MaraLit píše:CHB píše:"Po zahřátí motoru se najednou vše srovná, světla se rozsvítí a šlape to!" ... a kolik naměříš v této situaci ?
a měříš stejnosměrné nebo střídavé napětí ?
Ahoj, právě že furt stejně, jako když to nešlape. Okolo 0,6 V. Právě, že je to stejné. Dává to stále stejné napětí, ať to šlape, nebo ne. Tak ono je to pochopitelné... Točí to na volnoběh stejně, tak napětí je stejné. A samozřejmě střídavé. Je to snímací cívka, pod kterou lítá magnet. Usměrňuje si to zřejmě až řídící jednotka. A právě nevím, jestli to napětí není pro tu řídící jednotku málo, že vyhodnotí, že se motor netočí... Ta světla je jasný indikátor. Možná je tam nějaký nepatrný napěťový zlom, kdy to pak vyhodnotí, že se motor točí nebo ne. Možná mám rozdíl několika mV. Tak bych právě potřeboval právě vědět, kolik tam ta cívka dává voltů u zdravého X-Maxe. Proto ten dotaz....
Jinak moc díky za zájem a odpověď!
Ahoj, tak jsem na to asi přišel - řídící jednotka! Ráno, když byla zima, tak to blblo. Jakmile se oteplilo, šlapalo to bez problémů. Tak jsem pak vyzkoušel ráno nastartovat - blblo to. Pak jsem fénem zahřál řídící jednotku a vše fungovalo. Takhle jsem udělal několik pokusů a vždy se stejným výsledkem.
Tak jsem si objednal použitou, že to vyměním. Vyměnil jsem a narazil jsem na imobilizér! K jednotce jsem nedostal ani klíče, jen samotnou řídící jednotku. Tak se chci zeptat, jestli existuje nějaký způsob jak ten kód imobilizéru z jednotky vymazat a načíst tam nové klíče? V servisním manuálu je akorát způsob jak to udělat s aspoň jedním klíčem, který je s jednotkou spárován.
Díky!