Stránka 1 z 27

Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 23 úno 2015, 09:22
od Majklik
Ahoj, je tu sice téma o Downtown 300i, ale myslím si, že model 2015 má natolik odlišné specifikace a design, že si zaslouží tato generace nové téma.

video:


Oficiální stránky: http://www.kymco.com/product/category/S ... eature.asp

Oficiální tisková zpráva (PDF): http://www.kymco.com/images/powindow/20 ... ial%29.pdf

Uvažujete někdo o jeho koupi?

Začátek prodeje přelom Q2 a Q3 2015.

-- 23 úno 2015, 08:27 --

Bohužel velký otazník je ještě cena.

Oficiálně byla oznámena pro západní Evropu 4 899€.

Kymco SK má na webu 5 599€ (http://www.kymco.at/sk/kymco/modell_moto_detail.php?ID=198
Kymco Benelux má na webu 4 899€ http://www.kymcolux.com/fr/scooters/maxi-scooters/41-downtown-350-i

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 23 úno 2015, 10:00
od Maco82
Povedený design, Kymco nasazuje docela vysokou laťku, už se těším až to uvidím někde na živo... ;)

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 23 úno 2015, 10:12
od Majklik
Já byl už na konci roku pevně rozhodnutý pro K-XCT 300i ve verzi s ABS, protože Downtown se mi nelíbil vzhledově a oni představili tohohle krasavce, který mi do toho hodil trochu vidle :)
Větší úložný prostor na dvě přilby, lepší posez, více mista na nohy, technologicky nový motor s Euro 4 a pro mě subjektivně lepší design. Navíc asi o dost lepší ergonomie pro cestování ve dvou.

Srovnával jsem to s celým trhem napříč všem konkurenčním modelům a pořád Kymco je pro mě vítěz :)

Teď už jen čekám až si budu moct sednout na DT i K-XCT (ten už jsem zkoušel) vedle sebe a bude rozhodnuto :)

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 23 úno 2015, 11:18
od Marléna
Taky se mi líbí. Hezký chlap na hezkým skúru, to je prostě fantazie!

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 18:28
od ok8
Jakápak fantazie, já jsem realita! 8)

Ta nižší cena je pořád super. Na to, jak židobankéřská mafie torpéduje Korunu, se pořád ještě divím tak nízké.
Slovácí jsou bohatí, tak si holt připlatí :mrgreen:

U DT 350 mi moc nešmakuje ten ufonský čumák. To členění povrchu je trochu přehnaný. Zbytek je OK. Denní LED opět nikde. Motor má prý i dekompresor, takže baterka by měla vydržet dýl. Křivky výkonu při +20ccm mě neohromily. že by měl být motor funglák, jsem nezachytil.

Na videu zmiňují úhel 39°. Jaký úhel má mít starý DT?

A určitě ber DT. Za těch pár šušňů navíc není co řešit. Ježdění mezi kolonama zpravidla taky žádný problém. Pouze některý náklaďák občas zavazí.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 18:33
od Majklik
Starý DT jsem snad někde dohledal tuším 37 nebo 38 stupňů nikoliv procent. XCiting má dokonce 42.
Jinak máš pravdu že obsah šel nahoru ale výkon ne, je to dáno novou konstrukcí motoru, který splňuje Euro4 a má nějak lepší průběh v nižších otáčkách.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 18:36
od ok8
Musíš počkat, než si to po sobě přečtu a opravím blbosti. :wink:

Ekoterorismus po nákupu vykuchat překlenout apod...

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 10:51
od LIKAN 1975
Ahoj příznivci Kymca.

Pěkný stroj, bude radost ho potkávat na silnicích.
Motor bude určitě jiná liga než Italové a Japonci. To nemyslím zle právě naopak, Kymco překope motor, nebo vyrobí nový, když má být nový stroj.
Pouze bych se nerozplýval nad jeho prostorem. Výrobce vždy ukazuje, že se pod sedlo dá vložit dvě přilby.
On je tam dá, jelikož má otevřené přilby a má velký výběr. Pamatujte mi všichni vlastníme přilby, které tam nedáte.
Pokud chcete skládat dvě přilby pod sedlo musíte při koupi stroje dopasovat i nové přilby.
Prostor na nohy bude tak do velikosti bot čísla 9. Na větší už nebude místo a kapotáž ztrácí smysl. Budete vystavovat kolena větru. Natáhnou nohy na předkopy si dovolí pouze člověk s výškou kolem 150 cm. A to ještě bude využívat větrný štít, který bude ve standartu. Vyšší si budou muset dokoupit větší plexy.
Nemyslete si, že haním Kymco je to moje značka, jezdím na Kymcu Grand Dink 300 i ( koupeno 2014). Asi jediný v republice, za exkluzivní desing se neplatí :shock:
Nejsem zastáncem vysokých středových tunelů s nádrží. Mám nohy velikost 13, výška 186. Pohodlnější skútr jsem ještě neřídil.
Kdo chce cestovat, a chce nový skútr tak zapůjčit model a najet desítky kilometru.

s pozdravem Likan

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 11:31
od forester
Marléna píše:Taky se mi líbí. Hezký chlap na hezkým skúru, to je prostě fantazie!

Každy tvrdi že tí testovací jazdci sú krpatý aby opticky vyzeralo že skúter je vetší a miesta na nohy je hodne.Ako to je Marlénka?

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 11:54
od Rosi45
Já teda nevím. Měřím průměrných 175 cm, boty 42. Najeto 20 tis. za dvě léta i dálkové trasy - a nikdy jsem necítil potřebu vytrčovat nohy jak na chopru. A jjel jsem 5 i víc hodin v kuse. Ale každý jsme jiný.
Přilbu mám sklopku velikou a ještě se vejde otevřená. Trošku se musí vědět jak a nesmí v předním prostoru nic být.
Jejda, teď jsem uviděl, že je to o 350i a ne o 300.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 11:55
od Majklik
Mluvíš teď o DT300i ?

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 12:43
od double-J
Já myslím, že prostorově i posezem to bude hodně podobné. Nebude to stejné, protože je to úplně nový motocykl, ale hodně podobné to bude.
Jinak k tomu motoru, to je jedna ze dvou věcí, o kterých jsem si jistý, že jsou nové a sice motor a systém ABS nové generace. Pro vysvětlení je vyšší objem, prakticky shodný výkon, ale je to dáno, jak už již bylo uvedeno, náročností nové Euro 4 normy a aby DT nepřišel o výkon, dostal prostě několik kubíku navíc...
A ty helmy, je to jak píše Rosi45...tak je to u každého skútru, kde je ten potenciál...musíte prostě vědět, JAK tam ty helmy dát.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 13:27
od Marléna
Už jsme u toho: Tak jako automobilové motory s vyšší EU zkrotly, totéž bude na motocyklech. A pak přijde turbo. Už vidím, jak budeme kupovat dvakrát přeplňovaný 50 ccm a výkonem 50 koní. K čemu je to dobré, soudruzi?

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 13:28
od double-J
Přesně tak, na obzoru jsou elektronická udělátka od plynu přes ABS, kontrolu trakce atd..., bohužel


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 25 úno 2015, 13:47
od Lubik
Marléno ....
Nevidím na tom nic špatného .... To je prostě pokrok, také máme doma v garáži Oktavii ......... ročník 1965 s karburátorem, přesto jezdím autem co má vstřikování , airbagy, ABS, ASR atd, atd .... prostě pokrok ....
Na ovládání plynu u auta už není struna, ale elektronika :lol:
Nebo chceme zpátky na stromy ? Já tedy ne