Stránka 47 z 49

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 13 lis 2018, 11:31
od josuk
přitom zřejmě ocelová matka (která mimochodem stojí 10 € :-O), je netknutá. Ta hřídel asi nějaká slitina..
A že to je neprodejné je jasné, protože najeto je už přes 20 :-)

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 13 lis 2018, 11:51
od mirsil
Špatně navržené materiály, v těchto případech by na matce za pár korun měl závit odejít první a ne naopak na drahé hřídeli.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 13 lis 2018, 11:58
od crhy
Zlatá Honda SW-T :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No nic, tak jsem si rejpnul...
To, že matka stojí 10€, je smutné, ale v podstatě úplně normální.
Kdyby to člověk chtěl složit z dílů, tak by to stálo asi Trilión. :mrgreen:

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 13 lis 2018, 13:20
od icask2
Vobec nie je divne, ze matka je z vysokokvalitnej ocele. Hriadel je tiez, ale musi splnat uplne ine parametre, lebo je namahany inak. Keby bol vyrobeny z ocele ako matka, tak sa zlomi velmi rychlo. Hriadel musi byt aj pruzna aj tvrda. Toto sa riesi vzdy kompromisom. U specialov nie. Ale zas tam nejde ani o cenu dielu. Problem je v udrzbe nie materiale. Ano su aj nekvalitne diely v mnohych strojoch.
Do nikoho saa nenacazam. Aj profikovy sa sem tam nieco nepodary. Otazka je ci je sposob ako opravit takyto zavit a nemenit kluku.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 16 lis 2018, 09:37
od josuk
najeto skoro 25000, od minulé rozborky ve 20 tis. se řemen skoro nezměnil, stále má cca 27 mm (limit dle knížky je 26), koukal jsem na internetu po novém řemenu ale nakonec se ukázalo nejjednodušší koupení na Proseku, kde mají originály skladem. Cena je sice přes 4 :? ale co se dá dělat. Snad to bude dalších minimálně 25 tis. bez přetržení, bez potíží. Objednané mám taky nové Pulleye (SR2520) 16 g. Varianty jsou 14,15,16 a dokonce už 17. Ty 16 g tam mám cca 15 tis. ještě by vydržely, ale nechci to rozebírat za chvíli znovu. Těch 16 je takový těžší dálniční úsporný převod, i když do maximálky se rozjede spíš jen z kopce.

Otázka na znalce: má cenu ten závit trochu opatrně oživit očkem? Měla by to být M18x1. Nebo případně přeříznout na menší (17?) a sehnat menší matku?
novy remenxct.jpg
šířka nového řemenu
zavit1.jpg
ocko18-1.jpg

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 16 lis 2018, 13:52
od srnka1010
Už si mal tú matku dole?Možno to tam také už dali.Prebehnúť očkom to môžeš.Do menšieho závitu by som išiel až by nebolo inej voľby.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 16 lis 2018, 14:44
od mirsil
Já bych napřed zkusil novou matku i přestože se původní zdá v pořádku a pokud na závit půjde volně, tak bych ho už očkem neprotahoval. Potom bych zkusil matku dotáhnout na předepsaný moment, možná o pár Nm víc a když to vydrží, nechal bych to tak. Není jisté, jestli se do tohoto materiálu dá kvalitní závit v tomto rozměru M17x1 očkem vyříznout, mohl by potom mohl vypadat úplně stejně jako poškozený a napřed bys musel být schopný starý závit M18x1 nakulato obrousit na pr. 16,79 až 16,97.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 16 lis 2018, 15:39
od xPet
Dej tam 6 mm silnou distanční podložku a kašli na to.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 16 lis 2018, 17:24
od crhy
To bude opravdu nejlepší nápad. Hlavně už tam nedávej zelený... :D

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 27 lis 2018, 17:04
od josuk
Děkuji všem za rady. Konečně přišly nové dr. Pulley, tak jsem to mohl dát dohromady s novým řemenem. Stav tacho byl necelých 25 tis. starý řemen byl přesně o milimetr užší než nový. Pulleye 16 g tam byly cca 15 tis.km a byly jen špinavé ještě by mohly být dál, ale nechci to už tak často rozebírat - po 5 tis. km je nesmysl. Chtěl bych variátor rozebrat až minimálně po 10 ale možná jako u x-maxe až po 20 tis. km, uvidíme. Pulleye jsem měl objednané zase 16 g na dálniční nízkootáčkovou jízdu, ALE... poslali mi v neoznačené krabičce 15 g (kontroláno vážením), tak jsem zvažoval reklamaci zpátky do německa, ale pak jsem řekl, je to osud ;-) a nový řemen sám o sobě otáčky snižuje, tak jsem to smontoval. Závit jsem prebehnul závitovým očkem, šlo to úplně hladce. Podložka 18 mm není k sehnání... jen u Rouska měli aspoň vhodnou 17 mm, tak jsem jí malinko vybrousil, dal kapičku modrého na jiné místo závitu a je to! :-) Jezdí to krásně. Chování je stejné, jen jakoby malinko podřazené.. Na dálnici a maximálku je teď zima a oslizlo, rozjezd je +- stejný ale lepší zátah je mezi 50-100 km/h. Prostě jako když se v autě podřadí..

A příště se budu snažit servisovat pokud možno takhle v klidu, pomalu a mimo sezónu. Minule jsem to dělal honem honem, měl jsem tam nejen špatný lepidlo na závitu ale i špatný mazání na tom posuvném válci variátoru, něco s teflonem (jak mě to mohlo napadnout :-O) se to akorát připeklo a špatně se to čistilo..

Tak snad budu připraven na příští sezónu - Portugalsko?? ;-), a snad udržím tempo s těmi Forzami, a že jich teď je.. ;-)

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 27 lis 2018, 17:36
od forester
Pekne Matěji tak si to pekne servisuj lebo cesta bude náročná. A bacha na to čo píšeš aby si potom nebol za vo...Lebo ja ťa berem za slovo ako aj zo sebou :D

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 21 pro 2018, 11:08
od crhy
Tak a máme tady srovnání, jako šité pro Matěje a Rudu :D
https://www.motorkari.cz/clanky/redakcn ... 39996.html

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 24 bře 2019, 10:28
od David 5
josuk: prosím Tě, jaký je interval výměny oleje u xcitinga? Na netu jsem viděl 5000 km, což mi přijde docela málo...

odesláno z XRN2

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 24 bře 2019, 11:59
od vabo64
...ahoj,skutrforum pročítám ze zvědavosti,abych byl trochu v obraze,XCiting 400 mám asi rok a půl a k němu uživatelskou servisní knížku a ta praví,že výměna oleje se provádí: první po 500km a další každých 5000km nebo jednom roce...

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 24 bře 2019, 20:01
od David 5
Díky...
Tak to je snad jediné mínus tohoto skútrů (možná ještě prostor pod sedlem).
Ten nový Xciting S je designově pecka.


vabo: jak by jsi zhodnotil jako majitel Xcitinga?



odesláno z XRN2