Re: Sym Maxsym TL
Napsal: 09 lis 2019, 18:48
30kw u skútru a motorky je dost jiná věc. U variátoru špička přijde defacto na otočení plynem (je-li správně naladěno), kdežto u motorky v nějakých konkrétních otáčkách, tzn. musí být přesně zařazeno, většinu času zabírá citelně menší stádečko...
Podsedlový prostor je standard této kategorie, tj. helma a kus. Viděl jsem na obrázku že menší otevřená se k integrále ještě vleze.
Hmotnost je taky standard. Mimochodem zrovna Yamaha ráda s hmotnostmi kouzlí (čti lže...), jako třeba že ne s plnou nádrží a tak. To vím z nějakých Francouzských testů, kde stroje doopravdy zváží.
A k tomu řetězu: pořád je to z hlediska ztrát výkonu nejúčinnější přenos síly na kolo, tedy pokud není rezavý jak liška a vytahaný jako kšanda. A údržba zase tak strašné utrpení není.
Podsedlový prostor je standard této kategorie, tj. helma a kus. Viděl jsem na obrázku že menší otevřená se k integrále ještě vleze.
Hmotnost je taky standard. Mimochodem zrovna Yamaha ráda s hmotnostmi kouzlí (čti lže...), jako třeba že ne s plnou nádrží a tak. To vím z nějakých Francouzských testů, kde stroje doopravdy zváží.
A k tomu řetězu: pořád je to z hlediska ztrát výkonu nejúčinnější přenos síly na kolo, tedy pokud není rezavý jak liška a vytahaný jako kšanda. A údržba zase tak strašné utrpení není.