Stránka 5 z 5

Re: Kymco xciting 500Ri - studené starty

PříspěvekNapsal: 20 dub 2019, 15:03
od rajbek
Fota odeslany

Re: Kymco xciting 500Ri - studené starty

PříspěvekNapsal: 20 dub 2019, 15:33
od bado
kymco.jpg
1, ten zelenořlutý drát je tak 2,5m (slabý)
2, jak vidím ty kontakty na baterce tak ty jsou taky děs běs.
Tak bych začal tím, že si uděláš celou novou "kostru. Tzn mínus baterky , která má očištěné kontakty, si uděláš pěkné očko,vyměníš třeba šroubek pokud bude krátký a připojíš druhý konec taktéž pěkně přímo na hliníkový blok motoru někde pod nějaký vhodný šroub. Z toho šroubu budeš pokračovat na rám skútru. Zase někde na čisté železo. Potřebuješ minimálně 4mm2 průřez. ideálně kdyby ti tam někdo nakrimpoval oka nebo napájel.
7Tím budeš mít udělané celé nové mínus. Je duležité dodržet průřezy (a klidně může být víc než 4mm) a styčné plochy.

Ten druhý drát co máš na šroubek startértu, tak taky 4mm udělat krásné očko,dát mezi podložky a dotáhnout. Druhým koncem jak budeš startovat tak na + baterky pokud možno co největší plochou. (Tam tečou celkem velké proudy) Voltmetr připojíš jedním koncem na ten drát s tím očkem (+ na startéru) a druhý hrot zapíchneš na oškrábané místo někde na starteru. Celý obal,starterů, vlastně celý hliníkový motor i železný rám je mínus.
No a zkusíš to startovat ráno a měřit napětí na starteru a potom odpoledne .
Jestli nebudeš mít poctivě udělané to nové mínus a poctivé spoje na startéru tak to celé ztrácí smysl.
Dále při odpojené baterce vytáhneš všechny pojistky a znova zasuneš, ideálně i rozpojit vystříkat kontoxem konektory a spojit zpět) A to z důvodu, že když jsi dělal první test s těma svíčkama a za předpokladu, že jsi vše dělal dobře tak co ? Tak jsi tvrdil že jsi neměl jiskru. Takže by bylo dobré najít řj motoru a kouknout na její ukostření a kontakty.

Re: Kymco xciting 500Ri - studené starty

PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019, 19:30
od Pavel66
Zdravím, dlouho jsem tu nebyl a vidím, že se diskuse slušně rozjela a problém se startováním studeného XCITINGA 500Ri má jak koukám víc motorkářů :roll: Mám motorku už rok, a od začátku se s tímto problémem potýkám. Většinu těch oprav a měření, které tu popisujete mám za sebou a žádné zlepšení. Ale teď pozor ! Myslíme si, že jsme problém právě tento týden našli. Ještě si finální hodnocení chvilku ponechám pro sebe, do dokončení opravy a pak tady budu informovat. Jen předběžně prozradím, že se jedná o problém s vačkou výfukového ventilu, která ovládá i difuser při startu. Ten se správně neotevře a komprese ve válci je pro startér k neutažení. Toto se se snižující teplotou zhoršuje a motorka nenastartuje. Jedná se bohužel o poměrně náročnou opravu, a to i finančně. Držte palce, o výsledku tady budu referovat. P.

Re: Kymco xciting 500Ri - studené starty

PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019, 17:22
od JardaB
Dekompresor

Re: Kymco xciting 500Ri - studené starty

PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019, 19:32
od bado
Ale to jsme už probírali. Co tam máte dál.

Re: Kymco xciting 500Ri - studené starty

PříspěvekNapsal: 04 čer 2019, 09:35
od rajbek
Nova baterie,starter jsem nechal jeste jednou cely repasovat(po rozebrani starteru mi vymenily jen vrchni desku,pan mi ho vysoustruzil),koupena nova iridiova svicka,skutr pracuje jak ma,startoval i rano,ted v teplem pocasi uplne bez problemu,dekuji vsem za rady

Re: Kymco xciting 500Ri - studené starty

PříspěvekNapsal: 15 črc 2019, 20:47
od Hurtas
Koupil jsem si Xciting 500Ri ABS v dubnu od prvního majitele 7/2012 s najezdem 4300 km a měl jsem podobný problém problikávalo mi ABS a vynechaval tachometr a špatné studené starty nastartoval jsem to bud s nabiječkou nebo jak to bylo troch zahřáte vyměnili mi regulator napětí a vše abs a tachometr začal fungovat a starty maximalně napotřetí vyměnil olej filtry dal jsem iridiovou svíčku a když 2x zapnu kliček po sobě at si to natáhne benzin z 10 ranních startu 9 mastartuji napoprvé takže problém vyřešen.