Stránka 20 z 20

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 16 led 2017, 15:26
od 942004
Tak,zadni guma Michelin power pure sc vydžela 11500km!!! Byl jsem spokojeny,takže tam dám tu stejnou. :!: :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 16 led 2017, 21:40
od ORBITH46
Já dal tu samou v létě na předek. Uvidím kolik vydrží...

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 20 srp 2017, 12:43
od werny008
Zdarec lidi,
tak jsem taky novým majitelem Piaggio X8 250ie :-)
A jak jsem tady už četl, taky by se mi hodil manuál jak na to ....
tak kdyby jste někdo měl odkaz, byl bych moc rád.
zatím mám najeto cca 300 km a jsem velice spokojenej, ale jednu věc si říkám bych asi vyměnil a to je štít
vpředu. Měřím 185cm a vítr mi jde přímo na helmu a dělá to zbytečný rachot.
Řešil jste někdo jeho výměnu? Nejde mi o montáž, to zvládnu, ale jaký plexi koupit aby mi tam šlo.
Prodejce co mi ho prodával, mi říkal, že se používá jiná značka.
Tak kdyby jste měl někdo praktickou zkušenost který koupit, byl bych moc rád za info.
V podstatě by mi stačilo o cca 10cm vyšší než je original.
Díky za reakce :-)

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 20 srp 2017, 12:48
od BurnesOldman
Ahoj co tam dát deflector?

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 21 srp 2017, 10:56
od werny008
No co jsem koukal,tak stoji okolo 3000 kc to mi přijde hodně.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 15 čer 2018, 13:15
od qwerz
Hej hola, tak i já jsem se rozhodl obnovit vozovy park a k Hexagonu pribyla X8cka 250ie. :D Ale s temi priruckami to opravdu neni jednoduche. Nevim treba na kolik se husti pneumatiky...

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 15 čer 2018, 22:47
od PBM2
Tlak přední kolo (základní model) - 2,0 bar.
Tlak přední kolo (model s příslušenstvím) - 2,3 bar.
Tlak zadní kolo (pouze jezdec) - 2,2 bar.
Tlak zadní kolo (jezdec a spolujezdec) - 2,6 bar. 8)

Tady máš ke stáhnutí manuál https://www.manualslib.com/manual/1372274/Piaggio-X8-250-I-E.html . :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 15 čer 2018, 23:38
od werny008
Díky za ten manuál :-) to se hodí.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 25 čer 2018, 08:05
od qwerz
Dik.. Co je to ten "model s prislusenstvim" ? Takova blba otazka, ale netusim jestli mám model s prislusenstvim..

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 17:26
od werny008
to by mne taky zajímalo co to je to příslušenství, jestli je myšleno vyšší plexi a třeba kufr.... :-)

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 11 črc 2018, 22:03
od qwerz
To me taky napadlo, ale kolik takove plexi prida na hmotnosti na predni osu :) O 0,4bar vetsi tlak na zadnim kole pri osazeni spolujezdcem (pocita se 75kg navic vetsinou) je logicke, ale prave me vrta ten tlak o 0,2bar vyssi kuli nejakemu prislusenstvi.. Jako kdyby melo mit 35kg navic..:)
Dotaz k vymene oleje - vyrobce doporucuje pouze 5w40..? Pokud naleju 10W40, pri zachovani stejne vykonostni specifikace - API SL, JASO MA 2, bude olej o chlup hustci, bude mene ubyvat a bude levnejsi..takze same + :) A kdyz je 5W do -35°C, a 10W do -30°C, tak to je to posledni z ceho bych mel strach... Nejake uzitecne pocteni zde - https://www.oleje.cz/clanek/Viskozita-a ... vych-oleju

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 29 srp 2018, 20:49
od werny008
Zdarec lidi, dneska jsem při vyjížďce přišel na odpojený kabel, který je na pravé straně těsně nad svodem výfuku. Je tam obyčejná (nevím jak se to jmenuje, ale bývá samec a samička) koncovka samička a na ní do L-ka gumová krytka (něco jako na svíčce, ale z měkké gumy) vypadá to na nějaký čidlo, ale nenašel jsem k čemu to čidlo je. Bude tady někdo vědět?
Přijde mi to jako čidlo teploty motoru, ale to mi ukazovalo teplotu i před tím něž jsem na to přišel.
Díky za reakce.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 22 zář 2018, 18:07
od marvys
Později ale ... Mělo by to být od čidla tlaku oleje. Když klekneš tak je to vlevo na hoře vedle olejového filtru. Tak že ti momentálně nesvítí kontrolka tlaku oleje při zapnutém klíčku,

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 16 dub 2019, 13:07
od qwerz
Zdarec, tak kdo uz letos jezdi? Přiznejte se.. :D Ale k mému problému..loni mě trošku zlobil volnoběh, že za studena při zastavení na první křižovatce motor chcípne. Po zahřatí je to již OK. Dá se tomu trošku dopomoct před zastavením lehce přidat plyn, pak volnoběh klesne těsně k hranici zdechnutí, ale nakonec se zvedne a drží. Loni jsem to eště neřešil, po skušenostech z felicie sem si říkal že v zimně vyčistím škrtící klapku a bude po problému (tam to bylo podobně, při jízdě z kopce bez plynu a vyřazení motor zdechnul). Zimní rozborka nic nevyřešila, klapka je teď čisťoučká jak dětská prdýlka, ale volnoběh při zastavení stále neudrží. Zkoušel jsem sundat to víčko co je z boku co kryje ten mechanismus na klapce, jestli třeba není nějaký přidřený a nestihne rychle klapku na studeným motoru otevřít před zastavením..ale je přioxydované a nechtěl jsem ho páčit šroubovakem, takže jsem vratil šroubky a namontoval klapku nazpět.. Takže řešil někdo volnoběh? V jiném tématu už to někdo řešil výměnou lambda sondy, ale nechci teď něco kupovat a řešit to pokusem a omylem jako v autoservisu.. (bohužel vlastni zkušenost..)