Stránka 12 z 15

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 05 bře 2018, 19:00
od icask
Tak toto ano. Fesak aj s tastickami

Odoslané z Lenovo TB3-X70F pomocou Tapatalku

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 05 bře 2018, 21:57
od bouska.t
ty držáky jsou ale hnusný..... ale jinak PECKA!

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 05 bře 2018, 22:22
od David 5
Pěkné to máš.

odesláno z mobilu

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 05 bře 2018, 23:38
od tomkob1980
Díky za video. Skútr vypadá super. Kufry jsou tvarově pěkné, nepochybně v nich odvezeš plno věcí. Ale ty držáky se mi teda fakt nelíbí. Kolik času zabere, respektive jak moc náročná je jejich demontáž, kdybys chtěl vyrazit bez bočních kufrů?

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 06 bře 2018, 10:07
od vavo7
právě, že když chci mít jen ty boční, tak sundam tu vrchní plotnu a neni skoro nic vidět. jinak je to strašně jednoduchy na sundaní, 4 šrouby na inbus a je to dole :-) jinak kufry nanecem drzet museji :D

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 06 bře 2018, 10:12
od HonzaR
Dohromady to tvoří velmi pěkný sladěný celek, všechny 3 kufry spolu s AKáčkem. Snad jen převis horního kufru se zdá být docela velký, ale to může zkreslovat foto. Škoda, že Shad nepoužil svou novinku - system 3P, jako na řadě NC od Hondy, kde držáky bočních kufrů jsou minimalistické.

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 06 bře 2018, 10:30
od Badarala
Ale to je 3p systém, vidím-li dobře...

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 06 bře 2018, 11:27
od HonzaR
Máš pravdu! :oops: Ten masivní horní plech mně úplně zmátl, celá ta "L" trubka je dost vysunutá vně. Na NCčku je to takové víc schované...

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 06 bře 2018, 15:48
od vavo7
přesně tak, držaky budu tedka sundavat, tak vam vyfotim jak to je jen stim Lkem na boky. to pak tam skoro nic neni. navic v drtivy vecine budu jezdit jen s bokama, ten zadni kufr je jen na velky motodovci kdyz budu ssebou brat manzelku. previs velky. protoze sem si vybral ten nejvetsi co ma 3stupne zvetseni. docela dobra vec jak zvysit kapacitu.

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 07 bře 2018, 10:05
od pcx
@ vavo, mas to suprove, palec hore. Naozaj uz samotny dizaj AK je vyborny a ten shad mu nijako neublizil. Drziaky neriasim, to neodrbes, na niecom to drzat musi a celkovy dizajn AK+ kufre su fakt dobre ;)

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 07 bře 2018, 18:29
od mirsil
Také se rád připojuji k chválícím, asi jsem ještě neviděl kufry, které by na skútru vypadaly líp, než tyto Shady na AK550 a tvořily spolu takový harmonický celek. Vypadají, jako tovární řešení přímo pro tento skútr. Palec nahoru ;-)

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 24 dub 2018, 09:19
od vavo7
Tak jak ? Stále žádný nový majitel ?
Já aktualně najeto 2500km.
Od soboty dostane AK na týden záhul, beru ho vyvětrat přes 8 států po pobřeží do Dubrovníků, chci navštívit i Bosnu a možná černou horu ;-) sledujte můj instagram miravavrich , nebo můj youtube kanál kde s AK přidávám semtam nějaké videa :-)
https://www.youtube.com/channel/UCLBmgh ... 4_gzeodMRg

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 24 dub 2018, 09:48
od pcx
8) palec hore. Nech ti vsetko dobre dopadne a uzijes si to.

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 24 dub 2018, 16:29
od forester
vavo7 píše:přes 8 států po pobřeží do Dubrovníků, chci navštívit i Bosnu a možná černou horu ;-) sledujte


Tak to bude super výlet,tiež sme to robili -1 štát :D Tu BiH si nenechajte újsť a Mostar je úchvatný, je to už len kúsok od chorvátskej magistráli :D

Re: Kymco AK550

PříspěvekNapsal: 01 říj 2018, 22:30
od warof
Ahoj,tady je ale nuda. Snad to trochu oživím :D
Ve věku zasloužilého otce, do tohoto roku jednou stopou nepolíben a po sezóně na NMAX 125 jsem se rozhodl postoupit do kategorie A a na jaře jdu zpět do školních lavic. Proč to píšu sem. Už teď vybírám budoucí stroj a i přes rozmlouvání všech známých, že skútr je nuda atd. mi maxiskútr připadá jako rozumná volba a AK550 je jeden z kandidátů. Na NMAX 125 mi prakticky vadí jen obtížné předjíždění , protože jet za kamiónem, který si to valí svých 85 mě fakt nebaví a taky se mnou dost často ve vyšších rychlostech zamává boční vítr a je to docela nepříjemné. Proto mě zajímá chování tohoto skútru v běžném provozu, stabilita jízdy, účinnost štítu a kapotáže na dálnici nebo akcelerace při předjíždění v běžném provozu atd. Koukal jsem i na videa, ale tam to každý valí přes dvojitou plnou čáru nebo mu všichni uhýbají z cesty, což se mě nestává. Spíše se mi každý snaží dokázat, že jedu jen na skútru :)