Stránka 64 z 66

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 12 bře 2019, 15:56
od macostr
Tak som to minuly tyzden rozobral a vymenil lanka. Do buzirky sa dostala vlhkost a obidve lanka boli hrdzave a pretrhnute. Kedze som nevedel ako sa k lankam dostanem, dal som dole takmer vsetky plasty.. neskor som zistil ze uplne staci dat dolu svetla a pravy prah. Zo spinacej skrinky ide jedno lanko, ktore sa dalej cca pri nadrzi napaja na 2 lanka (vid foto 1). Dalsie zistenie je to, ze na vymenu staci povolit plastove pasky ktore drzia buzirky oboch laniek pod kufrom, a potom len potiahnut buzirku pod spinacou skrinkou (vid foto 2, 3)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 dub 2019, 18:39
od JardaB
Namontoval jsem vývod USB na řidítka. Proč když je USB v přihrádce ? Ano také jsem ho používal, ale tímto využitím zrušíte prvotní funkci přihrádky a tou je odložení drobností. Stále jsem přemýšlel, jak USB nabíjení udělat, zda na přístrojovku, kde jsem nenašel místo, zda jako zabudovanou zásuvkou což je strašně humpolácké se zásahem do plastů. Nakonec jsem zvolil toto řešení o kterém se domnívám, že je relativně nenápadné a hlavně perfektně dostupné.

Koupil jsem dva kousky https://www.dx.com/p/DIY-Waterproof-USB-Charger-DC-12V-5V-Mobile-Phone-GPS-Power-Supply-Socket-Charger-USB-Port-for-Motorcycle-Black-2062879

Připojil je za pojistku pro stávající USB ve schránce, vyvedl po kapotáží řidítek a konektory nalepil na řidítka (hmota Sugru). Konektory nejsou zcela těsně vedle sebe, protože pak kolidují přesahy víčka. Ještě trošku doladím vedení kabelů, aby více přiléhal.

Výsledek je zde https://buchtikj.rajce.idnes.cz/Kymco_D ... _riditkach

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 dub 2019, 19:07
od RADEK_SL
Super, USB zásuvek není nikdy dost. Naco máš ten namotanej drát od RAM kuličky k zrcátku?

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 dub 2019, 19:31
od crhy_
Tož to je pojistka, když jde do tuhýho, tak se za drátek zatáhne a Kymco je do 5s v luftu... :mrgreen:



(v reálu to bude asi zajištění, kdyby náhodou ta "oboustranka" teplem povolila, tak aby nebyl Iphone fuč)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 dub 2019, 08:56
od JardaB
RADEK_SL píše:Super, USB zásuvek není nikdy dost. Naco máš ten namotanej drát od RAM kuličky k zrcátku?


Tam dávám navigaci .... https://buchtikj.rajce.idnes.cz/Navigac ... wntown_350

Držák je nalepen sice spolehlivou hmotou na víčko nádržky s brzdovkou, ale přesto (asi zbytečně) chtěl jsem to nějak pojistit a dal tam tuto drátěnou ohavnost ... budu o tom drátu přemýšlet :-). Pevnost lepení je cca (podle materiálů) 6-8 kg/cm2 - spoj zůstává pružný, je možné lepit i na zakřivené plochy.
====
EDIT: drát už je pryč :-)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 dub 2019, 17:57
od RADEK_SL
Omlouvám se, myslel jsem si totéž, ale nedalo mi to o tom nenapsat :D

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 21 zář 2021, 21:12
od LeDocteur
Koukám, že je to tady malinko mrtvé téma a navíc sem zas až tak úplně nepatřím, ale přece jen se sem vetřu :-)

Mám totiž v našich zeměpisných polohách nepříliš rozšířeného Downtowna 200i, ale protože až na motor je to úplně stejný skůtr (a ten motor je taky skoro stejný), nemá cenu zakládat nové téma...

Ten objem má několik výhod. Jednak je to dost neprodejný stroj, protože kdo má papíry jen na auto, už na něm jezdit nemůže a kdo má papíry na mašinu, ten si koupí něco silnějšího. To znamená, že se dají pořídit velmi levně. Zas až tak slabý taky není, dvacet koní samozřejmě není extra hitparáda ale pro mě úplně akorát. Před pár lety jsem zjistil, že se na velké motorce bojím jezdit čím dál víc a vytratila se taková ta pravá radost. Takže jsem na motorky rezignoval, ale samozřejmě přišel rychle absťák a proto jsem se rozhodl pro skůtra. Pořídil jsem si 125, abych se na těch malých kolečkách naučil jezdit a teď jsem začal pokukovat po něčem, co by tak strašně neiritovalo majitele vydechlých jedničkových oktávek TDi a neměli tak nutkavou potřebu mě v každém kopci ukazovat, že oni jsou tím pánem slinic a obtížný hmyz plazící se s bídou osmdesátkou do kopce na skůtru je potřeba na místě zašlapat do země. Ta dvoustovka na ně jakž takž stačí (i když samozřejmě pravý tédéíčkář vás bude chtít předjet i když pojedete stodvacet a na obzoru před vámi je vidět značka začátek obce), ale zároveň vám pořád říká abyste se krotil a uvědomil si, že na blbnutí a riskantní jízdu už žádnou výkonovou rezervu nemá. Přitom je to ale důstojný a povedený maxík a vzhledem ke zmíněné optické kompatibilitě ostatní kolemjdoucí a kolemjedoucí těch chybějících sto kubíků nepoznají...

