Chong píše:Ahoj Vindex,že ty jsi ten s videem na youtube jak se mu splaší na stojanu satík na 4000rpm? Zkusil jsem to vyfotit
http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/SAM_0908_m.jpg , ale není tam vidět, takže nemůžu sloužit jak to po roce intenzivního používání vypadá. Pocitově ale asi dobrý, pomohlo. I podle fotky vidíš že to na motorce nesundáš, prostě musíš vytáhnout motor ven. Počítám že máš Satelise, ale asi to bude podobný... zkrátka, motorka na hlavním stojanu, pak odpojím akumulátor, odpojím tlumiče od motoru, zadní brzdu od motoru, všechny hadice a kabely. Aby tohle bylo možný tak zadek odplastuju. Když je hotovo, tak vyndám šroub kyvky a zbytekem motorky "odjedu", nejlépe ve dvou, z motoru. Výsledek vypadá asi takto...
http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0319.JPG . Co se týká tlakového čidla. Originál má myslím 21ku klíč, to se sundá jen trubkovým klíčem (žádnej úderák, ani nevím kam by se s ním mlátilo), tak málo místa tam je. Samozřejmě se musí nejprve sundat sychrovací imbus vedle. Originál čidla za už dnes trochu rozumnou cenu mají ve scootland.cz , lze použít i tlakové olejové čidlo z felicie, ale tu 24matku už nejde utáhnout ani trubkovým klíčem a je to trochu alchymie to rozumně utáhnout. Kabel jsem si musel opravit.. pod horním konektorem šmik, pak naletovanej novej drát, zaizolovanej smršťovačkou a na druhej konec faston samice, pak zpět do šprcky a omotávky. Táhnutý aby to bylo co nejdál od tepla kolene. Podle mě ale tlakové čidlo nemůže mít na chování motoru vliv. Někde jsem kdysi splašil schema zapojení a to tlakové čidlo vede jen na kontrolku palubky, ani do řídící jednotky od něj nic nevede. To splašení by mohlo být zarušením jednotky, nebo nedokonalou kostrou. Zkus si projít kostru k jednotce, plus dodatečně zablokovat +12V proti kostře nějakou větší kapacitou.. začal bych 2200uF. Nevím jak moc tepelně je namáhaná řídící jednotka v setelisovi, ale každej elektrolyt jednou vyschne a to určitě i ty uvnitř řídící jednotky. Tak proč nezkusit tomu pomoct zablokováním na napájecích vstupech EFi.
Ahoj Chongu, jojo to video jsem nahrával já. Dlouho jsem se k tomu nedostal, až včera. Řekl jsem si že to složím a dám známému servisákovi. On sice nedělá skůtry, nýbrž motorky, ale snad na něco přijde. Každopádně, když jsem to dneska startoval, motor chytl hned. Oproti minulému problému, kdy po pořádném otočení plynem naskočilo hned 5k otáček naopak chcípne. Jemně pootočím plynem, kloktá, hodně pootočím plynem... už ndá pořádnou dávku otáček ale chcíplne. Mám taky podezření na vstřik, holt to nechám na něm. A když se nepodaří, prodám ho na díly, protože nefunkční skůtry nikdo nechce.