Stránka 2 z 6

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 12 říj 2011, 17:22
od mickey

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 12 říj 2011, 19:32
od _Mimo_
Ahoj,
předem se omlouvám, ale mám dojem, že maxici co se dělají vypadají úplně stejně. Z dálky nepoznám, jestli je to Yamaha, Suzina, Honda nebo Kymco.
Jako by byl jeden vzor a podle toho to všichni vyráběli. Trochu jiná světla, budíky a to je vše. Kdyby to mělo aspoň výfuky z obou stran :D

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 12 říj 2011, 20:10
od Miro11
:D asi to bude tým, že sú to maxiskútre...veď 50ccm z diaľky tiež vyzerajú podobne..to máš jedno či je to taký alebo onaký výrobca, hlavné bude aby sa Myroad dostal tam kam patrí...na cesty...od roku 2007 by si to už aj zaslúžil..po 4 rokoch testovania musí jazdiť ako víno... :lol:

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 13 říj 2011, 16:20
od wictor

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011, 09:06
od Pavel
Pokud někdo zaregistroval, před koncem týdne se již oficiálně testovala dlouho očekávaná novinka - Myroad 700.
První novinářskou recenzi s trochou pěkných fotek si můžete prohlédnout na www.skutrportal.cz - http://www.skutrportal.cz/469-prvni-tes ... i-abs.html

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011, 19:52
od láďa
mno musím říct že vypadá velice dobře,a pokud cena bude deklarovaných cca 200000,-tak to bude super...ještě je otázka jak to bude s tou spotřebou..akorát dopr...e nechápu,koho to napadá dávat na celoplastový skutr chromovaná zrcátka :roll: ,stejně jako třeba u B400..

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011, 20:23
od Rady
Tak to chci videt kdo si to za tu cenu koupi. Jestli bude za 200t. tak to si kazdy radeji koupi B650, ktera je technicky uplne nekde jinde a stoji priblizne stejne. Podle mne je realna prodejni cena max. 160t.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011, 20:46
od Jim
B650 s ABS stojí 249 900 Kč. :)

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011, 20:54
od foky
Myslíš s ABS nebo v Executivu s ABS? :wink:

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011, 21:04
od Rady
B650 (ne exe) stoji 189 900 Kč a i exe se da sehnat za dobrou cenu. To jeste clovek musi pri koupi nove motorky uvazovat i tak, ze ji nekupuje na cely zivot a po case nekdy i kratkem ji proda. Troufam si rict, ze se daleko vyhodneji zbavim B650 nez kymca.
Dale jen uvedu zasadni minusy a to mensi nadrz, vyssi hmotnost, spotreba s velkym ? a take nadsazena cena. Pro mne nevkusna zrcatka a podle fotek i malo mista pro nohy.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011, 22:49
od wictor
Rady, tak jednoznačně bych to neviděl a to i přes to, že sám bych dal asi přednost Hondě .... vlastně jak jinak, že? :mrgreen: , ale vážně Burgmana 650 beru jako stroj, který a je potřeba si to přiznat potřebuje facelit stůj co stůj. Honda SW-T 600 facelitem prošla, ale jen facelitem designovým, který se podle mě docela povedl. Xciting, který byl až doposud vlajkovou lodí Kymca za sebou nějaký ten facelit (opět jen designový) sice má, ale přeci jen to chtělo změnu ta přišla s Downtoonem, který je ale osazen "jen" 300 motorem a po letech testování a předváděním na různých akcích a výstavách se konečně Kymco rozhoupalo a svůj model s názvem Myroad představilo veřejnosti a v kategorii maxiskútrů se konečně něco děje. Cena 199 900,- , o které se píše je vysoká, ale z pár fotek nemůžu soudit a na živo jsem "finálního" myroada ještě neviděl a i když bych asi dal přednost Hondě, tak si Myroad své kupce asi najde a třeba právě ty, kteří stejně jako já berou Burgmana 650 za model, který by si nějakou tu inovaci zasloužil a na Hondě mu vadí drobnosti jako chybějící zásuvka, chybějící výstražné blinkry atd. jsou to sice maličkosti, ale když už, tak už ne :P

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 00:06
od Ryan
foky píše:Myslíš s ABS nebo v Executivu s ABS? :wink:

Není ABS právě jen v rámci Executive?

