Stránka 36 z 37

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 18 čer 2017, 19:16
od Lomikel
Ahoj - protože jsem něco podobného také očekával ( dle komentářů resp. dotazů na některých forech BMW ), tak jsem si rovnou pořídil nabíječku CTEK MXS 5.0, která sice nabíjení přes zásuvku u systému Can-Bus neumí ( potvrdil mi to i výrobce ), ale než abych trávil čas experimenty, tak jsem využil k nabíječce přiložený šikovný konektor, který jsem připojil na kontakty baterie ( je třeba sundat pravý plast. kryt u baterie a vyvrtat dírku do pravé schránky na protažení kabelu s očky, kterou jsem pak utěsnil gumovou průchodkou ) a žádný problém se nekoná :-). Otevřu schránku, propojím konektory a nabíjím nebo v zimě udržuji.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 19 čer 2017, 05:45
od luhen
Nabíječku CTEK MXS 5.0 mám, a je skvělá.Chtěl jsem si usnadnit práci,tak jsem na základě rad od motorkářů vlastnících BMW,koupil nabíječku, která by měla nabíjet přes Can-Bus, ale někde se asi stala chyba.U C 650 Sport to prostě nefunguje.Děkuji za tvou radu, zapojit CTEK přímo na baterii.Ten konektor s očky mám.Už jsem o tom přemýšlel,ale raději jsem se ještě zeptal tady na fóru,jestli nedělám něco špatně.Jen se ještě zeptám,odpojoval jsi baterii,když jsi přidělával ta očka,nebo se to dá udělat bez odpojení.Mám strach když ji odpojím , aby nezačla blbnout elektronika displeje.V autě se mě to jednou stalo.Ještě jednou děkuji .

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 19 čer 2017, 11:20
od Lomikel
Tak to se omlouvám, ale je už to dlouho a fakt si to nepamatuji. Ale protože nejsem žádný velký mechanik :-), určitě to šlo připojit nějak jednoduše :-). Jen byl myslím spíše trochu opruz nasadit zpátky ten boční plast kvůli takovým subtilním ohnutým plechovým spojkám na šroubky,ale zase na druhou stranu, bylo to jednou a od té doby jsem na to nemusel sahat.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 19 čer 2017, 21:55
od luhen
Tak už to mám vyřešené.Moc děkuji za vstřícnost.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 20 črc 2017, 14:36
od luhen
Tak mám najeto 1400km a objevil se první problém.Než jsem najel km do první prohlídky začal sáknout simering náboje zadního kola :( .Je to ten ve víku krytu řetězu (kde asi udělali soudruzi chybu?). Na první prohlídce u Stratosu v Hradci, to uznali na záruku a objednali mě na 31.7.2017, s tím, že tam budu muset skútr nechat do 4.8. a do té doby mě zapůjčí jejich předváděcí skútr :roll: .To je pěkné, ale ta výměna simeringu je podle mě práce tak max. na 2 hodiny,tak nevím proč tam musí být moto týden.Jinak vše OK, spotřeba do 4,4 l při průměru 65km/h :) .
16.srpna odjíždím do Alp, tak doufám,že oprava proběhne v pohodě a žádné další závady se neobjeví :wink: .

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 28 lis 2018, 13:53
od Rejdik1
Ahoj lidi.. potřebuju radu těch kdo už 650 GT má a nebo měl.. nějakou dobu jsem pojezdil Burgman 650 Exe 2006, minulý rok jsem prodal a hledám vhodného nástupce. Mám možnost zakoupit BMW 650 GT 2014 najeto 11500km - lze doložit každoročním servisem u BMW. Je znát nějaký rozdíl oproti Burgmanu 650? občas udělám nějaký výlet Albánie, Moldavsko Ukrajina , Příští rok bych chtěl jet Skotsko. Jde o to jak se skútr chová cestovně. Dost jsem zaslechl, že má vibrace, hlučný motor … Kratší jízdy na něm absolvovat nebudu. Díly za každý názor.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 28 lis 2018, 15:23
od mirsil
Mira Sedlmaier měl oba stroje, pokud ti nebudou stačit informace na motorkářích, tak ho třeba zkus kontaktovat, vyzná se.

https://www.motorkari.cz/profil/?uid=85 ... ky&scr=435

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 04 pro 2018, 21:50
od Lomikel
Ahoj, prodávám brašnu originál BMW na středový tunel C 600 Sport - zájemci koukněte na inzerci :-)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 19 led 2020, 21:42
od Jimmi
Ahoj. Uvažuji o koupi C650GT (před faceliftem) a co jsem zatím nikde nenašel, kde se dají, kromě BMW, koupit díly? Partsdepot BMW nevede a na internetu jsem našel jen firmy spojené s BMW dealerem. To stejně pro servisní manuál.
Nemáte prosím někdo typ?
Jde mi o to, že bych si rád vše servíroval sám, a taky že díly v BMW nejsou zrovna nejlevnější.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 19 led 2020, 22:12
od icask2
Neviem co cakas s BMW? Kupis premiovy stroj tak ocakavaj premiove ceny vsetkeho. Ak na to nemas tak si kup nieco ine.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 20 led 2020, 10:58
od Lomikel
icask2 píše:Neviem co cakas s BMW? Kupis premiovy stroj tak ocakavaj premiove ceny vsetkeho. Ak na to nemas tak si kup nieco ine.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku


To je fakt komentář na úrovni ... Když k tomu nemáš co říci, tak raději buď zticha.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 22 led 2020, 10:39
od sollik
Jimmi píše:Nemáte prosím někdo typ?

Mrkni sem https://moto.autodoc.cz/moto-dily/bmw-m ... _id=119352
Jinak si nejsem jistý jestli se tu mluvilo zrovna o tomhle modelu, ale někdo tu psal, že je to v podstatě jen převlečené Kymco. Takže pokud nepotřebuješ BMW kvůli sousedům, podíval bych se tímhle směrem.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 22 led 2020, 10:58
od JardaB
To je kravina - bože. Převlečené není ... myslím, že si jen navržený motor nechají v Kymco montovat.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_C600_Sport_and_C650GT ... The C-series engine is built by Kymco company in Taiwan

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 22 led 2020, 11:46
od Lomikel
JardaB píše:To je kravina - bože. Převlečené není ... myslím, že si jen navržený motor nechají v Kymco montovat.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_C600_Sport_and_C650GT ... The C-series engine is built by Kymco company in Taiwan

Ano, přesně tak.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

PříspěvekNapsal: 22 led 2020, 12:04
od goes
Prevlecene kymco je tusim kawa j300. Jinak dily na bmw jsou v aftermarketu problem protoze pri prodejích bmw se moc nevyplati delat takze nejsou. Kdo vhce bmw je v postate u dilu odkazan na bmw. Holt kdo chce skutra za 350-400 musi pocitat ze i u ojetin t bude kapku drazsi jak pcx