Stránka 1 z 1

Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2017, 17:31
od uv-pen
Nazdar kolegovia.
Z nicoho nic som sa stal majitelom skoro noveho (500km) Kymca x-town 300. Uz dlhsie som chcel vyskusat tuto znacku tak ked sa naskytla dobra kupa a vsetko sa zomlelo v priebehu jedneho dna. Po 7tisicoch na X-Maxe 250 a 6tisicoch na Aprilke Sr max 300.
Predaj Sr Maxa 300 a kupa X-Towna.
Takze napisem par slov k masine.
Zatial som absolvoval len 250km jazdu aj to len do 90- 100km/h koli zabehu. Co sa tyka kvality spracovania tak to neviem zatial porovnat,ale ochrana pred vetrom je lepsia ako pri SR Maxe, ale mam nahodene turisticke givi plexi, turisticke plexi som mal aj na Aprilii. Priestor pod sedackou je na dve prilby ale nie tak velky ako pri Yamahe X-Maxe.
Dobre polohy na nohy nie su tak vyrazne delene schodikom. Ofuky ma smerovane na kolena aj,ked zatial som nezaregistroval ci fukaju citelne teply vzduch.
Led svetla brzdove a denne potesia, tak isto aj svietenie oboch lamp.
Podvozok - na moje prekvapenie to dobre tlmi nerovnosti dost porovnatelne s apriliou.
Posed - prilis makka sedacka tu budem musiet vyriesit zasah calunnika a pritvrdenie vyplne. Nakolko jazdim prevazne len dlhsie trasy od 200km a vyssie hodi sa mi viac tvrdsia sedacka. Tu bola aprilia zatial bezkonkurencna.
Posed je tiez trochu iny ale nie unavujuci ani po 250 km som nebol zniceny, ze by ma boleli ramena a pod.
Motor ma jemne vibracie pri rozjazde, zvuk je hlbsi a krajsi ako pri ex.
Co sa tyka vykonu pride mi to lenivejsie ako Aprilia. Aj ked ma o myslim ze 1,5kw viac. Ale Kymco je vraj o cca minimalne 20kg tazsie.
Pristuo k motoru vyzera byt dobry aj vymena sviecky bez nutnosti povolenia srobika. Kedze je v zabehu tak som ju setril. Ale paci sa mi, ze pri dosiahnuti rychlosti 90km/h co je cca 6100otacok. Sa prejav motora ustali a skuter sa sprava ako by nevynakladal ziadnu namahu a zehli nerovnosti,ale sa aj vali ako vlak.
Dizajnove veci ako napriklad podsvietenie budikov na bielo, dizajn, ledkove podsvietenie kufra so svetelnym senzorom, piest na sedacke atd to neriesim nakolko Aprilia ma dizajn a vybavu neinovovanu 10 rokov. Potesia vystrazne smerovky. Drobnosti ako moznost otvorit sedacku pri nastartovanom motore. Protizapalkova ochrana. Usbcko v malom odkladaci na volante.
Co sa tyka pocitaca tak ma len teplomer a voltmeter. Aj ked segmenty na ukazovanie spotreby je vidiet pri startovani nemaju takuto funkciu. Teplomer je dost optimista pri 10stupnoch vonku ukazoval veselo 14. Takze vypovedna hodnota zostava asi pri Voltmetri.
Prepinanie funkcii z riadidiel ako Aprilia to nema ale vlastne to ani ziadne funkcie nema tak je to jedno.
Ako som spominal podvozok tak kolesa su mensie,ale moto je pohodlna.
Zamrzi mensia nadrz cca 12,5 - 13 litrov vsade pisu inde. Na Apriliu co mala perfektnych 15,5 litra to nema ani zdaleka.
Co sa tyka spotreby to zatial neviem. Vraj pri zabehu tych 500km zral cca 2,6litra mne si zatial za trasu 250km potiahol z nadrze polovicu. Uvidim ked dotankujem tak napisem.
Ak mate majitelia viac info alebo zaujemcovia otazky tak napiste.
Som zvedavy ci sa Kymco u mna ujme. Bola sanca kupit novu motorku za vyhodnu cenu tak som do toho siel. Aj ked je mozne ze sa povozin sezonu a znova pride do garaze Aprilka SR Max. Alebo zostanem pri Kymcu.
Inak paci sa mi jednoznacne Downtown 350i ale pri smiesnej 12,5litrovej nadrzi a spotrebe bliziacej sa 4om litrom to nie je nic pre cestovatelov.
Este by som doplnil ma to uz ABSko ale co ma zarazilo tak motor nema filter, ale sitko. Toto je ako vec ktoru nepochopim ked X-town 125 ma filter ale na 300vku to nedaju. Potom ma 125ka dlhsi interval oleja ako 300vka

