Stránka 4 z 4

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 31 črc 2016, 22:38
od PetrA3
OK díky. Myslel jsem že SR max má interval 20 tisíc na řemen. No nemá to cenu asi ani jedno pokoušet. Ví někdo ventily? O tom není v knížce ani slovo.

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 01 srp 2016, 09:33
od dreamer
Ale je, ventily su pri 20tkm, teraz som ich nastavoval, bola len mierne vacsia vola. Remen ked som menil pri 15tkm, tak bol ako novy, ale material starne, krehne, mozu byt uz mikro praskliny, ktore si nevsimnes atd. a pokusat to nema zmysel, novy origo Piaggio ma stal 50€.

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 01 srp 2016, 11:44
od PetrA3
jsem uplně blbej!!! Koukal jsem celou dobu na servisní úkony pro 125... 250 je o dvě stránky pod a je to delší - olej po 10, řemen po 15.. atd :-)

-- 01 srp 2016, 12:49 --

Takže už zbejvá jen zjistit gramáž válečků

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 13 led 2021, 19:06
od jsrk
Zdravím přátelé jedné stopy s variátorem, dovolil bych si resuscitovat toto vlákno, neb pořebuji radu-poradu:
Nedávno jsem pořídil Atlantica 250, jede to super, vychován na Kejvačkách a pak na třipade, fakt slušnej odpich na semafórech. Ale mám zajímavý problém. Stalo se mi, že jsem skutra odstavil cca na 3 neděle, mezitím se ochladilo. Přijdu k moto a levá brzdová páčka (ta duální, co ovládá jeden přední pístek a celý zadek) byla úplně měkká! Prostě to nebrzdilo! Už se to tu řešilo pár příspěvků nazad, ale to vysvětlení se zavzdušněním mi nějak nesedí... Následovala kontrola pumpy - brzdovky tam bylo tolik, že nebyla vidět hladina v okénku, tak jsem pumpu otevřel, brzdovku vyměnil za čerstvou, odvzdušnil předek i zadek a cajk. Po cca měsíci provozu došlo k podobné situaci. Moto cca dva týdny bez provozu, teplota šla opět dolu, ano, moto měla zamčená řídítka - tedy plný levý rejd. Ale jal jsem se pokusničit, lehce jsem povolil víčko pumpy a po "namačkání" se situace lehce zlepšila, nicméně žádná hitparáda. Oproti páčce přední brzdy je to prostě furt měkký. Vede mě to k úvaze o degradovaných těsněních na pumpě, nebo že by tam byl někde nějaký bordýlek, který blokuje přepadový kanálek v pumpě a jak je zima, nějak se to tam všechno šprajcuje... Co si o tom myslíte? Máte někdo nějaký tip, čím by to mohlo být? Docela by se mi hodil servisní manuál, abych juknul, jestli se ty gumičky v pumpě dají vyměnit - co jsem zatím koukal, tak snad prý existuje jako náhradní díl celý pístek s těsněními, ale nějak není úplně k sehnání :( Na Jawě 350/640 jsem si pumpu repasoval, ale tam se obecně ví, jaká těsnění tam patří, tady jsem bez katalogu ND nebo workshop manualu celkem v lese :(
Moc díky za případné rady, nebo odkaz na dokumentaci.

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 13 led 2021, 20:47
od boboh
To JSRK:
kup repasní sadu do brzdový pumpy a budeš mít klid :-)

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 13 led 2021, 21:55
od jsrk
boboh píše:To JSRK:
kup repasní sadu do brzdový pumpy a budeš mít klid :-)

Ano, to mám v plánu, ale otázka je kde to na tu starou dámu sehnat. Ta pumpa je pravděpodobně společná i pro jiné moto, ale bez katalogu ND, nebo servisního manuálu to bude celkem obtížné, proto se zde snažím nachytřit.

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 13 led 2021, 23:25
od JardaB
Já bych měl podezření na to, že zavzdušnění brzdových nádržek nefunguje. Pokud se chladem zmenší objem brzdové kapalin a okolo válečů se do systému nasaje vzduch ... ostatně tomu trochu nasvědčuje malinké zlepšení po povolení víček. Prověř fyzicky na demontovaných víkách že víčka pustí vzduch. ..... Pokud to spojuješ přesně jen s ochlazením (nebo je to jízdní pauza) ?

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 14 led 2021, 12:56
od jsrk
Právě to mám v úmyslu, nicméně připravuji se i na tu horší variantu - výměna pístku.

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 14 led 2021, 14:56
od boboh
To jsrk:
opravná sada: AP8113862 nebo AP8133810 .... :?: 8) :lol: ... ceny na partsdepot 870 respective 1230 čechokreditů :roll:

Re: Aprilia Atlantic 250

PříspěvekNapsal: 14 led 2021, 15:16
od jsrk
Díky za tip!