Stránka 31 z 42

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 11 zář 2017, 22:18
od Badarala
Asi jedny z nejlepších hadráků... Odnímatelná opěrka (nepotřebuješ- sundáš, zůstane jen úchyt), rozšiřitelné a hlavně včetně vnitřní nepromokavé tašky.
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmo ... =270873902

-- 11. 9. 2017 22:22 --

Jo... mrkni na to video, tam je to upevnění vidět.

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 11 zář 2017, 22:37
od hanysoft
Dne 19.3. jsem sem dával příspěvek s fotkou látkových brašen Kappa. Nebyly špatný.

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 12 zář 2017, 09:33
od HonzaR
Ty SW-Motech mám, jsou téměř dokonalé, lepší už můžou být snad jen kufry (vodotěsnost, zámek). Montáž jednoduchá, jak facka, vzpěry dobře umístěné, nosnost 2x 5kg, přední sedlo jde krásně otevírat. Ještě něco podobného dělá Shad, ale ty se (navzdory podpůrné konstrukci) trochu třesou.

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 25 zář 2017, 10:04
od hanysoft
Tak dnes zádrhel s nastartováním. Ráno přijdu do garáže a Integra nechtěla začít točit. Všiml jsem si, že mi tam nesvítí neutrál. Tak jsem jí dal na nabíječku, otočil klíčkem a neutrál mi naskočil. Nastartoval jsem. Odpojil nabíječku. A nešla mi tam dát rychlost. Tak jsem to zhasnul, znovu nastartoval a vše OK. Baterku jsem měl na nabíječce asi před 14 dny a jinak jezdím každý den do práce. Minulý víkend výlet cca 200 km a poslední cesta do práce v pátek. Baterka je z roku 2015 jaro. Mohla by jít už do kytek?
Ď.

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 25 zář 2017, 10:56
od crhy
Určitě ano. Jde také o poměr krátkých-dlouhých tras, četnosti startů, skladování atd... Pokud je již vyměněna za origo, tak druhovýroba toliko už nikdy nevydrží, ještě záleží na výrobci.

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 20 říj 2017, 16:30
od HonzaR
Po 3 sezonách jsem se odhodlal k drobnému upgradu. Nahradil jsem 39l kufr Shad/Honda za Givi Trekker 52l. A "lešení" pod madly nahradil elegantním orig. nosičem. Je docela znát, že levná cena kufrů Shad, které Honda pod svým jménem nabízí, se projevuje po pár letech provozu - kufr drnčí, zámek je vyčvachtanej a také prvotní výhoda mít jeden klíč na všechno, se ukazuje zcestná. Givi je v porovnání mnohem robustnější ve všech detailech.

trk52a.jpg

trk52b.jpg

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 20 říj 2017, 17:25
od pcx
Suprovo to vyzera a dokonale ladi,cpalec hore!

Otazka za mna...Skusal si prirovnat / porovnat aj s tym 33L trakkerom? Ze ci by nevyzeral lepsie. Chapes co myslim...

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 22 říj 2017, 14:00
od HonzaR
Zvažoval jsem 47l, ale nakonec 52l vypadal lépe, protože se směrem dozadu mírně zužuje, kdežto 47 a 33l jsou (v případě topcase) takové echt hranaté "mrazáky" :D

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 22 říj 2017, 15:06
od Badarala
HonzaR...měl jsem topcase Shad na motorce. Pořád drnčel, at jsem zkoušel, co jsem zkoušel. Pak jsem ho, když jsem se vyklopil do pole, rozbil a byl jsem docela rád :D Ted mám jeden topcase od Kappy a jeden od Givi a lepší.

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 22 říj 2017, 15:41
od HonzaR
Když jsem Integru pořizoval, byly kufry Shad pod jménem Honda nové, neprověřené. Tak jsem usoudil, že by Honda své jméno nedala na nějaký kšunt, ale podezřelá byla cena, nejen proti skutečně originálním kufrům Honda, ale právě i proti Givi, atd. Výsledek je po těch 3 letech zřejmý - krok stranou.
Ještě perlička - mně se podařilo ohnout klíč, který jsem zapomněl v zámku kufru a drbnul jsem s ním o stěnu v garáži. Je smůla zničit si klíč s imobilizerem, jeho náhrada je řádově dražší a komplikovaná, než udělat prostou kopii klíče od kufru. Navíc Givi Trekker má nad zámkem chytře madlo, které by zabránilo kontaktu klíče se zdí. :wink:

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 12 led 2018, 20:34
od burexmen
Hezký večer ,

chtěl bych si pořídit laděný výfuk Leo Vince od italského výrobce. Je homologovaný. Nemá s tímto typem někdo zkušenosti? Děkuji

https://www.leovince.com/int/en/product ... -2014-2015

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 15 led 2018, 08:56
od zikaa
Mám ho na motorce a jsem s ním spokojen. Má příjemný zvuk a motorka dostane dospělejší zvuk.

