Stránka 53 z 66

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017, 13:14
od bacitracin
Chcel som pockat s rozobratim ma struny ze to dovtedy vydrzi. Ale pomoc pri spojke by som urcite ocenil. Nemam ziadne profi naradie asi stoper va vari.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017, 21:13
od macostr
tak som vcera nestastne zistil ze neviem otvorit sedadlo... chcelo to "iba" 3 hodiny lamania ruky okolo plastov a nasiel som pricinu :)

Obrázek

Odoslané z HUAWEI VNS-L21 pomocou Tapatalku

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 kvě 2017, 13:21
od Patrik68Dux
IMG_20170525_41861.jpg
Ja si namontoval voltmetr na palubku.
Stal par korun /z Číny-dx.com/
Ted uz nebudu plasit ,ze mam KO ridici jednotku ,az budu mit zase vybitou bat :P

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 12:35
od chlebíček
O tom voltmetru na toto místo uvažuji taky, zapojený to máš na spínačku nebo?

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 13:21
od Patrik68Dux
Aby ses dostal ke spinacce ,byla by potreba sundat plasty,ja jen sundal kryt pod riditkama/drzi na 2 plast.nytech a 1 vrutu u hacku na batoh/ a samozrejme sel dolu kryt riditek a nasel jsem si nejakej drat,kde je plus pri zapnutym klicku.
Puvodne jsem to chtel na nejakej plus ,kterej je pod napetim trvale,ale usoudil jsem,ze je to zbytecny.
I kdyz tenhle voltmetr bere jen 18 mA,stejne by to cca po tydnu vytlouklo baterku.
Mozna ale budu muset dodatecne dodelat vypinac ,prot.za tmy ty modry cislice pomerne dost sviti :-)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 13:38
od chlebíček
ok, díky. zkusim se na to podívat. zatim mam jen voltmetr v cigaretový zásuvce v kastlíku a občas to kontroluju za jízdy, ale je to na prd. A stejně mi tam to napětí lítá od 12,9 - 13,9V, tak ani nevim, jestli to ukazuje v tý zásuvce dobře.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 13:41
od Patrik68Dux
V zasuvce mas kazdopadne totozny napeti,jako kdekoli jinde v palubni siti.
Otazkou je jen presnost meraku.
Ja ten svuj porovnaval s digit.mumtimetrem a je docela presnej.
Samozrejme,ze napeti kolisa ,podle toho ,kolik dava alternator v zavislosti od otacek a aktualne odebiranym proudu /napr.pri zapnuti blinkru/
Me to napeti taky kolisa ,od 12.5 do 13.2V

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 13:55
od josuk
jj trvalý plus je lépe chráněný a napojovat se na něj chce opatrnost a ideálně pojistku.
pod přední maskou jsem také hledal plusy, je jich tam dost, napětí se liší o desetinky, podle spotřebičů, ale to je asi pro zjištění smrti baterky nebo dobíjení asi jedno.
trvalý plus jsem taky hledal na teploměr x voltmetr x hodiny a zjistil jsem, že spínaný plus je lepší, protože hodiny na přístrojovce už mám a tyhle mi teď ukazují dobu jízdy od zapnutí klíčku a to se občas taky hodí.. ;-)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 14:20
od Patrik68Dux
Moto mi sice startuje v poho,ale stejne se mi zda napeti pri bezicim motoru dost nizky.
Osciluje to mezi 12.5-13.2 V .
Podle me by tam melo byt vic ,az ke 14V.
Nejvic mi to ukazalo asi 13.5 ,ale vetsinu casu je tam tesne pod 13V.
Podotykam,ze nemam zadny pridany spotrebice /krom toho volmetru,ale jak jsem psal,ten odebira pouze 18mA/

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 14:26
od josuk
je to mozny, ja mam v kasliku 13,7 vetsinou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 14:33
od Patrik68Dux
Radeji jsem tam ten volmetr davat nemel,ted budu nervozni,ze mi regulator dava maly napeti

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 17:29
od chlebíček
Patriku, to je to, co jsem už kdysi tady řešil. Po nastartování jsem míval tak 13,2, jakmile jsem rozsvítil světla, šlo to na 12 i 11,9. Na radu jsem vyměnil baterii za novou a výrazně to pomohlo. Teď mam při otočení klíčku před startem 12,7, po startu 13,7 a když rozsvítím světla, tak 13,5V. Otáčky na volnoběh.
Mně se jen nepozdává, že vyjedu od domu a prvních cca 10km při cca 6 tis ot. to dává jen 12,7V. Po těch cca deseti kilometrech tam ma 13,1 - 13,8V. Prostě nechápu ten začátek, těch prvních 1O km. Ale už to přestanu řešit. Evidentně to dobíjí a že to trochu kolísá snad nevadí :)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 18:45
od Patrik68Dux
Tak jsem se na to soustredil po ceste z prace : Bez svetel 13.6V ,s "dennimi svetly" 13.4V a s hlavnimi svetly 13.2V

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 18:51
od chlebíček
No tak to je v poho. Jen ty "denní světla" (ledky) jsou dle mě jen parkovačky a za slunného dne moc vidět nejsou, radši s plnýma potkávacíma... ;-)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017, 18:54
od Patrik68Dux
Jo,jasne,svitit se na moto musi co nejvic ,na velky moto js.casto pres den jezdil s dalkovejma.
Kvuli bezpecnosti.