Stránka 46 z 49

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 08:10
od josuk
Ta zadní brzda vrže kvůli ruční brzde kdy jeden pistek musí být šroubovací a kříží se to. Rozborka a vyčištění pomůže ale jezdit se s tím dá.

Taky jsem to několikrát hnal po dálnici sice v sám, dá se to, jede to, ale je fakt že to na to určitě přímo stavěný není. Ten olej, pokud je to opravdu olej, to bude asi problém.. :-O

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 08:24
od forester
Teraz keď to čítam ako je nevhodné trápiť 400 ccm skútra do Chorvátska a robiť 800km štreky.Mám v hlave :?: ako som to na PCX zvládal až 2x :D
Je pravdou že po dialniciach sme nejazdili, alebo iba vo výnimočných pripadoch.Napr.keď sme s Tomášom z Ostravy išli z Karlovacu do Rijeky radšej po dialnici lebo bola noc a ten terén je tam dosť členitý a pre mňa neznámi.Potom Pula a odtial Dubrovník :D Druhý krát Makarska, Bosna i Hercegovina Mostar a Split.
Teraz neviem či sa mám hanbiť alebo chváliť :mrgreen: :mrgreen:
reporty-f87/chorvatsko-t6352.html?hilit=pulahttp://www.skutrforum.cz/reporty-f87/chorvatsko-2011-t5216-240.html
reporty-f89/chorvatsko-motodovolenka-2012-t7977.html
post223730.html?hilit=Chorvátsko#p223730

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 08:28
od Benda.s
Teda nevím jestli je Xciting v kategorii mestských skutru, to se mi tak trochu nezda......

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 08:40
od josuk
Jde asi o to že 145 tacho s nákladem je dost.. Štěstí bude když to bude třeba jen uvolněná hadička odvětrání nebo víko ventilů..

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 10:27
od Luky275
Někomu stačí na cestování objem i 125 kubíků....akorát člověk musí zvolit rozumnou rychlost, pokud mi 125 jede max 100-110, tak určitě těch 100-110 nebudu celou dobu ždímat po dálnici, ale pojedu tak 85-90, pak by to neměl být vůbec žádný problém......žádné pravidlo ohledně objemu motoru na cestování NEEXISTUJE, to jen hodně rádoby motorkářů musí mít objem 1 litr a víc aby se jako cítili bezpečně, ale není to potřeba.....
Jasně že když se jede ve dvou a ještě je tu bagáž pak 125 už je dost málo, ale v případě objemu 400 tu už není co řešit....ani s ním bych tedy nejel konstantě 135km/h, ale tak těch 115-120 a pak by neměl být jediný problém...naopak dnešní přemotorovanost zejména cestovních endur je kolikrát až zbytečná a je to přežitek....navíc název městský skútr pro takovou ohromnou lod je až směšný.....někteří výrobci už ale ke svým větším modelům připisují skútr vhodný i na cestování, protože 200kg tele jen do města je zase jiný přežitek...na to stačí 125......čili Kymco 400 na cestování žádný problém a rozhodně bych ho nenazval městským skútrem při jeho velikosti....maxiskútr je větší než většina motorek.....

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 11:07
od krizik1
Čekal jsem, kdo se první ozve, že litr je zbytečný a dočkal jsem se. Možná jsem to neformuloval dosti jasně, tak se pokusím napravit to. Takže, když mám pocit, že mi lezou z motoru divný zvuky a pak ho ženu 800 kilometrů na hranici jeho konstrukčních možností, nemohu se následně divit, že mi z toho někde začne téct olej. Nic víc a nic míň.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 11:26
od Luky275
krizik1 píše:Čekal jsem, kdo se první ozve, že litr je zbytečný a dočkal jsem se. Možná jsem to neformuloval dosti jasně, tak se pokusím napravit to. Takže, když mám pocit, že mi lezou z motoru divný zvuky a pak ho ženu 800 kilometrů na hranici jeho konstrukčních možností, nemohu se následně divit, že mi z toho někde začne téct olej. Nic víc a nic míň.


