Stránka 27 z 85

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 10 črc 2018, 21:51
od bajza
Možná kdybych vyzkoušel, ale investice vysoká, zatím budu jezdit a vymýšlet přes zimu.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 12 črc 2018, 17:04
od bajza
Dotaz na majitele. Bohužel mám skútr bez kufru, ale mám vyvrtané díry v nosiči skoro do čtverce. Může někdo nafotit, či poslat popis jak to tam je zda mám zkusit sehnat origo (podle děr) nebo cokoli se stejnou základnou, kvůli již vyvrtaným dírám. Děkuji

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 14 črc 2018, 12:24
od bajza
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým bajza v 15 črc 2018, 13:53.
Důvod: už není relevatní

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 19 črc 2018, 22:07
od Jumper
crhy píše:Přihlaš se na motorkářích a stáhni si v sekci "manuály" FJS 600 - ten jsem tam nahrál a je to téměř stejné jako Fjs/swt 400/600 až na pár věcí (plasty, varec u 600 atd...)

Dík, už jsem to postahoval. Jinak první dojmy z mašiny super. Dvouválec je dvouválec. :D

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 10:48
od JRM66
Bajzo skus pomerať a napisať rozostup dier, mrknem či by sedelo piaggio alebo GIVI. :idea:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 črc 2018, 21:32
od bajza
Tak změřeno rozteč je 15x9 a je čtvercová. Našel jsem podobnou Kappa typ K. Ale nejsou u ní rozměry.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 26 črc 2018, 14:20
od janon
Nechci stourat, ale roztec 15x9 bude obdelnikova ne ctvercova... :wink:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 26 črc 2018, 14:24
od bajza
OK tak obdelníková, napsal jsem to blbě, myslel js spíš pravidelná. Ty plotny co jsem měl v ruce měli lichoběžníkovou.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 26 črc 2018, 14:30
od janon
V poho ber to tak, ze je horko a v praci nikdo nechodi... 8)

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 26 črc 2018, 16:13
od kerim7
Ahoj, mám prosbu: Po výměně zadní pneumatiky na mne vykoukl v oblasti pravé zadní stupačky ustřižený zelený drát (vodič). Jen bych rád věděl, co to je. Skútr jezdí, dvakrát už prošel technickou, žádný problém nevykazuje. Asi je to pozůstatek po tvorbě/tuningu od minulého majitele. Nemáte někdo tušení? Díky moc. Jo, a poptávka po startovací páčce trvá ;-)

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 19 srp 2018, 11:44
od crhy
2 Kerim : To bude nejspíše po Marcelovi, když měl vzádu přerušovač brzd. světla ( v jedné tuningové éře to bylo dosti populární) - STK všechny tyto "dodo" vyřešila.

Já měl teď obrovskou závadu na SWT : pohyb páčky blinkrů byl velmi mizerný... Stačilo povolit 2 šroubky, stříknout z obou stran vaz. ve spreji a už to zase chodí jak zamlada :mrgreen:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 23 srp 2018, 21:45
od kerim7
Jo, je to po Marcelovi a ta blikačka tam pořád je zapojená. Taky to někdy musím vykuchat. Ale ten drát je u stupačky. No, zkusím aspoň, jestli je tam napětí a tu brzdu taky. Tahle překvápka...
Dík.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 02 zář 2018, 14:09
od bajza
Tak malé zhodnocení po 3 měsících a 7 000 km. Pokud někdo zvažuje koupi SW, na prvním místě pohodlí a cestování to je pro mne nejsilnější stránka SW, spotřeba na dlouhé vzdálenosti vyzkoušeno ve třech dnech na Slovensko, s denními tripy až 700 km denně. Při vyjížďkovém tempu po okreskách, jsem se dostal na cca 3,7l. běžnou jízdu dle zákonných limitů kolem 4 a dálničním tempem až skoro 4,5 litru. Proti Nexusu je sedlo mnohem pohodlnější a i po delší cestě je zadnice v lepším stavu. Ochrana proti počasí velmi slušná i se standardním plégem. Ochrana rukou tady byl na tom Nexus u chlup lepší díky integrovaným ochranám v přední kapotáži. Jinak pohodlí ve všech směrech, nohy se dají natáhnout, bederní opěrka v sedle mi vyhovuje. Zavazadla, pod sedlo se vejde hodně, místa je dost, stan,spacák a oblečení na 3 denní cestování dostačující. Na delší dobu už by se kufr hodil, ale ten zatím nemám. Výkon motoru necelých 29 kw mi zatím stačí, předjíždění bez potíží a při vyšších rychlostech má motor snahu stále zrychlovat ke 130 km/h i v kopcích. Na dálnici jsem ho rozjel až lehounce přes 150, ale v této rychlosti už cestování pohodlné příliš není, může to být nejen malými koly ale i kvalitou českých dálnic.Odpružení na běžných silnicích dobré, na nekvalitní či dlažbě (vyzkoušeno na Orlíku a dlažebních kostkách) je to už horší a člověk musí zvolnit. Brzdy také moc dobré a třeba proti Nexusu o dost lepší, systém CBS nejspíš pomůže z počátku méně zkušeným jezdcům. Servis krom oleje jsem nic neřešil. Náhradní díly běžný servis drahý není, oleje filtry atd v běžných cenách. Dražší je řemen a některé další díly. Ale to je celkem běžné u všech značkových strojů. Slabší stránky- manipulace na místě (250 kg) je znát a člověk musí přemýšlet jak parkuje, tlačit stroj je docela fuška, přední vidlice by mohla být lepší, občas se mi projevují vibrace a drobná nejistota v zatáčkách ale jen při agresivnější jízdě, menší kola o palec až dva větší by určitě pomohla. Jinak po všech stránkách super maxík a mohu jen doporučit všem, který zvažují koupi tohoto stroje.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 10 zář 2018, 15:39
od bajza
Tak se mi blíží 7000 km na olej, plánuji výměnu, ale servis mi dal 10W-40. Předepsán je 10W-30. Zvažuji koupit Repsol 10W-30, jen si říkám zda nepokračovat s tím co mi dal servis. Nějaké doporučení k výměně, na co si dát pozor?? Na Nexíkovi jsem ho měnil bez potíží. Tak si myslím, že to nebude těžké. Děkuji za doporučení.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 10 zář 2018, 15:43
od Dusan14
10w 30 je len teplotny rozsah nehovori nic o vykonovych parametroch oleja.
10w 40 zvlada vecsie teploty.
Mas tam liat to co doporucuje vyrobca motora.