Stránka 13 z 16

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 19 čer 2013, 12:02
od pecuch
Já ani nevím, kdo a kde ten výfuk dělal. Je to Creptus, koupeno od majitele v Praze. Dneska jedu do servisu v Brně, tak uvidím. R.

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 19 čer 2013, 13:18
od láďa
creptus je poměrně známá značka,zkus jim zavolat http://www.creptus.cz/index.php/cz/

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 20 čer 2013, 14:18
od trudic
Zdar! Tak po prvních 500 km na Xciting 500 můžu přidat své poznatky.
Když jsem přesedlal z čínské 125 na Xciting, tak mi připadl strašně obrovský, ale přirostl ke mně strašně rychle (měřím 174 cm). Předevčírem, když jsem převážel mou starší čínu Yuki 125 k prodeji, tak jsem nechápal co je to za mini vozítko a jak jsem na něm mohl ujet tolik km 8)
Xciting jede svižně, má krásné rozjezdy, tahá pěkně za ruce :wink: Spojka při brždění motorem vypne okolo 30 km/h.
Brzdy jsou dostačující. Uložný prostor by mohl být větší. Ocenil jsem kladívko při zapnutých blinkrech. Člověk jen tak nezapomene blinkry vypnout, ale i bez něj se dá žít. Chybí mi více funkcí na počítači. Jsou zde jen celkové a denní km n. míle + hodiny.
Mám nízké kouřové plexi, které sice není od 80 km/h a výše praktické, ale zase o to hezčí v kombinaci s bílou perletí.
Tachometr přeměřuje dost. Ve 60 km/h tacho je skutečnost 50 km/h podle GPS, 100 = 87 atd.
Moje maximálka je 160 km/h tacho. Více už jsem ho trápit nechtěl, ale možná by ještě něco dal (otáčky v červeném poli). Běžná pohodlná cestovní rychlost je podle mně 90-100 km/h tacho.
Úbytek oleje bych viděl na max. 2 mm ( spíš 1mm) na měrce po 500 km, zatím neumím převěst na litry. Budu vědět až doplním.
Xciting má i s origo výfukem perfektní zvuk a lidi se často otáčejí a hledí co že to jede za stroj. Přecejenom půllitr už umí pěkně zabublat.
Perfektní je stavění na hlavní stojan. tady je vidět, že se tomu pověnovali, protože i tak těžký stroj (přes 200 kg) jde postavit opravdu překvapivě lehce. Ocenil jsem ruční brzdu, při stání v kopci.
Jako velkou nevýhodu vidím hodně vyčuhující kryt variátoru. Už jsem s ním při naklánění 2x zadřel o vozovku, naposled včera na kruháči. Trošku tě to rozhodí, ale vůbec nic zásadního. Spíš jde o to, že je nyní na hraně poškrábaný.
Asi mám už slabší plynovou vzpěru a tak musím při otvírání klíčkem pomoci sedlu rukou. To je trošku škoda.
Zdá se mi i celkem nešikovný zámek, který má hodně poloh, ale asi jsem si ještě nezvykl.
Slabší jsou i červené kontrolky, které jsou na denním světle slabě vidět. "Palubní deska" nebo tachometr, jak kdo chce, je jinak dobře čitelná a večer i moc hezky osvětlená.
Spotřeba je různá podle řidičových nálad nebo možností.
Kombinovaná, když jezdím sám ve městě a "rychle" mimo město (100-130km/h), mi vyšla na 4,45 L/100 km.
Když jsem motorku představoval přítelkyni, tak jsme si udělali asi 130 km výlet, který vedl i po horách. S ní jsem měl spotřebu krásných 3,97L/100 km. Nižší spotřeba byla dána určitě tím, že jsem s ní rychleji než 100 km/h nejel.
Každopádně jsem se s Kymco Xciting 500i R moc spokojený a určitě bych ho doporučil.

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 20 čer 2013, 17:04
od Gandalf
trudic: Jen dotaz - předpokládáš, že po odjištění zámku vzpěra celé sedlo samovolně zvedne? Pochybuji o tom, byť XCT nemám, ale podle mého je to spíš o tom, že ho až od určité výše zvedne a pak drží v horní poloze, tak jako to mám u Downtownu.

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 20 čer 2013, 19:16
od láďa
přesně tak,není to o tom,že by vzpěra zvedla sedlo do horní polohy..technicky to ani není možný..musíš růčo a pak už drží :)

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 21 čer 2013, 08:06
od trudic
To mě ani nenapadlo. Kámošovi na 50ccm od Pežotu se to zvedne samo, tak jsem tak nějak automaticky myslel, že i tady by mělo. Každopádně to stejně není ideální, protože když tomu ručo nepomůžu, tak zůstane levá strana v zámku a tudíž sedlo stále zamčeno, jen se rozsvítí kontrolka MET-IN, která je asi napojena na pravý zámek. Ale je to celé jen prkotina. Neřešme to.
Spíš mi řekněte jak jste na tom s úbytkem oleje vy.

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 21 čer 2013, 13:51
od láďa
když sundáš podsedlák a podívaš se zevnitř směrem k plastům,tak tam jsou vidět táhla,co ovládají zámky,a jsou tam myslím nějaké matky,kterými se dá seřídit každý zámek zvlášť,aby sedlo odskočilo..

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 21 čer 2013, 18:52
od trudic
Chlapi po cca 600 km se mi na horní části motoru objevila skvrna z oleje. Možná se objevila už dříve, ale dnes po tech šestistech jsem ji našel.
Co si o tom myslíte? Je to běžný únik nebo je to třeba řešit?

2013-06-21 19.12.52.png

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 21 čer 2013, 20:11
od Gandalf
Kdyby to bylo v záruce, řešil bych to ihned. Jestli ne, očistil bych to a dál sledoval :wink:

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 22 čer 2013, 01:04
od trudic
Nové to není. Co ostatní, Láďo? Na té fotce to vypadá spíš hůř než ve skutečnosti, alespoň podle nováčka...

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 22 čer 2013, 01:11
od wictor
Servis! Tipoval bych těsnění ;-)

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 22 čer 2013, 06:55
od jakattara
Kamarád to taky řešil, byl s tím i skrz záruku v servise ... hledal jsem, ale nenašel a ted jedu pryč. Večer, nebo ráno kouknu u nás na foru a dám odkaz ... jinak kdyby se ti chtělop pohledat - http://kymco-club.cz/ a projeď příspěvky uživatele Bobo76 - má Kymco XC Evo ...

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 22 čer 2013, 08:18
od láďa
já bych to umyl,uvidíš o víkendu zda se to objeví..zkusil bych přitáhnout šrouby..teoreticky to vypadá na těsnění,nebo uvolněný šroub..

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 22 čer 2013, 17:00
od trudic
Tak jsem to umyl a dotáhl asi 5 horních šroubů. Každý šel asi o čtvrt otáčky. Uvidím co se stane. Mohlo by odejít těsnění?

23.6. edit:
Tak po cca 200 km je tam mastná skvrna znovu. Řekl bych, že se rozšiřuje od té průchodky na kabely.

Re: Kymco Xciting 500

PříspěvekNapsal: 20 led 2014, 15:11
od midlum75
zdravím majitele Xciting500 .....mám laický dotaz, některé XC500 mají tykadla zrcátek integrované v masce, některé na řídítkách......je to poznávací znamení karburátor x stříkačka ? kdy se to lámalo ? díky za info