Stránka 2 z 4

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010, 23:33
od Ryan
díky :oops:

no už teď přemýšlím, co budu stavět až tohle bude provozuschopné 8)
zatím se pořád rozhoduju mezi opětovným vstupem do stejné řeky aneb SR50 #2 nebo mou tajnou láskou NRG MC3

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010, 23:46
od bajza
Zaujalo mě zřejmě zadní světlo na foto. to není úplně jasné je to nějaké diodové,nebo jen nějaká příprava.Zřejmě nějaká čirá dioda.

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010, 23:52
od Ryan
je to klasické diodové světlo s čirou optikou

IMG_2728.jpg

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010, 23:54
od bajza
Vypadá moc dobře jakou svítí barvou klasická bílá?

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 23 kvě 2010, 00:23
od Ryan
bílá ne, to by moc vidět nebylo :wink:
je to klasika červená, tak jak má zadní světlo svítit

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 23 kvě 2010, 09:39
od bajza
Je mi to jasné na těch diodách se barva nedá poznat.To sis sám upravil aby to tam zapadlo nebo je to tuningový díl?

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 23 kvě 2010, 12:51
od Ryan
koupený :oops: 8)

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010, 17:45
od Ryan
malá radost pro dnešní den 8)
IMG_2750.jpg

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 08 čer 2010, 22:38
od Ryan
3 dny do šňůry... brzdy venku, kotouče kdesi v balíku na cestě, půlka skútru neni oplastovaná :|
mno nevím nevím

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 08 čer 2010, 22:49
od foky
Tak nezapomeň, že mezi těma dnama jsou ještě noci :twisted:

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 11 čer 2010, 23:20
od Ryan
tak z dnešní "třešničky na dortu" v podobě instalace brzd se stala noční můra, která skončila zhruba před hodinkou...

ráno kolem 10 jsme upevnili nalakované třmeny a začalo odvzdušňování... přední brzda docela OK, kolem 11 už jsme se po předobědové kávičce vrhali na zadní... po třech a půl hodinách (převažně strávené klením) už jsem v čirém zoufalství volal pro rady Pavla do Scootershopu, protože na trase "nádobka -> odvzdušňovák" vzniklo něco jako černá díra, kde z nádobky mizela kapalina kvapem, nicméně z odvzdušňováku nešlo zhola nic. tento pro mě zvláštní úkaz byl po krátké konzultaci vyřešen a skútr začal dokonce i brzdit 8)

inu zadeklovalo se, co zadeklováno ještě nebylo a s plnou parádou se nastartovalo... od této chvíle bylo čím dál jasnější, že do zítra skútr provozuschopného stavu nebude... nejdřív funkci vypověděly spínače brzdových světel - bez zjevné příčiny, jak už to tak bývá... takže demontáž předku, kontrola - všechno ok. tak jem asi blázen? opět nastrojení - zkouška - a nic. opět demontáž a kontrola - opět ok. opět montáž a kontrola - a světe div se, brzdovka svítí... :roll: nemám sílu už řešit možnou příčinu a svádím chybu na matrix...

kolem 18:00 už skútr opět vítězoslavně stojí před garáží a - poněkud divně - přede na volnoběh... tohle není dobrý, říkám si. vemu za plyn - nic. tedy skútr se jal do pohybu, ale stačí se zapřít nohama a skútr už se ani nehne... tohle nebude síla 8 koní co má tahla sněhurka mít pod sedlem... hodinové laborování s nastavením karburátoru nepřineslo žádné ovoce a co hůř, Pavel nezvedá telefon...

začínám se pomalu loučit s účastí na šňůře a uklízím garáž... tříměsíční martirium s "ozdobením" skútříka (doma již zásadně přezdívaního "střep") pomocí dílů rozličných tvarů i barev rozložených v několika krabicích bude mít, zdá se, smutné finalé. je něco po půl osmé, sedím na lavičce před garaží a tupě zírám na kompletně nastrojený skútr, který měl být touto dobou již naložený v dodavce a připraven na zítřejší transport do Prahy...

snažím se myslet na něco jiného než na fakt, že čtvrtroční snaha o zprovoznění SRka je ta tam, když tu zazvoní telefon - volá Pavel... "no jo, to je jasný, máš tam málo vzduchu - ten novej airbox co si kupoval má v sobě dusítko, to dej do háje a bude zas dobře"... je to možný? je možný, že dusítko, který se hodlám vyndat už ve chvíli, kdy si nový airbox teprve objednávám na e-shopu, jsem tam nechal :shock: ? po již rutinní demontáži několika plastů bylo jasné, že to možné je... i mistr tesař se občas utne, a co teprve takový "učedník", co má do mistra daleko...

je skoro půl desaté večer a skútr má opět sílu jako při prvních testech v dubnu. v ten samý moment přijíždí kamarád s dodávkou, přidáváme SRko k jeho X8ce a oba se těšíme na zítrejší sraz...

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 11 čer 2010, 23:29
od wictor
Ryane to je pomalu na knížku, ale jsem rád, že to tak dopadlo a zítra si ten tvůj stroj pořádně prohlídnu :wink: :P

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 11 čer 2010, 23:37
od Ryan
ještě mi to tak úplně nedochází, že je to tak nějak "za mnou"... a ikdyž jsem s výsledkem spokojen, nečekej žadnou "pecku"... motorově je to velký pokrok oproti předchozímu stavu (aktuálně nulové propady výkonu, ikdyž za cenu nižší topspeed), ale pár optických detailů ještě chybí - nové přední blinkry, proužky na kola, polepy kapotáží... mám to tu na stole, ale nezbyla už prostě ani minuta času na montáž... a to, že to zase jezdí, je v tuhle chvíli maximální satisfakce :wink:

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 14 čer 2010, 22:13
od Ryan
takže, máme hotovo tak na 99% (už jen nalepy proužky na ráfky a už na to ani nesáhnu :mrgreen: )

IMG_2895.jpg

IMG_2899.jpg

IMG_2900.jpg

IMG_2901.jpg

IMG_2904.jpg

IMG_2906.jpg

IMG_2908.jpg

IMG_2909.jpg

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 21 čer 2010, 16:59
od Maikl
Hmm skutečně velive zdařilá prácička... upřimná gratulace jen tak dál... :P