Stránka 194 z 206

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 30 říj 2018, 13:20
od srnka1010
Sviečku môžeš pozrieť.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 30 říj 2018, 13:30
od krizik1
Atlanic 500 měl od svého uvedení stříkačku. Může být zanesený kanálek u škrtící klapky. Je to tu popsáno několikrát, tak hledej. Mě Atlantic nechytal napoprvé ani v létě. Po vyčištění kanálku byla závada odstraněna. Zkus to a napiš jak to dopadlo.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 31 říj 2018, 12:23
od pet01
Podobne sa správa aj môj naj. 78000, kanálik vyčistený, za studena väčšinou štartuje aj v lete na druhý pokus inak ok, už som si zvykol, kamarát má to isté s podstatne menším nájazdom

Odoslané z Lenovo A6020a46 pomocou Tapatalku

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 24 lis 2018, 22:49
od markus1975
Zdravím kolegové...Prosím o radu ohledně předních tlumičů...Mám model 2003 přední tlumiče jsem vyndal nikde netečou ale co mě zaráží že jedna vidle pruží ale netlumí a ta druhá ano.Co jsem se dočetl tak jsou mota kde jedna vidle je pružící druhá tlumící ale nevím jak je to u Atlanticu jestli mají obě tlumit nebo ne...Děkuji za odpověď...

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 25 lis 2018, 11:11
od JardaB
No to je pěkná pakárna, kdo ten fake vymyslel ? ... vymyslet takovou myšlénku nebylo v době před internetové ani možné. Až teď jsme se dočkali. To by ti přední kolo dobře tancovalo (kroutilo) na každém hrbu, že ? Ještě by mně zajímalo jak jsi na to přišel, že netlumí ?

Jakou radu chceš k té netlumící vidli ? Jako že by se měla opraxxx ?

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 25 lis 2018, 12:30
od PBM2
Pokud máš problém s tlumiči, tak osobně doporučuji oba zkontrolovat a provést repasi (pokud OPRAVDU nefungují správně) u obou společně. Tak zajistíš, že budou oba ve stejném stavu. Dělat jeden a po čase druhý (možná ne, ale možná ano) ničemu nepomůže a čas neušetří. Udělat oba a budeš mít klid. 8)

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 25 lis 2018, 13:10
od srnka1010
Zásada - čo je v páru - opravuje a aj mení sa v páru.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 25 lis 2018, 13:54
od Jirne
JardaB:No to je pěkná pakárna, kdo ten fake vymyslel ?
Až taková pakárna to být nemusí. U bicyklových vidlic je docela normální, že jedna vidle pruží (vzduch, pružina) a druhá tlumí. Takže u nejakých motorek to je taky dost možné, ale pochybuju, že to je u těžkého skútru.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 25 lis 2018, 18:21
od markus1975
JardaB píše:No to je pěkná pakárna, kdo ten fake vymyslel ? ... vymyslet takovou myšlénku nebylo v době před internetové ani možné. Až teď jsme se dočkali. To by ti přední kolo dobře tancovalo (kroutilo) na každém hrbu, že ? Ještě by mně zajímalo jak jsi na to přišel, že netlumí ?

Jakou radu chceš k té netlumící vidli ? Jako že by se měla opraxxx ?


No než něco proneseš bylo by dobré si o tom něco přečíst třeba na motorkařích...Zrovna se to týká Aprilie Dorso 750 kde jedna trubka pruží druhá ne...

Proto jsem se ptal...

Jinak díky za odpověď...

-- 25 lis 2018, 17:23 --

A zjistil jsem to tak že když jeden zmáčknu tak se pomalu vrací nahoru ale ten druhy jenom pruží...

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 25 lis 2018, 18:35
od JardaB
No, je pravda, že výjimky jsem nehledal a ani nenašel ... a bicykly jsem do své odpovědi nezahrnul ... sorry. Na věcné správnosti mé odpovědi to nic nemění.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 25 lis 2018, 21:04
od josuk
Je pravda že motorky s lepším podvozkem tyhle vychytávky s rozdílem vidlic mají ale to těžko asi bude u skutru z 2003..

Markus: máš li je venku udělej repasi obou.. Návodů je tu v hodně vlaknech.. A času vzhledem k počasí bude asi dost... Má sněžit.. :-O

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 12:10
od Mara-GP1
Zdravím všechny Atlanťáky.

Momentálně dělám údržbu a zjistil jsem že, variátor je úplně v prd... takže musím koupit nový. Tak jsem chtěl poprosit o radu zkušené, jestli koupit ,,sériový,, nebo se vyplatí Multivar. Jezdím víceméně město, výlety ve dvou. Díky za názory.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 13:52
od krizik1
Za mě, pokud bude podobná cena, tak multivar, jinak sérii.
P. S. Kolik má ten varec najeto?

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 15:03
od Mara-GP1
Ahoj

Má najeto ,,55,, tis. Je to ital, tak bůh ví. V podstatě se stalo to, že vlivem chybné montáže válečků vyjela vnitřní kovová část válečku a vydřela boční vodící stěnu. Zkusím sem dát fotku. Válečky byli origo, na těch je najeto cca 20 tis. Plošky nemají. Cenově to právě moc dobře nevychází. Multivar je tak za 5tis, origo cca 3tis. Plus řemen samozřejmě. Na ebayi jsem našel i set variátoru s řemenem Mitsubo za cca 2,5tis. Ale tomu moc nevěřím.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 23:35
od JardaB
Pro takovou kubaturu bych multivar neřešil, rozhodně to není tak důležité jako 125 ccm.