Stránka 1 z 1

Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 19 bře 2020, 14:01
od TomHorn
Jak se Vám líbí ??? Malaguti Madison 300.
Rozhodl jsem se, jako bývalý šťastný majitel Aprilia SRmax 300, založit toto téma s tím, že najde další přispěvovatele, hlavně z řad nových vlastníků reinkarnované Gilera Nexus 300 (2004). Jedná se v podstatě už o 3. "generaci" původní Gilery. Uvozovky proto, že první dva předchůdci, v podobě zmiňovaných Gilera Nexus300 a Aprilia SRmax 300, byly technicky stejné skůtry, kdy rozdíly byly pouze drobné designové detaily. U Malaguti se už dá mluvit o skutečných generačních změnách: full LED osvětlení, přední radiální brzdový třmen, ABS, ASR, kompletní digitální přístrojová deska s možností změny konfigurace přístrojů, možnost změny polohy větrného štítu bez nářadí, zadní tlumiče s vyrovnávací nádržkou, velkoplošné zadní sdružené světlo, ... Trochu nepochopitelné, je použití staršího motoru Piaggio Quasar, když má koncern vyvinutý "nový" motor HPE, který kromě vyššího výkonu 26 koní, určitě splňuje exhalační předpisy EU, což by mohlo být později limitující.
Každopádně Malaguti držím palce a doufám, že za cenu 118 tisíc Kč, se i u nás najdou kupci a podělí se s námi co nejdříve o svoje dojmy a zážitky tímto, pro mě, krasavcem!
Všem nám přeji čistý vzduch a co nejlepší skůtrsezónu!

Re: Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 19 bře 2020, 22:07
od bajza
Prohlédl jsem v Brně a skútr se celkem povedl. Měla by to být stará dobrá Gilera (podvozek). Dle info od dealera, Malagutka sjíždí s totožné linky jako předcházející SR max a tak rozdíly jsou, ale podvozek, motor a rám by měli být stejné. Co mi chybělo na Nexovi, ale bohužel zůstalo, nejde zamykat schránka pod řídítky, spínačka je stále trochu neprakticky umístěná, i trochu průměrný prostor pod sedlem. Změna v přístrojovém štítu a plexi jsou na každém zda se líbí či ne. Zaslechl jsem na motosalonu, že po lehké úpravě lze použít původní plexi s Nexuse. (nemám potvrzené) Bohužel s ohledem na cenu a nezměněném výkonu motoru což je asi největší škoda pro mne, je tu stále velká konkurence ve Forze, Xmaxu a Kymca. Ale pěkný počin a i když můj Nexus byl 125, se sportovním podvozkem jsem byl moc spokojený a i konstrukčně byl skútr i pro vyšší postavy. (což já ale nejsem), škoda že aspoň 2-3 kw nejsou navíc.

Re: Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 02 črc 2020, 08:28
od TomHorn
Nevydržel jsem to - včera jsem na Madisonu 300 absolvoval více než hodinovou zkušební jízdu v pražském G Moto.
Musím konstatovat, že jednání v krásně zařízené prodejně, bylo během vyřizování "papírů" velice příjemné.
Co se týká jízdy, potvrzuji, že Madison dělá to co má dělat skůtr z 21. století. Akcelerace je přiměřená 22 koním osvědčeného Piaggio motoru, ovladatelnost v zatáčkách, vyhýbací manévr i otáčení na malém poloměru výborné. Kdo zná původního SR Maxe, bude mít spíš pocit, že je Madison lepší, protože např. přední radiální brzda je účinnější, štítek jde nastavovat bez nářadí do 4 poloh a jsou k dispozici 2 jízdní režimy = 2 podoby přístrojového panelu. Dávám kladné body za kompletní LED osvětlení, tak je to správně, tak to má být! Prostor pod sedlem zůstal stejný, osvětlený LED a já jsem do něho umístil integrální NEXX XR1.
Za mě osobně, jako bývalého majitele Aprilia SR Max 300, se jedná o výborně zmodernizovaný a pohledný skůtr, na kterém byla radost se svézt.
PS: pokud jste někdo viděli "test" na "skut.....zin.cz", nevěřte tomu, co tam říká a píše ten přerostlý rádobyredaktor! Skůtr fakt dělá co má a rozhodně ne hůř než starý SR Max nebo současná konkurence. Např. zkoušet účinnost brzd u stroje, který má najeto 300 km? Odpovězte si každý sám ... A to, že se nevejde na skůtra 194 cm velký člověk, je tak nějak pochopitelný, je totiž cca o 20 cm nad průměrem ...

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/redakcn ... ?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

Re: Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 02 črc 2020, 10:48
od sraldo rýny
Zdarec. Připojuji se k názoru výše.
Neměl jsem sice možnost vyzkoušet moc strojů, ani Malagutiho, nicméně recenze na sk.....zin.cz mi nepřijdou jako moc objektivní. A pan rádobyredaktor zřejmě taky moc neví o čem mluví. Takže jsem na tu recenci ani nedokoukal.

Půjčit a vyzkoušet, Nechť si každý udělá názor sám.

Re: Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 02 črc 2020, 10:49
od duky5
To tu máme nejakú automatickú cenzúru na daný server? :) To je trochu...:)

Re: Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 02 črc 2020, 12:56
od Winterwolf
sk.....zin.cz to není autokorektura, ale takto to bylo napsané...

Re: Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 02 črc 2020, 15:39
od duky5
Takže keď sem dám link tak by mal byť bez cenzúry:
https://skutrmagazin.cz/test-malaguti-m ... iho-roku/#

Edit: nerozumiem prečo dvaja členovia použili auto cenzúru a nedali sem spomínanú recenziu...

Re: Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 02 črc 2020, 18:03
od Badarala
Takhle, ten redaktor to popisuje velmi subjektivně- především, jak se mu se svou výškou na tom sedí . Zjevně blbě :lol: Takže se cítí blbě a jede se mu blbě no...
Není to ideální výška na objektivní test, na druhou stranu pro velké chlapy je to užitečná informace.
Objektivní by bylo, kdyby to ještě zkusil někdo o 20cm menší :wink:

Re: Malaguti Madison 300

PříspěvekNapsal: 03 dub 2022, 21:02
od PePe_PCX
Kdyby to někomu pomohlo s výběrem, byl jsem si vyzkoušet Madisona 300 a bohužel musím potvrdit to, co bylo řečeno ve výše uvedené recenzi. Mám 177cm a posed je fakt špatnej. Je to vysoký jako enduro a sedí se na tom jako na židli s nohama na stole. Sedlo nepohodlný a ještě klouže kvůli plandavému potahu. Po cca 30 km mě už tlačil zadek. Motor takovej agrární, dost vibruje a z místa odpich nic moc. Akcelerace ve vyšší rychlosti už lepší, ale max. 130 z mírného kopce není taky nic moc. Podvozek moc tvrdej. V zácpě dost těžkopádný. No za těch 99 tisíc to ale byla bezkonkurenční nabídka v 300cc. Já ho nakonec nevzal a skončil u nmaxe 155.