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 00:13
od Pavel
Něco tady ohledně nového modelu řeknu taky. Jsem sice prodejce Kymca, ale pokusím se tu trochu tuto značku podpořit fakty jak to jako prodejce vidím. Prodáváme Kymco od doby, kdy se v naší republice poprvé ukázalo v profesionálním kabátku. Na počátku prodeje této značky na našem trhu lidi znali pouze stroje dovezené jako ojetiny z Itálie. Jistě všichni známe jak tyto skútry fungují, většinou je známe jako ojetiny s nějakou závadou, proč by je asi ITAL prodával? To samozřejmě platí i pro jiné značky.
To že tady Kymco za velice krátkou dobu šesti let vytvořilo vcelku silnou prodejní síť už nikdo nevidí. Neberu to podle statistik prodeje, protože v naší zemi funguje trh malé ceny, to znamená že zde převálcuje velice silnou značku model, který se do státu doveze a přihlásí po tisícovkách, např. Rhon atd. Tady bych posuzoval velice opatrně. Chtěl bych tímto oponovat těm co zde tvrdí že Kymco je u nás podřadná značka, tak tomu opravdu nic nenasvědčuje. Hodnotím zde, z mé strany jasně viditelné marketingové nasazení této značky. Dealerská síť Kymca se tu v řádu šesti let hodně rozmohla a to opravdu v tak malé době. Ruku na srdce a posuďte jestli je zde nějaká podobná značka, která díky svému přístupu získala takové silné postavení vůbec u nás. Toť jen lehký nástřel stabilní značky.
Ano, Taiwanská značka se s Japonskou nedá srovnat, ale přeci jen, např. Suzuki má spoustu modelů, které jsou dlouho zažité, např. Katana, Burgman, Sixteen. V číslech se zde jedná hlavně o Burgmana, který je hodně kvalitní stroj, ale pokud se nepletu tak veliké procento ježděných Buráků je právě dovozových a veliké procento prodávaných dílů je hlavně na buráky, jsou to hlavně válce a sady na opravu přidřených strojů. Pokud se budeme bavit o B650, tak opravdu všechna čest. Jediný větší problém Jsem zaregistroval se servisem převodovky a s výměnou speciálního řemene. Ano, pravda je že neznám skůtra, který by neměl nějakou tu mouchu. Co se týče Kymca, tak u nás je nabízeno o několik více modelů, vyjmenuji jen několik - Agility, Super8, Like, People, Super9, Yup, GrandDink, Yager Gt, Downtown, People GT, Xciting a poslední model bude Myroad, vlastně pardon, několik nových modelů by mělo být představeno v novinkách, zejména Xciting s novým motorem 400!
Vraťme se ale k modelu Myroad 700.
Upřímně jsem myslel že se tento model vůbec prodávat nebude, byl jsem skeptický a hlavně unaven s opakujících otázek zákazníků, kdy a jestli vůbec vyjede z výrobních linek. Italové ho předem nechtěli díky velkému propadáku Gilery GP800 a nastalá krize nasvědčovala minimálním prodejům. Ano raději si koupím B650, slyšel jsem to že všech stran, ale taky jsem slyšel to že Myroad přinese na trh hodně oblíbenou konstrukci, něco jako byl Malaguti Madison a Kymco Xciting. To je velké pozitivum Myroada. Jde tedy o cestovně sportovní konstrukci, což na našem trhu prostě v této kubatuře chybí, tedy v této kubatuře zde není vůbec. B650 bych tedy nerad v této oblasti porovnával. Rozdíl najdeme i v motoru, kde je u B650 použit konstrukčně dlouhý dvouvál s integrovanou elektronicky ovládanou automatickou převodovkou, bomba! U Myroada zase najdeme " Bramborácký" dvouvál s odděleně zavěšeným klasickým variátorem. Co se týče servisu, určitě lépe přístupným servisákům. Proto si myslím že zde jde o úplně odlišné kategorie skůtrů i motorů.
Pokud zde hodnotíme zrcátka, já osobně chrom nemusím. Umím si ale představit levně vypadající zrcátka s plastovými panty-super! Důležité ale spíše je že je v zrcátkách hodně vidět!
Tak si myslím že jsem to tady hodně v porovnávání přepískl, ale od toho tu tato diskuze je. Rád se zapojím do budouci diskuze o tomto modelu, tedy pokud bude trochu věcná. pamatujte ale prosím, že se tento model bude teprve oficiálně novinářsky i uživatelsky testovat a uživatelské testy si myslím jsou vždy nejdůležitějsí.

Jo a abych nezapomněl říct i svůj názor, mně se zatím Myroad moc líbí a to jako prodejci, tak i uživateli. Jo a už jsem na něm taky jezdil na šesté Skůtr Šňůře heč!

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 01:00
od Rady
No to je sice vsechno hezke co tu o kymcu jako takovem pisete, ale projedu rocne hodne srazu a najezdim i hodne kilometru jak u nas tak v zahranici a potkat kymco o vetsim obsahu povazuji spis za zazrak a temer u vsech co meli posledni vyrabeny model 500 nakonec u te B650 skoncili.
Je treba si take uvedomit, ze na trhu je jeste honda se svym modelem SW-T600 vcetne onoho ABS a max. vybavy za cenu 215t. ktera se velmi napadne kymcu 700 podoba, ale opravdu jen podoba. Zde uz srovnavat muzeme, protoze se jedna o velmi podobne stroje, kde honda je sice nepatrne drazsi, ale je to proste honda a kdyz se zakaznik bude rozhodovat mezi temito dvema znackami, tak je temer jiste ze radeji sahne po honde.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 08:19
od Pavel
Jasně, máš pravdu, pokud někdo sedlá Xcitinga 500 tak další přestup je automaticky na větší kubatůru což KYMCO nedělalo. Psychologicky je jasný že skok bude vždy do japonce, tomu rozumím.
Neříkám že Myroad bude úspěšný model, to přece ukáže čas.
Nemůžeme ale posuzovat Myroada, který se ještě ani neuvedl na trh podle toho co doteď kupují ostatní.
Ještě by mě zajímalo, jestli jezdíš na spoustu srazů v ČR, nebo jestli se podíváš i na srazy v zahraničí. Né že bys tam viděl jezdit asi něco jiného než u nás, ale jen jsem zvědavý pro porovnání.
Jinak Hondu taky mám a piš si že budu srovnávat. Mezi starým modelem SW600 a novým modelem SW-T 600 se kluci Japonský moc nepředvedli, tedy krom jiné kapotáže, jiné palubky a přidaného ABS. Motor a sedlo zůstalo stejné, dokonce i včetně kol. Jasně, je krize, spousta výrobců udělá facelift a hotovo. Já
Jsem ale na nový model od Kymca hodně zvědavý a pokud se neukáže že nebylo na co čekat, nebudu zatím dělat ukvapené závěry.