Stránka 75 z 129

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2019, 13:07
od forester
Káble na 12V zásuvku do kufra prioritne pre nabíjačku som si zapájal tak źe som ju dával očkami na skrutky pod matičku takže nebolo potrebné odpájať batériu úplne, svorky zostale na póloch batérie. Takže počítam že nabíjačky ktoré majú konektor na nabíjanie na káblikoch tiež sú zakončené očkami takže montáž bude rovnaká.

Čo sa týka oleja tak samozrejme že 12000 km sa zdá byť veľa ale je písané že čo skôr nastane,či ten km nájazd alebo 1 rok. Takže myslím že pre teba bude druhý variant pravdepodobnejší. Máme také predsudky že ten interval je veľký, ale dnešná moderná technika a longlive oleje to s prehladom ustoja a nič sa nemôže stať, Honda by to predsa ináč nedala do servisného manuálu. Bral by som do úvahy aké jazdy zo skútrom sa absolvujú. Keď prevláda mestska prevádzka a jazdy okolo komína tak tých 6000-8000 km je na mieste ale keď sa jazdí po vonku tak hraničné km nič neohrozia. Tento predsudok máme z minulosti a terajšie km nájazdy na výmenu sú konštrutérmi odskúšané. To isté sa deje keď si niekto myslí že skúter po 50000km je na GO.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2019, 19:20
od adacarp
Forester né úplně ve všem s tebou souhlasím,naše předsudky jsou správné, právě že dnešní technika přímého vstřikování a egr ventilů způsobuje zakarbonováni motoru, u auta je prostě 2roky a 30tis nesmysl!!však díky egr nedostane motor ani pořádně vzduchu a žere zpětně zplodiny, oleje je taky málo tak 3litry a brzy se degraduje teplem a zplodinama tak to u aut dnes je. Myslím že u moto to bude podobné, pár lidí na motorkářích má taky zakarbonované motory a ve skútru ho je cca 1,5l to nemůže 12tis dát, ano maj to tak nastavené ale vše je zkoušeno za ideálních podmínek což v běžném používání často nedocílíš, souhlas s tebou měnit 6tis,kdo jezdí dál tak 8tis,kdo to dá za 14dni jako ty je jasný že bude měnit po 12tis.a je jasné že 50 tis není na go, ale když řidič není hovado tak je to dobře zajetej motor.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2019, 19:45
od josuk
Dlouhé výměny motorům nesvědčí! Prvním majitelům ale ušetří peníze.. proto je doporučují hlavně všichni účetní firemních autoparků.. :-)
Odpojit baterku a případně znovu spárovat nemůže být velká potíž..

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2019, 20:32
od kantor
Zdravím,
Forza první cca 2 km po rozjezdu lehce při přidání plynu "škube". Jak se motor zahřeje přestane to. Má někdo podobnou zkušenost? Najeto mám 11 tis.km

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2019, 20:41
od adacarp
Mám najeto 8tis a neškube nic, ale na první 2km mám v 99%jen jeden rozjezd,je teď vlhko samá mlha,někdo tady kdysi psal že to někdy dělá vzdušná vlhkost ve spojce čemuž se dá věřit, je to logické vysvětlení

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2019, 21:03
od MaxRossi
Odpojeni baterky v poho prezije. Jen vynulujes hodiny a PP. Olej menim taky po 6tis. Je ho tam relativne malo tak proc mu nedoprat novej casteji. U TSI menim po 12tis. Longlife je cesta do pekel.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2019, 21:10
od tatík
Děkuju za informace,máš pravdu na konci kabílků jsou očka,takže to nebudu muset odpojovat.A i ten olej bude u mě pravděpodobně 1x za rok.Forzu jsem koupil v půlce srpna a ke dnešku mám najeto jen asi 750 km.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2019, 21:22
od ace2
Potvrzuju, baterka se dá normálně odpojit, kabel nainstalovat a baterku zase připojit aniž by se motorce něco stalo, kromě vynulování počítadla. Dokonce mám pocit že se ani nic nestalo hodinám.

Přes zimu to mám na nabíječce od C-TEKu, hádám že budeš mít asi tu samou když řešíš ten kablík. Je to elegantní a pohodlné řešení. navíc Forza má na ten kablík dvířka v tom krytu na přistup k akumulátoru.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 27 říj 2019, 08:26
od tatík
Mám nabíječku Banner,je na 6V i 12V plně automatická a ve výbavě měla i tři nástavce.Dva mají očka a jeden kleštiny.
Ještě k tomu oleji,je jisté,že výrobce ví a má to odzkoušené.Já to ale budu měnit po roce,takže mu vlastně dopřeju,12000 km na skůtru za sezónu nedám.Auto si prý hlídá kvalitu oleje nějak samo,ten servisní interval se rosvítí podle toho,jak se jezdí,není to tedy přesně stejně u každýho auta.V práci mi mění servis.(podle předpisu výrobce!) olej po 100000 km,ale to je velkej motor kterej navíc běží většinou několik hodin v kuse a při dálničním provozu,což je u mě cca 80% jízdy točí jen 950 ot./min.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 27 říj 2019, 10:01
od MaxRossi
To je motor z kamionu ze toci pri dalnicnim limitu 950 ot?

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 27 říj 2019, 12:01
od tatík
Ano,při 80 km/hod to točí na nejvyssí 12 stupeň pouhých 950 ot./hod.Je to novy motor přizpůsobený všem těm eko předpisům a snaze o co nejnižší spotřebu.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 27 říj 2019, 19:32
od MaxRossi
Super a kolik otacek to ma na volnobeh?

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 28 říj 2019, 09:52
od tatík
520 ot/min

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 30 říj 2019, 15:31
od Gandalf
Má někdo nainstalované zvýšené plexi Kappa/ Givi D 1166ST? Má být o 11 cm vyšší než origo, ale z popisků co jsem zatím našel není zcela jasné, jestli je zachována funkce posunu. U první generace zvýšeného plexi pro Forzy 125 bylo jejich plexi montované natvrdo bez možnosti výškové regulace. Tak mi jde o to, jestli v tomhle případě už je standardně posuvné?
ODKAZ-plexi
ODKAZ na GIVI.it

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 30 říj 2019, 17:24
od adacarp
Jj funkce posuvu je zachována, pohledej tady na fóru, někdo to tam dával aj s fotkama