Stránka 54 z 85

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 24 bře 2020, 21:46
od bajza
Až bude lepší počasí tak kouknu.Pokud nespěcháš.Pátek nebo sobota by to mohlo jít.Tady je sníh a cesty prosolené.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 24 bře 2020, 23:20
od honzav
bajza píše:Až bude lepší počasí tak kouknu.Pokud nespěcháš.Pátek nebo sobota by to mohlo jít.Tady je sníh a cesty prosolené.


Dík, když si vzpomeneš, budu rád.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 25 bře 2020, 00:57
od RADEK_SL
Myslím si že 2000 otáček, zjistím to zítra :wink:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 25 bře 2020, 06:52
od zbyňák
Ahoj Honzo,
mám sice Silvera 600-ku, ale volnoběžné otáčky po nastartování mám cca 1800 ot/min. Letošní celou zimu laboruji a snažím se vyřešit problém se samovolným zvyšováním otáček po nějaké době od nastartování až někam ke 2200 a poté prudký pokles ke standardním cca 1200. Skůtr je v garáži kde je okolo 15°C. Vystrčím ho z garáže, nastartuji a jdu se doobléci. Během této doby k výše uvedenému jevu dojde. Když jsem to zkusil nafilmovat tak to trvalo cca 4 minuty. Většinou je to tak po 2-2,5 minutách a trvá to okolo 30sec. Je to pouze u prvního nastartování po delší odstávce a úplném vychladnutí motoru, typicky přes noc. Potom během dne již nic, při jízdě se motor chová normálně. Otočení plynem na to nemá vliv, po přidání otáčky sice podle plynu zareagují, nicméně po jeho puštění spadnou otáčky do těch zvýšených přes 2000. A ta změna otáček není skoková, ale postupná. Jednou dokonce natolik. že se začalo točit zadní kolo ( tj.2500). Svíčky měněny.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 25 bře 2020, 08:04
od honzav
zbyňák píše:Ahoj Honzo,
mám sice Silvera 600-ku, ale volnoběžné otáčky po nastartování mám cca 1800 ot/min. Letošní celou zimu laboruji a snažím se vyřešit problém se samovolným zvyšováním otáček po nějaké době od nastartování až někam ke 2200 a poté prudký pokles ke standardním cca 1200. Skůtr je v garáži kde je okolo 15°C. Vystrčím ho z garáže, nastartuji a jdu se doobléci. Během této doby k výše uvedenému jevu dojde. Když jsem to zkusil nafilmovat tak to trvalo cca 4 minuty. Většinou je to tak po 2-2,5 minutách a trvá to okolo 30sec. Je to pouze u prvního nastartování po delší odstávce a úplném vychladnutí motoru, typicky přes noc. Potom během dne již nic, při jízdě se motor chová normálně. Otočení plynem na to nemá vliv, po přidání otáčky sice podle plynu zareagují, nicméně po jeho puštění spadnou otáčky do těch zvýšených přes 2000. A ta změna otáček není skoková, ale postupná. Jednou dokonce natolik. že se začalo točit zadní kolo ( tj.2500). Svíčky měněny.


Ahoj,

mám tu právě jedno sw-t a jednoho Silvera, kteří se chovají podobně, ale k tomu ještě ničí svíčky , blbě startují (někdy na jeden válec někdy vůbec, protože jsou uplavené svíčky).

Má tvůj Silvouš už lambda sondu?

Když si měnil svíčka, byly černý?

Když na něco přijdu určitě sem napíšu.

Dík Honza

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 25 bře 2020, 08:39
od zbyňák
Lamda sondu má.
Svíčky se zdá, že neničí, stav svíček odpovídal nájezdu cca 16tkm.
Ano, někdy to vypadá, že běží jako na jeden válec (trvá cca 3-5 sec, přidání plynu to neovlivní), někdy běží správně od prvního otočení.
Pokud je venku více než 13-15°C tak se problém se samovolným přidáním neobjevil.
Komu to popisuji tak nechápe. Když to mají u sebe servisáci tak jim to na jeden válec neběželo.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 25 bře 2020, 11:47
od venda
Tak jsem byl taky zkusit a po nastartování 2000 ot. po zahřátí kolem 1200

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 25 bře 2020, 13:32
od honzav
venda píše:Tak jsem byl taky zkusit a po nastartování 2000 ot. po zahřátí kolem 1200


Díky Honza

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 26 bře 2020, 23:58
od honzav
Ahoj,

vzhledem k tomu že jedná o opakovaný problém u našich skútrů popíšu sem na co se zaměřit při problémech se starty, když nepomůže běžná údržba.

