Stránka 3 z 4

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 17 dub 2017, 09:01
od HeliMan
Tak jsem zatím zkouknul řemen, ten je dobrý, zatím 22,2 mm, do minima 21 mm ještě daleko. Vypadá to, že budu muset rozdělat variátor i spojku a podívat se, jestli někde něco nevypadá špatně. Jinak to škubání dělá i při ubraném plynu, takže asi pořád.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 17 dub 2017, 10:00
od Dusan14
Nieje zvnutra popraskany?

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 17 dub 2017, 16:49
od HeliMan
Prave, ze vypada velmi dobre. Bude to asi hodne badani, muze to byt taky nejake cidlo, je to strikacka.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 18 dub 2017, 15:24
od josuk
to by chtělo rozlišit, jestli cuká motor nebo variátor
jinak 17 tis.km to má najeto celkem? To by odpovídalo těm 22,2 mm (při 24 tis.km jsem měl 22mm a bylo to na výměnu akorát - ten limit 21 je vážně limit). Je to na tobě. Já bych to buď rozdělal a rovnou vyměnil válečky, vodítka, mazání a řemen a vyčistil spojku, anebo bych to vydržel tak do těch předepsaných 20 tis.km, to si rozhodni.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 18 dub 2017, 19:12
od HeliMan
Kdybych věděl, že to opravdu pomůže, tak to udělám hned a nebudu čekat do 20 tis. Ale jak zjistit, jestli to opravdu dělá variátor? Lze to nějak spolehlivě poznat jízdou?
Válečky, vodítka zkouknu a rovněž spojku. Co si mám představit pod tím mazáním?

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 18 dub 2017, 21:07
od josuk
je tam vrstva polyurey viz manual nebo vlakno xmax 250

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 08:36
od HeliMan
V manuálu je mazání Shell BT grease 3® (Yamaha grease G 90793-40016), která se ale už nevyrábí a je ještě k mání někde v zahraničí. Nemohu nikde najít nějakou náhradu. Čím to mažete vy? Pochopil jsem, že je to pro vysokou teplotu, ale u nás snad ani neexistuje. Určitě v servisech používají nějakou náhradu.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 10:51
od josuk

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 10:57
od HeliMan
To jsem taky našel, ale kde to koupit? Na eshopu není k dispozici a dealera u nás to nenajde. Ten Total Altis nevypadá špatně, asi to zkusím taky.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 16 kvě 2017, 10:53
od HeliMan
Tak jsem rozebral variátor, válečky prakticky nové, neošoupané, řemen měl nakonec 22,4 mm, rovněž jako nový. Vyměnil jsem svíčku a bohužel musím konstatovat, že stále při rychlosti 50-60 km/h skútr poškubává. Je zajímavé, že při vyšších rychlostech nebo naopak při nižších to nepociťuji. Nejhorší, že to je zrovna rychlost, kterou se nejčastěji pohybujeme po městě.

Edit: Tak musím konstatovat, že škubání se prakticky děje ve všech rychlostech, v těch větších to není tak cítit. Už mě napadá jenom nějaká netěsnost.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 20 říj 2021, 22:48
od denisbiker
Zdravím vás. Koupil jsem X-city 250 a dělám na něm takový menší servis. Může mi někdo poradit jak se dostanu ke svíčce abych ji vyměnil za novou? Absolutně se k ní nemohu dostat. Na Aprilii Leonardo 250 jsem neměl absolutně problém a na Yamaze tápu. Díky moc.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 23 říj 2021, 09:13
od josuk
To není možné, stejný motor a je vidět už zvenku..Obrázek

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 23 říj 2021, 10:39
od Winterwolf
Stejný motor, ale jiné plasty.

Otevři sedadlo a odmontuj panel co je před podsedlovým prostorem. Jsou tam 4 šroubky.

Pak by jsi měl vidět na svíčku.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 23 říj 2021, 15:34
od josuk
Tam tudy se dělá sací ventil..svíčku sice uvidí ale pochybuju že vyndá.. :DObrázek

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 26 říj 2021, 03:58
od denisbiker
Díky všem za příspěvky . Ano X- max ačkoliv by člověk řekl , že je stejný s X-City tak plasty má úplně jiné a tím pádem i přístupy a řeknu vám je to porod. Kvůli svíčce ven tři plasty a cca 10 různých šroubů.
20211023_125143.jpg
20211023_125212.jpg