a hajzl (garaz) mate na chodbe :)
Sorry nedalo mi :)

Čo už, normálny človek má garáž alebo parkuje vonku, kde normálne zahriatie nerobí problém.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 16 zář 2017, 16:55
od crhy
Jediné, co mě ve tvém krkolomném případě napadá je: místo Piaggia > Honda, Yamaha... (prostě něco jinýho, co studený nezdechává)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 16 zář 2017, 17:06
od nedory
předchozí Piaggio bylo jiné, mělo problém s dušením se jenom jednou, když jsem vzduchový filtr namazal motorovým olejem místo filtrového. X10 není poslední, ale časem to bude klasická moto. Začínal jsem na ní, tak se sluší se k ní časem vrátit

30.9. edit:
prováděli jste někdo kalibraci ASR? Držím se postupu, ale nerozbliká se mi na konci kalibrace kontrolka ASR, a nevím, jestli a co dělám špatně,
Pokud někdo kalibraci dělal, budu rád za info a postup.

díky D

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 30 zář 2017, 20:20
od Tomlon
Dělal jsem to několikrát podle manuálu a vždy to bylo O. K.

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 01 říj 2017, 10:44
od nedory
přesně podle návodu to dělám, rozbliká se ASR kontrolka, ujedu požadovanou rychlostí požadovaný čas, ale už se na konci kalibrace znovu nerozbliká kontrolka, takže nevím, kdy skončit.

Zámek řízení Piaggio X 10

PříspěvekNapsal: 08 říj 2017, 09:12
od cz_carten
Ahoj prosím vás zde o radu. Pořídil jsem si nový skútr Piaggio X10 dovezený z Francie, který byl nejprve původnímu majiteli ukradený a následně vrácen. Myslím si, že zloděj poškodil zámek řízení protože při vyjmutí klíčku ze zapalování se řidítka neuzamknou a tlačítka na otevření palivové nádrže a výklopneni sedačky také fungují bez klíčku. Předpokládám, ze řízení by se mělo standardně zamknout, je to tak? Případně má někdo podobnou zkušenost? Chci se podívat pod plasty, ale nevím co přesně bych měl hledat :-(

Diky všem moc za pomoc

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 08 říj 2017, 11:25
od nedory
když dáš řidítka doleva a klíčem otočíš také úplně doleva, zamkneš řidítka. Pak nefunguje ovládání nádrže a sedla z palubky

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 říj 2017, 20:58
od nedory
servis mi nahlásil, že jsou k dispozici nové palivové mapy, ke stažení koncem října. Pokud tedy někdo čas a chuť, bude možné je přehrát.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 13 říj 2017, 09:41
od xPet
Já bych se do toho zatím tak moc nehrnul. Jen aby to nebyla úprava pro splnění EURO4 normy, neboli ono snížení o 10% výkonu.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 13 říj 2017, 19:24
od cz_carten
nedory píše:když dáš řidítka doleva a klíčem otočíš také úplně doleva, zamkneš řidítka. Pak nefunguje ovládání nádrže a sedla z palubky



super děkuji za pomoc :))))), hlavně že je na zapalovací skříňce nápis LOCK :)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 13 říj 2017, 19:30
od nedory
tak hlavně že to šlo takhle lehce.

Kdo jezdíte v noci, taky vám tak vadí kontrolka dálkovek, jak oslňuje?

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 13 říj 2017, 20:21
od Tomlon
Jo je fakt, že ta kontrolka dálkových světel dost svítí! Hlavně mi přijde že tlumena světla svítí dále a lépe

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 19 říj 2017, 18:30
od nedory
máte někdo vyhřívané hefty? Jaké jste dávali?

děkuji za odpověď