No a protože deset let starý stroj ve slušném stavu stál to co dvacet let starý Burgman v důchodu, nedalo se jinak :-)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 22 zář 2021, 19:09
od icask2
20 konikov? To je asi ako Xmax 250. A s tym Forester obysiel europu. Gratulujem mes super stroj, ja som ho mal v 125ccm.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 22 zář 2021, 19:45
od forester
Icask2 nepreháňaj :D .No tak zase celá Európa to nebola, ešte mi tam chýba zopár štátov. Ale budúci rok už sezóna je čiste v mojích rukách, žiadna diktatúra od zamestnávatela nebude. Takže budem pilne doháňať aby si mal úplnu pravdu.

Ináč môj X-Max vídavam dosť často, pánovi čo som ho predal ten chodí na ňom do práce a ja služobákom okolo jeho firmy. Som rád že slúži k spokojnosti ďalej a že mi odpustí že tú Európu s ním už nedojazdím :D

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 22 zář 2021, 20:21
od LeDocteur
Koukám, že máš Forzu... No on je to totiž vlastně důvod, proč jsem (zatím) skončil u Downtowna. Přemýšlel jsem totiž o tom, že bych si Forzu koupil. Novou. Je to opravdu krásný stroj - i když některé věci má Kymco (bůhvíproč) bohužel na lepší úrovni. Jenže - nemám ve svém okolí nikoho, kdo by ji měl a nechal mě ji osahat. Prodejce mám od bydliště všechny víc jak sto kiláků - což by problém nebyl, ale ani jeden těch okolních nebyl schopen zrealizovat testovací jízdu. Nevím jak kdo, ale pokud mám dát za "motorku" sto padesát litrů, přece jenom bych si na ni chtěl nejdřív minimálně sednout a nejlíp se projet. Nemožné. Na stránkách Hondy je obří odkaz "SJEDNEJTE SI TESTOVACÍ JÍZDU" - ale ten funguje akorát tak, že vám zobrazí seznam dealerů. Někteří nemají skůtra ani na skladě a ti ostatní ho zase nepůjčí. To je zas jako za socíku...

Tak jsem se naštval, řekl si že počkám pár let na nějakou lehce jetou 350 - a abych nějak vyplnil mezičas, koupil jsem si teda za pár korun Downtowna, no :-)

Líbí se mi na něm taková jakási očividná kvalita - ani po těch letech nikde nic nejebe, neodstává, nedrnčí. Podle mého vkusu má v noci jednu z nejhezčích palubek (zde teda u mě ta Forza hóóódně pokulhává), má tradiční háček na tašku - blbost, která ale ke skůtru patří, vidím dobře v zrcátkách a dobře se na něm sedí.

Nelíbí se mi že nemá parkovačku (nechápu - štelovací páčky brzd má, ale parkovačku, která by stála tak dva dolary nemá), ten můj ještě nemá ABS a pak na to že jde o dva celá dva metry dlouhý maxík, jsou naprosto tragické ty přední "předkopy" - na nějaké pohodlné natažení noh při delších cestách, což by měl být jejich účel, to není ani náhodou.

Jinak ale poměr výkon/cena je skvělý. Už chápu, že cenová politika Kymca, které se nebojí si za nové skůtry říct skoro to co Honda, je oprávněná.

Tož tak :-)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 23 zář 2021, 06:00
od Britt
Musel jsem ze zdravotních důvodů prodat silnici a už jsem se tak nějak smiřoval s tím, že se už nesvezu. Pak přijel kolega chb na "skůtru" a mě svitla naděje na další ježdění. Byl jsem zapálený do Burgmana 650, ale než jsem se odhodlal ke koupi, skočil jsem si tady v ulici za kamarádem, který opravuje všechno, co má dvě kola a motor, pro rozum. Burgmana mi rozmluvil kvůli hmotnosti a doporučoval mi mimo jiné právě Kimco, pro jeho kvalitní zpracování a spolehlivost. Díly jsou prý snadno k sehnání ale jejich cena prý odpovídá cenám světových značek. Měl tam jeden stroj na běžnou údržbu a tak jsem se svezl, jen kousek kolem bloku. Jelo to hezky, ale měl jsem dojem, že sedím na kolobrnďě, bylo mi to prostě malý. Bohužel už nevím, co to bylo za model.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 23 zář 2021, 13:10
od ozzy2
LeDocteur píše:Koukám, že máš Forzu... No on je to totiž vlastně důvod, proč jsem (zatím) skončil u Downtowna. Přemýšlel jsem totiž o tom, že bych si Forzu koupil. Novou. Je to opravdu krásný stroj - i když některé věci má Kymco (bůhvíproč) bohužel na lepší úrovni. Jenže - nemám ve svém okolí nikoho, kdo by ji měl a nechal mě ji osahat. Prodejce mám od bydliště všechny víc jak sto kiláků - což by problém nebyl, ale ani jeden těch okolních nebyl schopen zrealizovat testovací jízdu. Nevím jak kdo, ale pokud mám dát za "motorku" sto padesát litrů, přece jenom bych si na ni chtěl nejdřív minimálně sednout a nejlíp se projet. Nemožné. Na stránkách Hondy je obří odkaz "SJEDNEJTE SI TESTOVACÍ JÍZDU" - ale ten funguje akorát tak, že vám zobrazí seznam dealerů. Někteří nemají skůtra ani na skladě a ti ostatní ho zase nepůjčí. To je zas jako za socíku...

