Stránka 3 z 3

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 02 dub 2020, 20:31
od icask2
To nemam, ale dufam, ze v lete nejaky bude v Kolarove u Symakov tam chodim na servis

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 02 dub 2020, 20:38
od Peter 72
majú ho aj v predajniach v Dunajskej Strede aj v Rišňovciach ... takže pravdepodobne budú už distribuované na celom Slovensku ... cena ako bolo spomenuté 7500€ ... neviete či nemajú dakde aj predvádzačku išiel by som to skúsiť a porovnať s maxsymom zo zvedavosti podľa toho čo som počul od predavača už to nie je taký "koráb" typu Burgman ako Maxsym 600, ale je taký šmrncovnejší ... každému čo vyhovuje :D Kolárovo je distribútor pre SR tuším takže tam by mal byť tiež...

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 03 dub 2020, 09:00
od Gandalf
Jen pak budeš muset pravidelně hlídat, mazat a čistit řetěz. Upřímně nevím, proč tam nedali řemen jako na AK nebo T-Max? To je řetěz a ozubená kola o tolik levnější?

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 03 dub 2020, 09:27
od Winterwolf
Gandalf píše: To je řetěz a ozubená kola o tolik levnější?


Nabízejí 5 let záruku a když je tam řetěz tak máš jistotu že nepraskne celou dobu a vyměníš ho po 6 letech až bude vytahaný i s ošoupaným ozubeným kolem :mrgreen:

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 03 dub 2020, 09:50
od vikino
Alebo to dajú ako spotrebak podobne ako baterku a dajú na reťaz záruku max 1rok.
Osobne si myslím že reťaz na skútri nie je až taká nevyhoda oproti remenu. Každé má svoje za a proti. Komu vadí reťaz, tak si tento skúter nekúpi, kto vie s reťazou narábať čistiť a mazať tomu to vadiť nebude , ešte si bude lebedit. :-)

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 13 dub 2020, 12:52
od Fon Robsky
Asi jsem staromódní, ale že se zmenšuje prostor pod sedlem mi vadí (jsem majitel Burgmana 400 a šilhám po Maxsymu 600)) tak jsem rozmlsanej. Ještě víc mi vadí, že se zvyšuje ten prostor mezi nohama, kdy musíš při nasedávání přehodit nohu jak při klasickej motorce a ne ji jen prostrčit.

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 13 dub 2020, 15:39
od icask2
Maxsym 600 ci 400 ma mensi priestor ako Burgman. Sice sa hovori, ze sa zmestia 2 prilby no netusim ako. Jedna velka sa horko tazko da ale druha max jetka. Je to taky zvlastny tvar priestoru. Ale maly nie je to je pravda. Mam 400 a pred tym som Mal Downtown 125.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 14 dub 2020, 01:27
od VlČek
Gandalf píše:Jen pak budeš muset pravidelně hlídat, mazat a čistit řetěz. Upřímně nevím, proč tam nedali řemen jako na AK nebo T-Max? To je řetěz a ozubená kola o tolik levnější?
Souhlasím s Tebou, měl tam být řemen! Odpověď je cena, pro výrobce bych řekl -75%, Sym má 4 kompletní řetězové sady místo jedné řemenové a ještě nám budou předkládat výhody, celá řetězová sada vydrží 30-40K km a je levnější než řemen, který musíš měnit ve 20K km, ale nikdo nenapíše, že s řemenem jezdíš a jen jezdíš, ale o řetěz se musíš pořád starat jinak vydrží málo. Nenávidím řetěz, ale mám motku s řetězem. Holt paradox. Není nic krásnějšího než si ráno přivstat a vyčistit si řetěz, namazat ho a ještě případně i napnout, proč ne?! Komu by se chtělo válet se v posteli jako uživateli stroje s řemenem nebo kardanem. Řetěz je "levná" pakárna, kterou ALE seženeš všude. Má i výhody, nic není jen černé nebo bílé. Já bych na skútru řetěz nechtěl a tomuto stroji by řemen více slušel.

Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 16 dub 2020, 09:06
od Gandalf
A já měl za to, že řešení "řemen+válečky" vs. "řetězová sada" jsou si cenově blíž, rozdíl cca do 20 %. On je taky citelný rozdíl v ceně řemene pro 125-300 ccm a od 400 ccm nahoru, holt přenášený výkon a krouťák je jinde. Ale podobné to asi bude i u motorek s řetězem. Mimochodem na CTX od Hondy byl doporučený interval výměny řetězu myslím 20T km, i když by při slušné péči jistě zvládl víc. Ale když jsem před pár lety měnil po 20T km řemen na X10 350, taky mi ho technici v servisu vrátili (do rezervy), že by ještě pár tisíc zvládl.
Abych se ale vrátil k TL - designově se mi líbí, technické parametry taky nejsou špatné, škoda menšího prostoru pod sedlem, řetězu a otázkou je komfort odpružení na horší silnici.

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 16 dub 2020, 10:10
od VlČek
Možná jsme se nepochopili, řemen jako pohon zadního kola (T-max a AK550) vs. pohon zadního kola řetězem Sym TL.
Máš asi lehčí ruku na plynu, nemyslím si že jezdíš pomalu, ale určitě jezdíš plynule, ale jsou jedinci s "těžší" rukou. Jinak většinou v jižních zemích jsem viděl párkrát rezatý řetěz, který už měl být po smrti XY let, ale přesto fungoval. Možná jsme až moc úzkostliví.

Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 16 dub 2020, 10:48
od vikino
Presne tak. Najdlhšie vydržia reťaze o ktoré sa nikto nestará, sem tam namaže. Naopak, ten kto úzkostlivo reťaz casto čistí , býva nemilo prekvapený ako málo mu vydrží.... ;-)

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2020, 23:19
od Dalton12
Viděl jsem, že TL už mají na SK v prodeji, má ho někdo už doma? Jinak koukal jsem na pár videíí za razilo mě, že někde byl klíček, nekdě beklíčové provedení, je to tak nebo blbě vidím ?

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 20 pro 2022, 11:44
od cevarom
Jo,přesedlal z Versyse 1000 na 508,a můžu říct,milé překvapeni,perfektně padá do zatáček,řetěz funguje dobře,zatím ok.

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 20 pro 2022, 21:14
od keto
Tak ono je potřeba čistit řetěz správně a vhodným přípravkem a správně mazat, kdo ho čistí špatně, pak spláče nad výdělkem. Řetěz jsem měnil po cca 35 000 km. Osobně si myslím, že řetěz na skútru nemá co dělat, skútry si většinou kupují lidé, kteří nemají moc chuti se špinit s řetězem, neříkám, že řetěz je něco co se nedá skousnout, ale sám dávám přednost skútru bez řetězu a pokud bych šel ještě znovu pro motorku, tak vzhledem k mému věku a problémy se zády bych hledal nějakou bez řetězu. Kde jsou ty časy Hondy deauville s kardanem, to byl supr cesťák pro někoho, kdo nepase po stádu koní.