Stránka 7 z 9

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 06 čer 2017, 08:16
od scarabeo500
Dík. Logické a jasné. :D

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 08 čer 2017, 04:04
od rratamahata
Na volnobeh mi to prakticky nedobiji - nove rele stejne male napeti, alternator dava 60V na fazich - takze asi ok - ale pocitac ukazuje nesmysl.
Premyslim o led kontrolce dobijeni - aby se rozsvitila v okamziku kdy prestane dojet - ta 30A pojistka me jednou vypekla v noci a nebylo to nic moc. Mate s tim nejakou zkusenost?

Mj do z vas jezdi kolem me obcas na Barrandove?

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 08 čer 2017, 06:05
od scarabeo500
Zkušenost mám úplně čerstvou. Řešil jsem to právě včera, protože to dobíjelo fakt hodně málo, pokud vůbec. Regulátor mám vyměněný asi dva roky. Mám tam Elesys. Včera jsem natáhl propoj + z regulátoru přímo k baterii přes další pojistku. Tenhle regulátor umožňuje regulaci, tak jsem ho dal nadoraz a na přístrojovce mám teď nad 13V maximálně jsem tam viděl 14V. V poslední době sleduju voltmetr snad víc než silnici. Měřil jsem to v průběhu úprav, ale jěště to zkusím projet s připojeným multimetrem, abych porovnal údaj z palubky se skutečným napětím na baterii. Nepříjemná je nutnost demontovat dost plastů aby ses k tomu dostal.

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 25 čer 2017, 23:54
od rratamahata
Tak dneska jsem nemel dobrej den. Na hlidanym parkovisti mi ukradli puflik ovladace na blinkry. Je to uz podruhy. Novej se sehnat neda - pouze s celou elektronikou za cca 4000Kč. Nevite nekdo kde bych ho ulovil? je stejnej na spouse Piaggo i Aprilii.

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 26 čer 2017, 11:26
od gepr
Já jsem měnil regulátor dvakrát. Původně tam byl regulátor Ducati, ten mi přímo v Itálii, když mi odešel jednou měnili za ten samej. Do roka šel také do kytek.

Už jsem ho tam nechtěl a zkusil jsem český Ignitech a s tím jezdím doposud, už asi tři roky. Ale stejně raději "klepu na něco tvrdého" :-)

Určitě je dobré vyčistit kontakty a zkontrolovat to pojistkové pouzdro u baterky (bývá někdy rozteklé).

Napětí měřit vždy voltmetrem přímo na baterce, ten palubní kecá.

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 26 čer 2017, 12:23
od Dusan14
Ako ten puflik vyzera? Neslo by to vytlacit na 3D tlaciarni?

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 27 čer 2017, 06:36
od scarabeo500
S tou tiskárnou dobrý nápad. Prohlížel jsem si dneska ten přepínač jen za jízdy cestou do práce a moc jsem nepochopil co se z toho dá bez poškození ukrást. Asi se z toho dá stáhnout ta páčka do které dloubeš palcem???

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 27 čer 2017, 14:42
od gepr
Ten "puflik" mi před lety upadl provozem. Ta holá páčka přepínače má trochu ostré hrany a pokud člověk nepoužívá rukavice... tak je přepínání blinkrů trochu nepříjemné. Ale v rukavicích o tom už vůbec nevím. :-)

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 09 črc 2017, 16:19
od jofrix
1.jpg
Zdravím všechny majitele velkého brouka. Konečně se mi podařilo udělat foto stroje. Tak se přidávám do skupiny.
Co se týče krytu tlačítka ovládání blinkru, tak mě chybí taky. Nicméně kód tohoto náhradního dílu je AP8127179 . Dá se objenat venku. Zítra to zkusím vymámit z aspiritu. Dám vědět jak to dopadlo.

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 13 črc 2017, 08:39
od jofrix
Tak čudlík jsem objednal na zkoušku. Cena 250,-.

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 13 črc 2017, 09:18
od scarabeo500
O jiném plexi neuvažuješ? Dostal jsem to s vysokým plexi, které bylo už trochu poškrábané a jízda v noci nebo proti slunci s ním byla nepříjemná. Namontoval jsem originál a teď mi jde proud vzduchu přímo do obličeje a i aerodynamický hluk je protivný. Možná by pomohl deflektor, ale kdyby se to dalo nějak vyzkoušet. Nechci kupovat něco o čem nevím jestli to pomůže.

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 13 črc 2017, 12:37
od mzxy
Mám sice BV 500 ale plexi jsem vyřešil definitivně tím, že jsem velké plexi ISOTTA zkrátil (lupěnkovou pilkou ) a okraje zabrousil brusným papírem ve vaně pod vodou, plexi mi teď končí někde u špičky nosu, vzduch i hmyz obtéká, zamlžení nevadí, vždy vidím před sebe a jezdím s odklopeným hledím, které zavírám jen když se víc rozjedu

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 13 črc 2017, 13:00
od scarabeo500
Možná bych taky mohl zkusit to vysoké plexi zakrátit. Tím nic nepokazím a v tomhle stavu je zpátky dávat nebudu. Je potřeba mít oči nad ním, ale ještě ve větrném stínu.

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 13 črc 2017, 14:14
od jofrix
Teď na léto mám originál , ale jinak jezdím s tímhle vysokým plexi a spokojenost.

http://www.ebay.it/itm/PARABREZZA-APRIL ... Sw9a5XPwyU

Re: Aprilia Scarabeo 500 GT

PříspěvekNapsal: 08 srp 2017, 09:01
od Kostic
scarabeo500 píše:Zkušenost mám úplně čerstvou. Řešil jsem to právě včera, protože to dobíjelo fakt hodně málo, pokud vůbec. Regulátor mám vyměněný asi dva roky. Mám tam Elesys. Včera jsem natáhl propoj + z regulátoru přímo k baterii přes další pojistku. Tenhle regulátor umožňuje regulaci, tak jsem ho dal nadoraz a na přístrojovce mám teď nad 13V maximálně jsem tam viděl 14V. V poslední době sleduju voltmetr snad víc než silnici. Měřil jsem to v průběhu úprav, ale jěště to zkusím projet s připojeným multimetrem, abych porovnal údaj z palubky se skutečným napětím na baterii. Nepříjemná je nutnost demontovat dost plastů aby ses k tomu dostal.

Řešil jsem uplně to stejné,dobíjelo mi to při volnoběžných otáčkách 12,8V při jízdě 11,9V po víměně regulátoru(dal jsem zase originální) se to zlepšilo o 0,3V tak jsem koupil Elesys,zrušil konektor na alternátor (připájel na tvrdo),zrušil konektor na baterii,napájel očka a přišrouboval přímo na baterii,a ted to dobíji 14.6V a počítač kecá maximalně o 0,2V.