Stránka 5 z 6

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 18 lis 2014, 17:37
od double-J
Rádi se stalo :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 20 lis 2014, 23:23
od Majklik
Kolik Vás tu je majitelů K-XCTčka? Moc koukám asi ne...

V zimě vyjdou další články z jeho testování tak doufám, že mě to ještě neodradí ;-)

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 10 pro 2014, 11:05
od Majklik
Tak jsem ze zahraničních serverů našel nějaké postřehy o nové verzi K-XCT 300i ABS.

- Jednotka ABS (Bosch 9) má pouze 700gramů (50% oproti předchozí verzi) a objem 0,4L.
- Nová barva karoserie "Red Nucleus" neboli červená matná - tady se ještě neví, jestli bude dostupná v ČR.
- Model bude pravděpodobně mít výstražná světla (varovky)
- Oficiální stránky Kymco Španělsko uvádí u 300i ABS váhu 176,4Kg, což by i po přidání ABS znamenalo úbytek na váze.
- Celkem se prodalo za rok a půl cca 1900 kusů K-XCT od uvdení na trh (asi v Evropě) (1327x 125i, a 540x 300i) což taky vysvětluje relativní vzácnost 300i u nás na silnicích...

Obrázek Red Nucleus
Obrázek

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 10 pro 2014, 11:14
od double-J
Je to přesně jak říkáš, jen ty varovky jsou už nyní, není to novinka a ABS by měla být přesněji řečeno verze 9.1 - úbytky na váze by měly být způsobené nejen ABS nové generace, ale také změnami na motoru. :wink:

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 31 led 2015, 18:50
od Vratas
Trošku osvěžím téma s dotazem, a sice jak jak to vypadá s dlouhodobým maxi testem Skútrportálu? Kolik už máte najeto, blížíte se nebo už jste na oněch slibovaných minimálně 15000km? Rozebrání do šroubku už je domluvené? A co oněch 24 hodin po D1, bude se konat nebo se konalo? Nějak o sobě nedáváte vědět, březen se blíží...

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 01 úno 2015, 11:01
od SKUTRPORTAL.cz
Takže s pravdou ven :D Slibovaných 15000 km se nám bohužel nepodaří, Ne však, že by na to K-XCT nemělo, ale v záplavě testovaných skútrů jsme trochu přesně o 5000 km přecenili své síly .... pravdou je, že hodnotit můžeme i po 10 000 km a přesně to v nejbližších dnech uděláme. Uveřejnění článku 24 hodin po D1 je taktéž na spadnutí, takže prosíme jen o chvilku trpělivosti. No a konečně rozebrání K-XCT do šroubku? Ale ano podívali jsme se jaké, že má Kymco vnitřnosti a to nejen na garanční prohlídce! Už brzy na www.skutrportal.cz

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 02 úno 2015, 23:33
od Dándí
Takže ve finále se možná bude jednat o několik zajímavých postřehů z delšího užívání NOVÉHO SKŮTRU což asi pomůže někomu při výběru, ale to hlavní co tady mnozí stále tvrdíme, že u starších modelů je výdrž trošku horší, se tady zase nepodaří vyvrátit. Proč to nesvěříte někomu mladšímu, kdo by něco málo víc najezdil a určitě by rád psal deníček co se dělo ten který den a vy by jste to průběžně kontrolovali a pak vyhodnotili a popsali :?: :?: :?: Myslím, že takových "šikulů", kteří by se toho rádi ujali, tady dohledáte dost a možná by bylo jednodušší udělat výběr potencionálního kandidáta na dotyčný stroj, než se snažit stíhat vše sami a víc řidičů "na střídačku" by možná přineslo daleko objektivnější hodnocení. Rozhodně je veliká škoda nedojezdit km "na doraz", když to lze realizovat na nějakém stroji.

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 06 úno 2015, 11:05
od Majklik
Já osobně se na ty články těším hodně, protože nové K-XCT 300i ABS je mým kandidátem na koupi. Rozhoduji se mezi ním a mezi novým Downtown 350i ABS. Takže mě zajímají hlavně postřehy z hlediska ergonomie při delším cestování, pohodlí, případné nedostatky. A doufám, že to nebude psáno stylem samé klady, protože si to někdo zaplatil :lol:

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 14:55
od Majklik
Tak nevím, další 3 týdny pryč a články pořád nikde, to už podle mě není "brzy" a za chvíli už nestihnete ani slibované "během zimy".

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 15:13
od double-J
No na každej pád, jak jsme se o tom bavili, pokud chceš jezdit tuhle sezónu, máš na výběr prakticky jen stávající DT300 nebo cca v polovině roku K-XCT 300, DT350 se objeví v prodeji nejspíš až na konci sezóny...a nebo teda Xciting 400, pokud je to v budgetu ;) toho mám sám objednaný a to je megakočár :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 15:17
od Majklik
No spoléhal jsem, že oba K-XCT i DT budou v prodeji nejpozději v červnu :-( Xciting mě tolik neoslovil, to už bych raději šel do J300 od Kawasaki což je hezčí stávající DT300i.

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 15:20
od double-J
Tak o DT350 se začalo mluvit až v Milánem, takže to není skoro ani reálné, aby už v červnu byl, zohledníme-li rychlost českých uřadů atd...a na Motosalonu bohužel nebude, prptože ještě není fyzicky v Německu, no :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 15:54
od Majklik
No vzhledem k tomu, že zahraniční weby už nabízí DT350 s dostupností v dubnu tak si myslím, že opoždění více než 2 měsíce je až tristní :-(

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 24 úno 2015, 15:56
od double-J
Jooo, otázka je, jak to finálně bude ;) Nicméně jsem tu informaci nikde na okolních trzích nenašel. Je to nějaký ověřený údaj?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco K-XCT 300

PříspěvekNapsal: 04 bře 2015, 21:37
od SKUTRPORTAL.cz
Zveřejnění článku už je v řádu několika dní. Bohužel řešíme technický problém s fotkami, kdy nám odešel externí disk, na kterém všechny fotografie zálohujeme. Omlouváme se za zdržení a děkujeme za pochopení.

Edit: článek bude uveřejněn 23.3.2015 :P

Majklik píše:Tak nevím, další 3 týdny pryč a články pořád nikde, to už podle mě není "brzy" a za chvíli už nestihnete ani slibované "během zimy".