Stránka 3 z 5

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 00:48
od ace2
No já jsem čekal na C400X a chtěl jsem si ho koupit. Byl jsem v BMW a chtěl složit zálohu aniž bych věděl cenu či cokoliv, nicméně ještě nešel v dubnu objednat a predikce prodejce byla objednávky někdy v létě dodání někdy po sezoně...

Chtěl jsem si koupit nějakou hračku s více méně volným rozpočtem, aby to bylo praktické a aby mě to aspoň trochu bavilo. Podmínkou bylo aby se s tím dalo i jezdit po městě. Takže jsem si i vyzkoušel i C650 sport, která je trošku dražší, ale jede perfektně, ale do města je k ničemu. Navíc působí už dost zastarale.

Nakonec jsem výběr zúžil na 2 skutry a to BMW C400X a Honda Forza 300

Po asi 2 měsíčním váhání kdy každé nové ráno jsem byl pro jiný z těch dvou, jsem dospěl k názoru že Honda bude lepší.

Co mi vadí na BMW je to že asi nepotřebuju čínský skutr oblepený logem BMW
Má ne úplně dobře vyřešený uložný prostor pod sedlem. Je mělký a špatně tvarovaný a ještě tam vadí a místo zabírá píst vzpěry
Zadní světla mi nepřijdou moc bezpečná protože jsou dost titěrná
Nelze mít bezklíčkový kufr, takže mít keyless motorku a pak stejně tahat klíče k otevření kufru mi přijde jako otravná hovadina
A pak samozřejmě, že asi nepotřebuju si koupit skutra aby přišel třeba někdy v Listopadu...

Honda má sice menší výkon, nemá multimediální displej (což je super na C400X) ale je to originál Honda, má velký uložný prostor pod sedlem a bezklíčkový kufr. Navíc má lepší ochranu před počasím a polohovatelný čelný štít.


No jinak ukázat světu C400X v Listopadu 2017 a pak jí dodat reálně o rok později a ještě po sezóně je skutečně hodné víkendového kurzu MBA :mrgreen:

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 07:06
od Badarala
To, že někteří světoví výrobci chtějí prodávat za premiove ceny nepremiove věci, ješte neznamená, že jim to každý zbasti...
S Loncinem už spolupracovali a byly z toho potíže "šťastných" majitelů oněch motorů.
A motorka/skútr není telefon za pár supu.

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 10:59
od ace2
Badarala píše:To, že někteří světoví výrobci chtějí prodávat za premiove ceny nepremiove věci, ješte neznamená, že jim to každý zbasti...
S Loncinem už spolupracovali a byly z toho potíže "šťastných" majitelů oněch motorů.
A motorka/skútr není telefon za pár supu.


Třeba jsem jiný divný zákazník :D, ale když bych si chtěl koupit BMW tak očekávám že to bude BMW made in Germany... nebo aspoň vyrobený v BMW továrně. Ale tohle je už moc, s příplatkama to bude patrně přes 200 tis korun a vždy kdybych na to kouknul tak bych viděl čínskou motorku.

Zajímavá strategie BMW uvidime jak to bude úspěšný. Nové GS310 je zase indická motorka od TVS. BMW z Tamil Nadu kde vedle toho bouchají motorové rikšy :mrgreen:

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 13:22
od David 5
Tak je fakt, že je to "blbé" a souhlasím s názory, že BMW by mělo být BMW a ne Číňan s nálepkou BMW. Těm co to nevadí nebo nebudou řešit kdo skútr vyrobil, si bavorák stejně koupí...

Odesláno z mobilu

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 14:18
od icask
Dolezita je kvalita, nie kde sa to robi. Lenze to sa dnes nenosi. Potom zas co sa mne osobne nepaci, tak sa zoberie vec momentalne skuter od loncinu a iba sa trosku dorobi na BMW. V celku to nakoniec vyzera divne. Pouzil som ako priklad BMW no plati to celoplosne. Na tomto skutriku mi naozaj nesmakuje prave tie odkazy na GS motocikle. Mne to evokuje setrenim za kazdu cenu. Mam pristrojovky na sklade pre moto a nepredam ich, neva sup na skuter tam sa minu. Otazka znie a ako sa setrilo na veciach ktore nevidiet?.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 14:36
od josuk
německá cena je 6800 € (o 1000 víc než xciting 400), mě se to jako docela líbí. A jestli na to BMW nechá napsat svojí značku, tak věřím, že drobnosti co by stačily dotáhnout u Kymca, tak u BMW-Loncina prostě dotažený budou. A běžný uživatel BMW si to v záruce užije, neojede ani jednu sadu gum a pak případný problémy budou stejně řešit až další majitelé ;-) Podle mě ten image značky není úplně k zahození, otázka jak to bude u nás se servisem a dostupností dílů.
Kupovat to ale určitě nebudu, nemůžu, nemá to prostor na dvě helmy! Je snad sice zvětšovací směrem k zadnímu kolu, ale nevejde se tam prý ani integrálka, jenom klapačka..

https://www.bmw-motorrad.de/de/models/u ... c400x.html

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 15:33
od ace2
Pro mě je zásadní problém že se pod sedlo nevejde nákup. S PCX jsem jezdil normálně na nákupy. Melouna jsem vozil pod sedlem, něco k tomu a zbytek do kufru :mrgreen: Tady pod sedlo nic nedám. Proto jsem šel do Hondy, protože ta má naopak prostor obrovský a dobře vymyšlený.

