Stránka 2 z 3

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 09 lis 2019, 18:48
od Badarala
30kw u skútru a motorky je dost jiná věc. U variátoru špička přijde defacto na otočení plynem (je-li správně naladěno), kdežto u motorky v nějakých konkrétních otáčkách, tzn. musí být přesně zařazeno, většinu času zabírá citelně menší stádečko...
Podsedlový prostor je standard této kategorie, tj. helma a kus. Viděl jsem na obrázku že menší otevřená se k integrále ještě vleze.
Hmotnost je taky standard. Mimochodem zrovna Yamaha ráda s hmotnostmi kouzlí (čti lže...), jako třeba že ne s plnou nádrží a tak. To vím z nějakých Francouzských testů, kde stroje doopravdy zváží. :wink:
A k tomu řetězu: pořád je to z hlediska ztrát výkonu nejúčinnější přenos síly na kolo, tedy pokud není rezavý jak liška a vytahaný jako kšanda. A údržba zase tak strašné utrpení není.

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 10 lis 2019, 20:45
od Badarala
První testy v Evropě. Z Italštiny s google-prekladacem... Vypadá to dobře. A že nemá palivové mapy a kontrolu trakce by mi nevadilo.
https://www.motorbox.com/moto/moto-vist ... ica-uscita

-- 10. 11. 2019 19:48 --

A Frantici už taky testují.
https://www.motoservices.com/essai-scoo ... killer.htm

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 10 lis 2019, 21:49
od josuk
Jako jo, asi dobrý, i když jak to tak tipuju se tady na fóru, jestli někdy, tak se koupí maximálně jeden kus..?? ;-)

Jak tak ale na ty reklamní obrázky koukám, vidím tam velmi podobné zelené šrouby, co jich mám na kymcu plno. Ty mají jednu „užasnou“ vlastnost, že se na jejich závitu tvoří takový bílý prášek, nějaká oxidace asi, která trochu liší jestli je ten šroub do hliníku motoru, do zlatavé závitové vložky v plastu nebo do stříbrné (asi) oceli. Nejlepší je to jen do plechu, když ten závit zůstává ve vzduchu, tam se nic moc netvoří. Podle mě ty materiály se k sobě nehodí v našich podmínkách... Ta oxidace způsobuje, že ty šrouby se při zpětné montáži chovají, jako by k sobě vůbec nepatřily, pak se razdva strhne imbus v měkké hlavě a... vrtačka.. :-O). A to dávám většinou přesně na původní místa.. Je to taková blbost, ale u yamahy je to uplně jinak… tam se mi to ještě nestalo, tam ty šrouby dokonce dobře držej v dírách jiných velikostí ;- ) a kromě opravdu exponovaných výjimek nijak extra neoxidují a vůbec ne v závitu..
I když původní japonské a západní značky v ekonomice výroby Čínu následují, podle mě taková určitá materiálová tradice a zkušenosti, který vidím i 60 let staré Jawy, kde se ty matriály ani po letech prostě neperou, tady u tohoto druhu asijské výroby chybí. ;-)
Reklama a levné peníze, dobře, ale asi to není všechno! Ten řetěz je tam taky jen čistě ekonomicky. Řemen je modernější, lepší, ale dražší a náročnější na ložiska .. Takže obrázky mě naplňují trochu skepsí, vypadá to hodně podobně jako to co si "užívám" s kymcem ale přeju hodně štěstí se SYM ;-)

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 10 lis 2019, 22:04
od Badarala
Honda založena 1948
Sym založeno 1954
Yamaha založeno1955
Kymco založeno 1963
To nejsou čínské rychlokvašky.
Což ovšem neznamená že nemůžou mít mizerné šrouby. :mrgreen:

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 10 lis 2019, 22:24
od josuk
:-D díky, ale.. za Symem i Kymcem byla dlouho dlouho Honda, která je „jen“nechala něco málo pro sebe vyrábět.. (ty inženýři, s vysokou přidanou hodnotou imho byli pořád v japonsku) podle mě je to podobné, jako když Renault nechal vyrábět rumuny a Fiat v rusku.. ;-) prostě nakreslený výkresy dobrý, technicky sešroubovaný dobrý…ale rozdíl tam prostě je.. ;-)