Tak jsem se naštval, řekl si že počkám pár let na nějakou lehce jetou 350 - a abych nějak vyplnil mezičas, koupil jsem si teda za pár korun Downtowna, no :-)

Líbí se mi na něm taková jakási očividná kvalita - ani po těch letech nikde nic nejebe, neodstává, nedrnčí. Podle mého vkusu má v noci jednu z nejhezčích palubek (zde teda u mě ta Forza hóóódně pokulhává), má tradiční háček na tašku - blbost, která ale ke skůtru patří, vidím dobře v zrcátkách a dobře se na něm sedí.

Nelíbí se mi že nemá parkovačku (nechápu - štelovací páčky brzd má, ale parkovačku, která by stála tak dva dolary nemá), ten můj ještě nemá ABS a pak na to že jde o dva celá dva metry dlouhý maxík, jsou naprosto tragické ty přední "předkopy" - na nějaké pohodlné natažení noh při delších cestách, což by měl být jejich účel, to není ani náhodou.

Jinak ale poměr výkon/cena je skvělý. Už chápu, že cenová politika Kymca, které se nebojí si za nové skůtry říct skoro to co Honda, je oprávněná.

Tož tak :-)


Forzu 350 má na zapůjčení https://www.moravamotors.eu/pujcovna
Já tam byl a hned si objednal.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 23 zář 2021, 19:37
od goes
Marne premyslim co ma kymco na lepsi urovni. Resit jak blika palubka v noci je za mne sranda. Ja treba resim radeji to jak skutr sviti. A ze si z casti rika o podobne penize? To ano. A ze je to fail a nesmysl pak ukazuji prodejni cisla. 400 vs 20 ks v kubaturach do 350 ccm o ledascem vypovida.

Kymco je fajn. Takovy budget stroj. U mne byl i ve vyberu at jak 350 tak i velke AK ale jizda rozhodla.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 23 zář 2021, 20:01
od LeDocteur
Ale já to beru (a z toho co píšu je to snad jasné) ryze subjektivně.

Tak třeba osvětlenej kufr. Takovou blbost - Forza nemá. Háček na tašku - Forza nemá. Jasně že pro někoho je pěkná a nenásilná palubka "sranda" - ale já to mám prostě rád. Jak v autě, tak na motorce. Nechci se koukat na modrý honkongský letiště. Jsem divnej ? Možná. Ale tak to přece má bejt, člověk si má kupovat věci podle svýho vkusu.

Pro mě naštěstí (zatím :-) ) není až tak zásadní problém vzít sto pade a jít si koupit novej skůtr. Ale prostě mě osobně přijde jako fail to, že se na něm můžu projet teprve až si ho koupím. Nebo i dřív, ale za patnáct kil na den. Vůbec nejde o ty prachy, ale o jakousi kulturu prodeje. Nedávno jsem kupoval manželce nákupní tašku (čtyřkolovou :-) ). Přišel jsem do škodovky omrknout novou fábii. Deset minut jsem stál u pultu a čekal, než nagelovanej borec dotelefonuje s krochetkou. Pak jsme mu teda řek, že bych měl zájem o nový auto a chtěl si do něj sednout. Říká - no dobře, tak chvilku počkejte, já musím vyřídit ještě jeden hovor. To už jsem se teda nasral a odkráčel pryč. Cestou jsem jel ještě kolem Suzuki a protože Swift byl taky ve výběru, stavil jsem se tam. Na prodejně byla akorát dcera majitelky autosalonu. Říkám, že bych si do něj potřeboval sednout. Vyndala klíčky, podala mi je a říká - támhle ten červenej venku má plnou nádrž, běžte se projet. Když sem se udiveně ptal, jestli to myslí vážně, že jako mám jet sám a nikdo nepojede se mnou, tak povídá - to je náhodou zrovna moje auto, akorát mi ho někde nerozstřelte. Já když něco kupuju, tak taky nemám ráda, když mi prodejce funí za krk a vykládá jaký to má revoluční vychytávky...

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 23 zář 2021, 20:25
od goes
Jenze ta kultura prodeje bez moznosti vyzkouseni plati napric znackami. Kazdy ma jen neco a jen nekdy. To k motorkam patri a to se pohybujeme v tom co jeste nekdy byva.

Jinak pokud je hacek dulezity tak fajn. U forzy s ohledem na reseni by se tezko pouzival ale co uz. Svetlo uznavam zbytek asi nema smysl resit to jsou ty pocity.