Stránka 1 z 4

Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 07 dub 2009, 12:52
od Ryan
Aprilia SR 50 I T E

Data:
Rok výroby 1997. Má toho už hodně za sebou a je to na ní vidět. Koupeno v roce 2007. Obouchaná a odřená všude kde to jen šlo, ale měla GO motoru. Jedna sezóna odježděna v sériovém stavu (hlavně aby se přítelkyně naučila jezdit - seděla na tom poprvé). Po první sezóně nastal čas na první doping. Letos na řadu příjde hlavně oprava plastů, celolak a další designové úpravy (motorově jsem celkem spokojený, budou se jen vychytávat propady na určitých otáčkách).

Úpravy:
- 70ccm kit TopPerformance
- výfuk LeoVince ZX
- variátor Malossi Multivar

Plánované úpravy:
- 19mm karburátor Malossi
- zadní tlumič RMS R
- celolak alá italská trikolóra
- zahlazení podsedlovky
- čirá optika (blinkry + zadní světlo)
- přístrojová deska z novějšího modelu
- drobnosti jako závažíčka, zrcátka, nakopávačka atd...

Obrázek

Aktuální foto přestavby budu průběžně házet. Zatím sbírám sílu :mrgreen: Koncem dubna se snad začne rozebírat a pomalu to dávat dokupy, do Skútr šňůry bych rád měl hotovo...

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 07 dub 2009, 14:00
od Pumpa
to bude asi hezky az to bude fertig :wink:

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 07 dub 2009, 14:13
od Ryan
v to doufám :lol:

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 11 dub 2009, 22:34
od Ryan
Tak dneska mi přišli budíky z novějšího modelu. Montáž bez problému a hned to vypadá lépe. Radost mám hlavně z toho, že tachometr ukazuje reálněji než jeho předchůdce. Takže už místo 120km/h jezdíme jen stovkou :)

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 26 čer 2009, 13:16
od Ryan
Tak je nalakováno... skútr odstrojen, sundáno co šlo :mrgreen: Obávám se, že letos to už dohromady nedám :cry:

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 28 čer 2009, 16:38
od Vitas
Lakoval sis to sam nebo ti to nekdo delal? jestli ti to nekdo delal, muzu se zeptat za kolik?

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 28 čer 2009, 20:16
od Ryan
Nechával jsem to dělat, rozsah prací byl větší než co bych byl schopný zvládnout. Platil jsem 6tis. Bíla perleť není nejlevnější, ale vzhledem k tomu, že se lakovlo úplně všechno co na rámu bylo, je ve výsledku ceka velice dobrá. Navíc nejrhoší byla příprava na lak, protože plasty byly v hrozném stavu. A lakovalo se vše - i plasty před koleny atd.

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 24 dub 2010, 22:31
od Ryan
IMG_2711.jpg

IMG_2712.jpg

IMG_2719.jpg


Že se podaří šoupnout motor zpět do rámu a vše napojit a zapojit hned na poprvé, tomu jsem nevěřil - ale stalo se :mrgreen:

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 25 dub 2010, 22:51
od Ryan
leštíme, leštíme, leštíme 8)

IMG_2722.jpg

IMG_2725.jpg

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 26 dub 2010, 21:36
od caroline
jak sáňky v létě :oops: :D

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 07 kvě 2010, 17:14
od Ryan
v útery si vyzvedávám poslední bednu dílů, ve čtvretk budou nastříkané poslední dva plasty a v pátek si jedu pro přečalouněné sedlo... tak už se nám to blíží :mrgreen:

Jinak projekt ITE se v průběhu realizace změnil na projekt SF :shock: ... myšlenku ITEčka si nechám pro další skútr 8)

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 00:36
od Ryan
tak jelikož mě moje druhá sada kol, (která měla nahradit stávající šedo-oprýskané ráfky) zklamala, jelikož osazení zadního kola je děláno na nějaký prazvláštně velký trn (divný, když je ze stejného skútra se stejným rokem výroby), musel jsem přehodnotit situaci a stávající šedý ráfky jsem poslal na opískování a půjdou do laku. a když už jsem byl v tom, sundal jsem tu trochu plastů co už byla na svém místě a k opískování jsem přihodil i kryt vodní pumpy a variodekl... takže do laku půjdou i tyhle drobnosti :twisted:

a co že se na Aprilce vlastně za ten téměř rok úprav všechno dělo?
- oholila se na rám, zrevidovala se elektrika a vyčistil motor
- jelikož motor neměl patřičný tah, vyměnil se karburátor za 19mm Malossi a dala se nová konstrastní pružina (žlutá - s bílou to nebylo ono) a nová gramáž válečků
- mezitím se dostříkaly komplet všechny plasty + většina z nich podstoupila zavaření nebo jiné opravy (praskliny apod.)
- nechalo se nově potáhnout předešlým majitelem propálené sedlo
- po několika testovacích jizdách a konstatování, že po dvou letech konečně motor jede tak jak jsem si to představoval, se začalo s pomalým kompletováním a sháněním nových dílů - na SRku toho moc originálního nezůstane :) - ke změně přístrojovky z novějšího modelu již došlo loni, teď přišla na řadu výměna zrcátek, brzdových páček, zadního světla, nakopávačky, blinkrů, heftů, zadního tlumiče, brzdových kotoučů, přidají se nerez nášlapy a zadní blatníček...
- aktuálně čekám na opískování posledních dílů, který se obratem pošlou do laku a skútr se konečně kompletně nastrojí... šňůra je za dveřmi a čas neúprosně letí 8)

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010, 22:50
od Ryan
aktuální stav 8)

IMG_2727.jpg

IMG_2730.jpg

IMG_2732.jpg

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010, 22:52
od wictor
Moc pěkná práce :wink: :P

Re: Aprilia SR 50 ITE

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010, 22:53
od bajza
Máš můj obdiv pustit se do kompletní přestavby to je opravdu spousta práce.Moc pěkné.