Stránka 13 z 119

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 10 říj 2018, 09:13
od bado
cca 2,6 (příměstký provoz) na pohodu.
Tesco 95 UNI.
:D

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 10 říj 2018, 09:27
od pcx
Ricinr píše:a... A neviem dokedy X-maxka ostane doma. Znie to divne ale je to iný typ jazdenia.

zvazujes predaj maxa?

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 10 říj 2018, 21:40
od Petros1
Kupuji N95 a podle stylu jízdy spotřeba. Pohodička na předpisy kolem 2,7L a při čistírně řidičáku na 3-6 měsíců osobně odzkoušeno tak 3,6L, ale to je opravdu pořád plnej i dálnice.

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 13 říj 2018, 20:26
od harry1
Petros1 píše:Kupuji N95 a podle stylu jízdy spotřeba. Pohodička na předpisy kolem 2,7L a při čistírně řidičáku na 3-6 měsíců osobně odzkoušeno tak 3,6L, ale to je opravdu pořád plnej i dálnice.


tak mi papa nmax vlastne :)

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 14 říj 2018, 16:46
od bado
Zdar borci.

Neví náhodou někdo kód barvy "MAT DARK GRAYISH ORANGE ME 1" ?
Je to ta bronzová metalíza.

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 14 říj 2018, 17:06
od PBM2

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 14 říj 2018, 18:24
od bado
Tohle jsem našel taky. (tak líný nejsem) Ale nenašel jsem tam nikde svou barvu. Kod barvy po mně chce lakovna.

Podle štítku v kufru by to mělo být B741-010, ale to zřejmě nebude ono.

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 14 říj 2018, 20:16
od Winterwolf
Pokud to nemáš opravdu hodně daleko tak se vykašli na kód barvy a dovez jim nějaký již nalakovaný díl. Barva s věkem mění odstín. Když jsem řešil lak na zrcátka u 4 roky starého auta byl jsem na sloupku a dveřích o 3 odstíny jinde než byl originál podle štítku. Každý správný lakýrník má několik vzorníků a najde ti tu správnou barvu.

Pokud řešíš přelakování celého stroje tak jako bych nic nenapsal :-)

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 14 říj 2018, 20:25
od bado
Prostě lakovna chce kod barvy.Barvu viděli tak právě proto. No a já nejsem schopen to nějak zjistit. Pro ně je to houby kšeft. Chtěl jsem přestříknout ty dva malé plasty na přední vidlici. jsou vyžrané od nějakého agresivního přípravku na disky, nebo na mouchy. Tak bacha na to.

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 06 lis 2018, 23:42
od chose007
Zdar lidi,
na svojem X-Max 300 dark grey mam najeto sice jen 250km a vypada to ze pokracovat budu az na jare po prihlaseni na spzky, ale trapili me vecer pri jizde nizko svitici svetla, viz ostatni prispevky. No dnes vecer jsem si rekl ze zkusim mrknout s batekou na ten stelovaci sroub. Zadne naradi sebou, jen jsem se chtel podivat a zda se podari ho najit Jeden se mi tam zamlouval: 8micka sestihran ma takovou ozubenou cca 2,5cm podlozku, foto dodam pokud mi to uploadne s mobilu. Tak jsem si k tomu sedl na stolicku zepredu vedle kola a strcil nekde zpod praveho svetla ruku a nahmatal ten sroub. Druhou rukou z druhe strany jsem smatral, smatral az jsem se prsty dotkl te podlozky sroubu, ma asi 2,5cm prumer... No celkem obtizne se potkat rukama ale otazka 30sekund. A kdo ma hornicke pracky asi to bude mit pracnejsi... Tak pomalu po kousickach dotahuju dotahuju ciste ukazovackama obou ruk (jinak to nejde kvuli mista) levym prstem dolu, pravym kontra nahoru a svete div se, svetelny kuzel na zdi se pomalu zvedal :lol:
Sroubek nebo spise dotahovaci podlozku je tedy treba utahovat pokud chcete svetlo zvednout jako ja. Zadny vercajk opravdu netreba :P

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 07 lis 2018, 05:03
od bado
Jo je to tady:

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 07 lis 2018, 06:48
od mirsil
Tak snad by byl dobrý aspoň metr, abys věděl do jaké výšky můžeš jít. Říká se, že horní hranice světelného kuželu má být o 15cm na vzdálenosti 10m níž než je vzdálenost středu světlometu na zatíženém skútru od země (nebo poměrně, pokud to máš ke zdi blíž). Platí pro tlumené světlo. Také jsem si s tím teď hrál ;-).

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 07 lis 2018, 07:30
od petr311
Mirku, tohle je úplně na nic nějaký metr, hlavně když se na skútru jezdí s různým zatížením. Já už se s tím nastavením nalaboroval a stejně je to vždy o kompromisu, protože stačí, abys vezl batůžek nebo jel sám, teď náklad - těžší nákup, nebo naopak bez zatížení a to by člověk musel po každé situaci štelovat ty světla, což je prostě nemyslitelné. Jak už jsem to psal na jiném místě, tohle prostě u skútrů není dořešené, že nelze jednodušeji upravovat sklon světel podle momentálního zatížení, takže stejně je to vždy jen o kompromisu, bud budeš houby vidět, že to bude svítit do země, a nebo naopak budeš oslňovat.
Jen takový poznatek ke světlům u X-Max 300 nebo 400. Včera jsme se vraceli s mojí za totální tmy, no musím říct, že ty světla jsou dost zklamáním, jednak je fakt problém nastavit optimální sklon, protože stačí sebemenší jiné zatížení a je houby vidět. O zatáčkách ani nemluvě, to se jede úplně na slepo. No prostě toto u Yamahy dost nedořešili. A dalkové světlo, to je naprostá tragédie, to je jen takový malinký středový bod, skoro ani není poznat rozdíl mezi tlumenými a dálkovými světly. Po pravdě od těch led světel jsem čekal více. To mi X-Max 125 s klasickými halogeny svítí podstatně lépe, když zapnu i dálkové, tak nádherně mám nasvícenou celou silnici.

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 07 lis 2018, 11:12
od mirsil
Ve dvou jedině přitvrdit zadní tlumiče, jiná možnost není, v každém případě nesmíš v noci oslňovat. Já jezdím sám, takže to mám snazší - seřízené pořád stejně a oba halogeny navíc svítí současně a dobře, do zatáček v náklonu se zkracuje dosvit, tak přepínám na dálkové.

Re: Yamaha X-max 300

PříspěvekNapsal: 07 lis 2018, 11:26
od petr311
štelovat tlumiče jsem taky vyzkoušel a nezaznamenal jsem v tomto směru výraznějšího efektu. Ohledně nějakého oslňování bych vůbec neřešil, denně potkávám odhadem minimálně 20% plechovek, co celkem brutálně oslňují a nikdo to neřeší. Základ je vidět a být viděn, vše ostatní je druhořadé :-)