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 20:39
od icask
Je to pravdepodobne zabavny skuter. Imidzovka. Neprakticky a pre cloveka co ho nepotrebuje ale chce. Berme to takto a je priam idealny. Myslim, ze v nasich koncinach sa hlada hlavne prakticky pracant nez nablizkany sportovec.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 05 črc 2018, 06:44
od forester
Cenovka na skúter C 400 X od BMW 6800€ je až moc prívetivá a či tam je motor Lancina alebo Jelcin je mi jedno, podstatné je pre mňa že za to garantuje BMW. Určite to nebude nijaky shit.BMW by si prúser určite nespravil z motorom o ktorm by nebol presvedčený že je kvalitný a hodný tejto prémiovej značky. Čo si mysíte v Audi Q8 aké sú káblové zväzky? No predsa vyrobené a dodávané z Rumunska :D

Ad. reflektor, no je tvarovo neobvyklý a možno aj škaredý ale keď jazdím na krásu nepozerám ale je pre mňa podstatné ako to svieti a že to svieti moc dobre o tom niet pochýb.
Ad. Miesto na batožinu, tak je to pravda že sa tam prď vojde (nemal som možnosť otvárať kufor) to by ma asi nenadchlo,lebo pre mňa to je jedna z priorít keďže so skútrom aj cestujem na dlhé štreky.

Budeme uvideť ako slepý povedal :D

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 05 črc 2018, 10:52
od Badarala
Srdci neporučíš :wink:
Jak se něco líbí, rozum jde bud úplně stranou nebo spolupracuje a vysvětlí si to ve prospěch srdce, tedy že je vše v nejlepším pořádku :D

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 05 črc 2018, 11:40
od crhy
Aby se tohle někomu líbilo... No nevím, přesně jak někdo psal, hned za Kymkem Yager druhá multipla (bohužel silně nepraktická) v řadě. Kdyby byla soutěž o nejhnusnější motocykl, tohle by skončilo na druhém místě (protože je to tak ošklivý, že ani tuhle soutěž by to nevyhrálo :-D)

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 05 črc 2018, 12:53
od Badarala
Mně ten vzhled přijde celkem cool, nemluvim o kráse, spíše o charakteru :-D

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 05 črc 2018, 12:55
od srnka1010
Tak jako silná imidžovka,pobehovat po meste - nech sa páči.BMW ide týmito tvarmi už dlhšiu dobu.Úložný priestor -10.Aký tam dať kufor bude silná káva a či tam niečo bude pasovať.Tvary skutra silno nadčasové a dať tam nejaký guľatý kufor ako úložný priestor,bude asi silný grc.Kymko aspoň tie kufre urobili priamo k skutru,čo bolo veľmi vydarené.Uvidíme,čo ponúkne BMW a čas ukáže,či je to dobrý smer alebo nie.

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 05 črc 2018, 14:20
od forester
Crhy: nepréhaňaj to s tým chorvátskym slnkom, asi ti moc dobre nerobí :D

Srnka: kufor majú na tej stránke už nahodený v sekcii príslušenstvo, je 30 litrový a je tvarovaný v štílu BMV (nie Jelcina) :mrgreen: :mrgreen:

Re: BMW C 400 X

PříspěvekNapsal: 05 črc 2018, 14:59
od ace2
poručit srdci ....

já jsem si to chtěl koupit. Seděl jsem s prodejcem u stolu a snažil se udělat objednávku a zaplatit zálohu. Vzhled bych tomu z mé strany úplně nevytýkal to že je to inspirované řadou GS mi přijde jako zábavná myšlenka. Též se mi líbí poměrně dobrá a moderní výbava a příslib slušného výkonu.

Objednat to nešlo a že stejně budou až někdy na podzim tak jsem pátral dál a nakonec to dopadlo tak že jsem se musel vydat do Honda Motosalonu v Bangkoku abych se podíval na novou Hondu Forzu, kde se už nějaký pátek prodávají. A bylo rozhodnuto. Sice má menší výkon, ale je to krásná motorka s je superpraktická. Ochrana proti počasí, uložné prostory, ergonomie i feeling za řidítky. Jediné co že na to že je to Honda a rok 2018 tak to mohlo mít místo budíků se zbytečným otáčkoměrem nějaký moderní displej s info systémem s BT propojeným s telefonem. Na to že je to japonský tak jsem čekal že se trochu předvedou co dnes lidi chtějí. Místo toho je tam jen matricový LCD trip computer.