Sešel se u mě jedem silverwing a jedno SW-T se skoro stejným problém, špatné starty, chytání na jeden válec, odcházející svíčky (po 1 - 2 tisících kilometrech), nestabilní volnoběh, někdy se ani díky mokrým svíčkám nepodařilo nastartovat, po ohřátí ale oba fungovaly většinou bez problémů.
U obou byl problémopakovaně řešen výměnou svíček, což na chvilku pomohlo, u jednoho byly měněny vstřiky, což ale nepomohlo, ke mě se oba skútry dostaly po tom, co už majitelům přešla trpělivost utrácet opakovaně za nové svíčky.

Po kontrole všeho možného jsem se zaměřil na regulátor tlaku paliva, což se u jednoho i potvrdilo, pro jeho kontrolu je potřeba vytvořit přípravek kterým se napojíte na tlakové vedení barometr. Udělal jsem to tak, že jsem si provrtal matku kterou je spojena hadice od čerpadla se vstřikovací lištou a na ní si připojil barometr (viz obrázek). V příručce je uveden jako kontrolní bod napojení na nádrži, k přístupu je ale potřeba sundat černý plat na kterém je víčko nádrže, to se mi ale nechtělo.
Správný tlak paliva při volnoběhu, nebo po otočení klíčku jsou 3 Baru, naměřil jsem ale 4,5 Baru.
Po výměně regulátoru tlaku jsem už naměřil správný tlak a vše je OK.

U druhého jsem také změřil tlak paliva, ale ten byl v pořádku. Zde byl problém ve snímači teploty chladící kapaliny. Kontrolu provedete tak, že změříte odpor snímače při teplotě 20°C, který má být cca 2,3 kΩ. Odpor se měří na vývodech v obrázku číslem 1 a 2. Pro přístup ke snímači shora je potřeba odmontovat regulátor tlaku paliva. U toho skútru byl odpor přes 5 kΩ, takže si ECU myslela, že je hrozná zima a zbytečně obohacovala směs, ale odpor měl ještě reálnou hodnotu, tak jednotka neblikala žádnou závadu.
Po výměně smímače byl problém také vyřešen.

Honza

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 27 bře 2020, 15:12
od venda
Tak jsem dnes využil pěkného počasí a zajel jsem na nákup do Mohelnice. Je to sice celkově asi 32 km, ale lepší jak nic :D

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 27 bře 2020, 17:15
od zbyňák
Honzo dík. Skvělá práce.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 28 bře 2020, 15:10
od crhy_
Honzav = Machr. Děkujeme za objasnění!
SKVĚLÁ PRÁCE!

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 28 bře 2020, 21:36
od sollik
Minulý týden dofouknuty gumy, včera vyměněn olej (ještě, že "jednička na trhu s elektronikou" kšeftuje se vším možným :lol: ) a dneska krásných - i když navečer už docela chladných - 215 km.
Vyzkoušel jsem max. rychlost (kupodivu bez vibrací řídítek po ubrání plynu - asi jsem měl tentokrát řádně nafouknuté pneu) a aplikace v mapy.cz ukázala 167 km/h GPS.
Po týdnu doma, kdy žena má homeoffice a já supluji učitele dvěma dětem to bylo parádní vyvětrání hlavy :D Bohužel, zítra se má zase ochladit ... :?

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 29 bře 2020, 21:18
od RADEK_SL
Co dát nějaký srazík? Třeba na aprýla :mrgreen:

-- 30. 3. 2020 10:21 --

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158039743419054&id=180739014053

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 02 dub 2020, 12:47
od venda
Ahoj kolegové, objevil se mi problém s palivoměrem.
Už se mi dvakrát stalo, že mi palivoměr nenaskočil a začal pracovat až po ujetí pár km. Včera jsem jel nakoupit a nenaskočil vůbec.
Čím by to mohlo být? Neměl jste už někdo podobný problém?