Pokud to někdo žene na max pak je samozřejmě jen otázkou času kdy se něco potento, ale to platí pro každou motorku, nemusí jít zrovna o Kymco 400,když odbočím měl jsem kdysi BMW GS1150, které jelo asi 205...jenže dalo se to držet jen pár vteřin na zkoušku, jinak by se motor za chvilku"rozpadnul", ideál bylo max 140-150 v Německu kde byla neomezená rychlost....osobně bych Kymco 400 určitě celou dobu nehnal 135 reálných, protože to už je na hranici a není potřeba takhle letět, stačí 120 a pak není problém a skútr to musí v pohodě zvládat, ale s objemem to nemá nic společného, odkecáš i litra když ho budeš držet pod krkem....akorát to bude samozřejmě ve vyšších rychlostech kde už budeš porušovat předpisy, ale cestovat můžeš na všem, pravidlo na to není, akorát musíš zvolit rozumnou rychlost svého stroje a pak....není kam spěchat a v vzhledem k počtu aut na silnicích dnes už nic neuspěcháš....
Jinak pro jednoho cestovatele je podle mého litr již zbytečný, jeho výhodou je pohodlnost že bez podřazení vemeš za heft a motorka vystřelí, zatímco na nižším objemu si musíš víc hrát s řadící pákou abys dosáhl stejného výkonu, ale i tak není takový objem na motorku již potřeba, ta dnešní pseudoendura co mají 1200 kubíků a 150 koní, to je opravdu směšné.....99% majitelů nedokáže využít ani polovinu potenciálu výkonu svého stroje-ale MAJÍ TO !!

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 12:09
od mirsil
Jenže tohle je koníček a většinou vybírá víc srdce než rozum, o tom snad všechny koníčky jsou, jinak by to nebylo v jedné stopě tak pestré ;-)

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 srp 2018, 18:46
od Luky275
mirsil píše:Jenže tohle je koníček a většinou vybírá víc srdce než rozum, o tom snad všechny koníčky jsou, jinak by to nebylo v jedné stopě tak pestré ;-)

Tak určitě, ale ještě více snad než srdcem si většina motorkářů prostě jen honí ego, co si budeme nalhávat..... :wink: ale pravda že ta pestrost je potřeba

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 26 srp 2018, 22:11
od josuk
Je srpen a Alpy mají hromadu sněhu.. (Kymca nemají jen závady, taky jezdí do Alp.. inspirace vláknem xmax 250.. :-))
IMG_20180826_215748.jpeg

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 27 srp 2018, 05:56
od Jirne
Loni jsem s Maxsymem 400 sjezdil Alpy, letos Tatry, po dálnicích na hranici povolené rychlosti a nikde mi výkon nechyběl. Motor s keramickým válcem a spotřebou 3,17l šlape jako hodinky. Je pravda, že ve dvou by bylo na místě zamyslet se nad vyšším obsahem.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 27 srp 2018, 08:12
od forester
Tak Matej ale čo ty nemáš barometer? Pozri sa aj ten sneh má niečo do seba a dokonca ma to tak facinuje že rozmýšlam keď obschnú cesty tak sa tam vyrazím zase.Tá kulisa snehu a suché cesty sú božské pre oko ako aj dušu.Edelweisspitze ten istý pohlad čo som fotil já a z webcam.

V utorok to vyzeralo takto:

Obrázek

V piatok už takto:

Obrázek

V sobotu už takto:

Obrázek

A v nedelu zase takto:

Obrázek

No nie je to nádhera?

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 31 srp 2018, 13:58
od joko
Krasa

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 13 lis 2018, 10:08
od josuk
ne vždycky se všechno daří.. ;-) někdo ze skútrem třeba spadne, někdo použije špatné lepidlo na závity a zku.ví závit na hřídeli variátoru..
hridel2.jpg

loctite-243-500x500.jpg


to je tak když se použije ta zelená 270 a povoluje se to bez nahřátí.. ;-) naštěstí je to jen z jedné strany závitu, tak snad se ještě nebude muset půlit motor..
Pozor na to, patří tam ten s modrým pruhem, zajišťovací lepidlo, to zelené by se mělo před povolením nahřívat na 300 st. jinak to může dopadnout takhle.. Holt každé poučení něco stojí..

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 13 lis 2018, 10:52
od crhy
Jsi se mě mohl zeptat, používám denně :D (v práci). Zelený je Hochfest!
Taky používáme pouze modrý Loctite.
Sice to je zkur.. ený závit, ale po zalepení modrým to držet bude i nadále. Jen to očisti ocelákem od toho původního sajrajtu...