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2017, 21:07
od Pížo
Pro mne zajímavé, neb jsem jej chtěl před 2 roky koupit, ale nebyl s ABS. Pak se přestal dovážet a až nyní pod změněným názvem a jiným motorem.
Jen byl trochu vejš nášlap na nohy, ostatní v pohodě. Na několika skutrů Kymco jsem jezdil a jsou srovnatelné s ostatnímí výrobci. Jen zaměření X -Town 300 je jiné s odpovídající cenou.
Rád si přečtu další postřehy ohledně skutru

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2017, 21:20
od uv-pen
Pížo ako sa to volalo po starom?
Aj dizajn bol podobny?
Trocha si pozrem zahranicne hodnotenia.
Co sa tyka hodnoty to neriesim nakolko som mal mesacne Kymco v zabehu za lacnejsie ako som predal rocneho SR Maxa so 8tis km.
Ale nebyt tejto moznosti tak je mozne ze Kymco nikdy nevyskusam nakolko naju dost casto posed v style kolena vyssie ako bedra. A to nie je nic na dlhsie trasy ani na byvale zranenie chrbta. Pri X-towne je to celkom dobre. Ale mohli by zvacsit nadrze na svojich modeloch.
Co som videl tak aj X10ina ma 15,5ku nadrz.

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 07:40
od bacitracin
To by aj mna zaujimalo ako sa to volalo postarom. Podla mna je to novy model zroku 2016. Akurad motor to nema novy ale starsiu 300 (270) prerobenu na euro4. Preto tych 16kw.
Pozeral som ked som teraz kupoval skuter. Ale starsi Downtown mi prisiel lepsi.

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 09 říj 2018, 20:16
od Miquel1
Tak jsem po různém váhání dnes taky zakoupil novou Xtown 300. Nějaké postřehy po určité době? Je to dobrá koupě?

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 22:16
od Miquel1
Nikdo tu nemá už X-town ?

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 08 led 2019, 09:30
od JardaB
Čekáme na tvoje postřehy! Když jsi to koupil ty, tak je ta koupě dobrá, proč by nebyla ? Máš srovnání s Downem nebo s čím jiným máš možnost srovnávat. Proti Downu snad jen jednodušší motor ?

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 09 úno 2019, 13:48
od Miquel1
No nemam moc s cim srovnat. Chtel jsem neco na jezdeni do prace a vylety. Tohle je muj prvni skutr. Pred tim jsem mel spis super bike, enduro a ctyrkolky. Ale v porovnani v cem jsem vybiral byla Honda PCX a Forza. Forza mne moc zaujala, ale ta cena... uz byla moc. Nadale jsme prenyslel nad Cruisym 300. Ta je krasna, ale na posezu mi neco nesedelo. Navic zkusenost s touto znackou je pro mne nula a pri dotazu na foru mi nikdo moc neodpovedel konstruktivně. A posledni byla Kentoya maximus. To bylo, kdyz jsem jeste vahal mezi 125 a 300 ccm. A dal jsem na kluky z prodejny, kterym zatim verim, z minulych nakupu a vzal jsem Kymco. A radeji 300 nez 125 kvuli tomu, abych na obcasny vylet nejel po okresce 70 ve dvou. No vic uvidime casem. Zatim pouze cca 500 km. Ted je hodne snehu tak cekam az sleze a i v zime ho protahnu.

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 09 úno 2019, 20:30
od sollik
Sice nemám s Kymcem zkušenost, ale z toho co jsem četl si myslím, že to nebyla vůbec špatná volba pokud byla Forza přes finanční limit který jsi ochotný za skutr dát. Stejně tak i ten SYM by rozhodně nebyl krok špatným směrem :wink:
300 ccm je podle mě rozumný kompromis mezi městským 125 ccm skutrem a maxíkem na výlety :D Tak teď už jen aby slezlo to bílé svinstvo :?

Re: Kymco X-Town 300

PříspěvekNapsal: 13 úno 2019, 18:37
od Miquel1
Dekuji. Snad je to prava volba. Nejvetsi byla nerozhodnost prave mezi Sym a X-townem. Ono popravde proc jsem se asi odvratil od Sym krom posezu, byl natlak prodejce pro koupi tohoto stroje , kde jsem se byl podivat. Ukazoval vse co Symka ma a ostatni ne. Osvětlený prostor pod sedackou, otvirani prostoru bez potreby vypnout motor atd. atd. Jenze jelikoz nejsem u motorek novy a par skutr uz jsem taky prolezl, ac jsem do teto koupe skutr nevlastnil, tak jsem vedel ze to je blbost co rika. To ma uz ted skoro kazdy. A tohle daval jako přednosti. Ale zminka o spolehlivosti atd atd zadna. Proste jen tohle a hrozne tlacil az neprijemne. Jo a nezapomnel dodat, ze uz ma varovne svetla :lol: :lol: Na pak jsem sel k svymu oblibenemu prodejci v Liberci a bylo. Kluci na pohodu a at se rozmyslim a neukvapuju se. Rekli co je pro a proti. Rozumný pristup. Takze kilometrum zdar a snad brzy na cernem suchu. 8)