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 08 čer 2018, 08:56
od LadasM
Ahoj všem vlastníkům tohoto stroje.
Pomalu se blíží čas obměny vozového parku a za všech možností mi nejlíp vychází integra, v podstatě jsem na 80% rozhodnutý.
Bohužel je problém si u dealera objednat nějakou testovací jízdu (stroje nejsou).
Chtěl bych se zeptat jestli se nenajde někdo v okolí Brna, nebo Vysočiny, kdo by byl ochoten se sejít a pokecat o stroji a pokud možno i nechat krátce vyzkoušet.
Včera jsem si aspoň vyzkoušel X-ADV abych aspoň vyzkoušel motor a 2spojkový DCT automat a jsem z toho nadšený. Rád by si to porovnal i s Integrou protože jizdný vlastnosti (lepší podvozek u X-ADV), ergonomie a ochrana před počasím budou asi trochu jinde.
Sednout zpátky na svůj stroj bylo jak sednout na fechtla. :(
Kydžtak se ozvěte na SZ

Re: Honda Integra

PříspěvekNapsal: 09 čer 2018, 07:39
od nedory
pak dej vědět, jak se na ni dokážeš vejít se svou výškou.

Honda Integra

PříspěvekNapsal: 09 čer 2018, 08:24
od dreamer
S mojou vyskou 198 cm, jeansy nosim v dlzke 36”, ziadny problem. Co sa ochrany pred pocasim tyka, zvysil som origo plexi drziakmi od fy Bruudt o 6 cm a je to dokonale. Dokonca som odmontoval MRA deflektor, lebo to uz bolo velmi vysoke a v horucavach som nedostaval skoro ziadny vzduch do helmy. Nohy a kolena su chranene dobre, kapotaz ich kryje. Vietor a dazd dostavam len na ramena, pretoze origo plexi je uzke, dalo by sa vyriesit sirsim plexi, ale ja s tym problem nemam. Chranice ruk nemam, zisli by sa mozno len v chladnejsom pocasi, v lete nosim kratke rukavice a prijemne mi podfukuje do rukavov, ale vacsinu vetra odklana tvar plexi. Celkovo je ochrana nadpriemerna, ale je to motorka, auto z toho nikdy nebude.

Vaha skoro 240 kg... Pri jazde po dialnici sa vyssia vaha stroja ukaze ako vyhoda. Nelomcuju nim narazy vetra pri predbiehani kamionov, ani bocny vietor. Sedi na ceste ako pribita. Tazisko je velmi nizko, pri manipulacii na mieste vahu citis len ked ju treba tlacit, alebo cuvat do kopca. Je vyvazena tak, ze sa da lahko udrzat aj pri jazde krokom pred semaformi, alebo pri jazde v kolonach minimalnou rychlostou, nohy davam dole az ked stojim.

Odporucam zvysenie riaditok o 2,5 cm a sportove stupacky od fy Dzell. S tymto setupom nemam problem jazdit cely den aj 500-600 km bez toho aby som sa citil nekomfortne. Ani na Varadere som sa necitil o nic lepsie, naopak po takom dni ma bolel chrbat a kolena, lebo nebolo ako zmenit polohu tela a najma noh. To sa na Integre da. Priklad. Nohy vpredu, sedis ako na cruiseri a nizkootackovy zvukovy prejav motora tento pocit este umocnuje. Na prdkanie krajinou kochackovym tempom idealna poloha. Po nejakom case ta to omrzi, dostanes chut na ostrejsiu jazdu, nohy presunies na stupacky pod zadkom, zrazu sedis ako na sportovo-turistickom stroji s vystretym chrbtom v miernom predklone, motor s DCT v rezime S3, alebo v manualnom nabere otacky a zvukova kulisa sa zmeni z krotkeho bublania na agresivne vrcanie a ty si ladne rezes alpske zakruty s dostatocnym vykonom pre chladne hlavy. Ako by si presadol na uplne inu motorku. Ktora motorka, alebo skuter toto dokaze? A k tomu este pri spotrebe len o 2 deci vyssej ako ma moja Aprilia SR MAX 300

Integra je skvely univerzalny stroj, ktory klame telom. Vyzera ako skuter, no jazdi ako motorka. Dr. Jekyll a Mr. Hyde na dvoch kolesach.