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 10 lis 2019, 23:38
od Badarala
Já jen reagoval na slova o tradici. Poukazoval na to, že jde o vcelku srovnatelně staré firmy. A že přece jen taková ta klasická čínská sragora a Sym jsou rozdílné ligy. Nejsem obhájcem mizerných šroubů ;-)
Ani rezavych drátu Hondy :-D

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 11 lis 2019, 08:52
od josuk
Vždyť to je v pořádku. Tradice je ale něco jiného, než to kdy byla firma zapsaná.. aby mj. plnila imperiální choutky japonců v asii. ;-) Založený sice byli, ale samostatně vyráběli až mnohem později.
Já si myslím, jak se mi zkušeností potvrzuje, a naposledy živě při páteční montáži kymco tlumičů a porovnání s čistěním variátoru u xmaxe, že ten rozdíl je v tom, tradice vzniklá vývojem nejde přeskočit a dohnat kopírováním. Jako se nepodařilo nakopírovat po 89 demokracii a kapitalismus k nám, jako se nepodařilo nakopírovat britská pravidla silničního provozu do indie (nejvíc nehod a mrtvých na hlavu) protože to ti lidé berou jako něco co jim není vlastní. Tak nevěřím, že je to jinak při výrobě těhle strojů, a že 100 let evropského průmyslového vývoje jde dohnat za pár let, i když reklama, co vím, hlavně v německu se snaží mocně – kvůli recenzi SYMU TL dokonce odložili vydání časopisu Scooter… (kvůli BMW tolik snahy nebylo.. ;-) )

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 05 bře 2020, 20:21
od Badarala
Ve Francii už je v prodeji s ofiko cenovkou 8199 éček a 5letou :!: zárukou (nebo 100kkm)...

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 06 bře 2020, 09:06
od forester
Badarala píše:Tedy čím musí zaujmout, je v první řadě cena. Musí být výrazně níž než u Kymca, které má asi 12 koní navrch, což je strašně moc v dané třídě. SYM by měl mít cenovku začínající jedničkou - i kdyby to mělo být 199999kc - aby mohl pomýšlet na nějaký ten prodejní úspěch...


Tá cenovka sa posunula do kategórie luxusu a teda jedničkou nezačína.208000Kč. A síce záruka je pekná ale za tých 5 rokov chodenia do servisu aby bola podmienka záruky zachovaná zákazníka tiež pekne podoja. Prognóza že aspoň jeden by si to môhol kúpiť u nás bude asi utópiou.

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 06 bře 2020, 09:20
od Badarala
Otázka je jak funguje ve Francii vztah reálná prodejní cena vs. ceník...
Podoji, to asi jo, ale možnost 5 let záruky je možnost 5 let záruky a u nového produktu na trhu má svoji váhu.

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 06 bře 2020, 09:58
od forester
Neviem presne ako vo Francii ale bude to podobné ako v Rakúsku. Také ta “naša kultúra” a handlovanie u dealera nie je vôbec zvykom a ani si o to nikto nedovolí požiadať.

Ja som sa u Hondy záruky dobrovolne vzdal a to tak že som si začal robiť servis sám a nemám pečiatku v knižke :D

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 06 bře 2020, 15:24
od icask2
Ja som prvy skuter handloval slusne. Sice cena isla dole iba o 90€ ale dostal som v cene slusny kufrik za takych 180 € spokojny som bol. Druhy skuter mi padol do ruk uz vo vybornej cene.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 01 dub 2020, 14:40
od vikino
Aktuálne som tento skutrik našiel u jedného slovenského predajcu skútrov ako novinku za 7500€.

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 02 dub 2020, 14:38
od icask2
To je celkom dobra cena. Uz som zvedavy ako vyzera nazivo.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Sym Maxsym TL

PříspěvekNapsal: 02 dub 2020, 17:03
od vikino
Ak to máš po ceste choď pozrieť superstvorkolky sk v obci Košeca.