Stránka 45 z 54

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 15 úno 2017, 21:59
od oldie
Kde sehnat v našich krajích originální hnací řemen a jak je popřípadě značen?
Díky za případnou radu

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 16:35
od nedory
dnešním dnem se X EVO přestěhovalo (lépe stěhuje se) k novému majiteli. Přeji jim oběma hodně šťastných kilometrů a hlavně ať se jim spolu dobře jezdí.

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 17:14
od krizik1
Tak hurá. Co ten otazník?

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 17:20
od nedory
Hurá: ozval normální zájemce, byl v pohodě, domluvili jsme se a je to. A jak někdo psal, od začátku mělo jednání jiný průběh, než s ostatními.

Otazník je proto, že nový stroj ještě není doma a tak nechci předbíhat. Snad to v pátek klapne, musí ještě na dovozovou technickou.

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 17:43
od krizik1
Novému majiteli přeji s opečovávaným strojem jen samé šťastné návraty a tobě co nejkratší čekání :mrgreen:

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 20:30
od goofy011
Tak Nedoryho mazlík už stojí asi půl hodiny v mé garáži. Cesta byla šílená, ale zvládli jsme to bez úhony já i skútr. Děkuji za přání a určitě se ozvu jak probíhají mé první kilometry na novém stroji.

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 21 dub 2017, 07:11
od nedory
Trošku problém s vyhlídnutým strojem: sice je z roku 2014 ale najeto má pouze ani ne 5000km. A je to dovoz, takže problém s DPH. Budu muset na převozce najet tolik, abych měl alespoň 6000km, nebo přitočit kilometry ( to bych byl asi první a stejně nevím jak). Zase kdyby to bylo jednoduché tak to nestojí za to. :D

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 14:18
od jozefcak
...

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 15:33
od LadasM
Těžko říct, nic podobného jsem neřešil. Začal bych svíčkou, pak čidlo teploty motoru, kontakt na svíčce, změřit kompresi...
Pokud je vše po zahřátí Ok, tak bych tip to čidlo.

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 16:31
od jozefcak
...

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 21:38
od LadasM
A sakra. Tak si nejdřív zkontroluj jestli ti nejde olej do airboxu. Obával bych se ještě prasklyho pístního kroužku. Bohužel je to asi problém těchto motorů pokud ho dlouhodobě ženeš kolem maxima. Zkus si projit toto téma, popisuju to tady. Jestli nemáš servisní manuál, někde mám pdf.

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 13 říj 2017, 16:25
od AlesM
Ahoj

Řešil někdo na tomto skútru, nebo na podobném motoru životnost rozvodného řetězu ?
Po kolika kilometrech je doporučena preventivní výměna?
Mám na skútru najeto cca 70 000km a nevím, jestli ještě mohu v pohodě jezdit, nebo začít pomalu řešit jeho výměnu.
Nikde jsem se nedočet v kolika je doporučena výměna a v servisní knížce toto neřeší, resp. řeší pouze kontrolu/seřízení ventilů.

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 07 lis 2017, 08:51
od LadasM
Mám najeto taky přes 70tkm a neřeším to , motoricky pořád valí ok. Spotřeba stejná olej nežere, tak jen běžná údržba dle servnísního manuálu.

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 06 led 2018, 20:51
od oldie
Chtěl jsem nastartovat a protočit skutřika. Nemohl jsem ho nahodit, tak jsem si řekl, že baterka je po 3 letech KO a koupil jinou. No jo ale nastartovat jsem stejně nemohl. Až když jsem při stratování začal mrdlat s plynem, tak se čapnul. A tak mě napadá otázka, jestli není něco špatně (loni větší zima a bylo to bez problémů). Dá se udělat něco abych mu ten start ulehlčil a netýral ho tak? Kdysi jsem slyšel, že někdo stříkne dírou po svíčce olej na válec, někdo zase benzin, tak mám z toho informační guláš.

Re: Piaggio X Evo 400

PříspěvekNapsal: 06 led 2018, 20:55
od nedory
vždycky mi chytal na brnk, ale jednou za měsíc jsem dobíjel baterku, a většinou i vyjel, pokud nebyl sníh/led/sůl. Ale vždycky jsem natankoval před zimou plnou, dal do ní panáka lihu na vyvázání vody.
Nic bych nikam nestříkal, jednou za čas ho protočil a nechal ohřát.