Stránka 87 z 94

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2019, 17:52
od kerim7
Ja tankoval Vervu poprve a zdalo se mi, ze to jede nejak dobre. Tak jsem za to vzal a bylo tam tacho kilo. U nas je jen rovina, z kopce to nebylo, ale bylo to po vetru. Jel by i vic, ale nechtel jsem ho trapit. Verva je evidentne dobra a obcas ji Visionu dopreju.

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2019, 15:30
od JardaB
Zase je to tady, benzínova magie. "Verva je dobrá. ... co je to za výraz ... na co? To je stejný jako "dobrá mouka od Odkolka", neznamená to nic. Jediné plus u Vervy s vlivem na výkon motoru je mazací přísada. Trochu se zmenší tření pístu.

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2019, 16:10
od kerim7
Já reagoval na to, že ji někdo musel z Visiona vylít. Přeformuluju to teda, abych nepsal, že je Verva dobrá. Po jejím natankování jel můj Vision rychleji. A není to subjektivní pocit, opravdu by to jelo tachometrově přes kilo, což mi při normálním natankování nejede. Takto je formulace ok? ;-)

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2019, 19:38
od JardaB
Jelo to rychleji a víme í proč ... super. Stejnou službu udělá odpovídající aditivum v N95.

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2019, 20:08
od crhy_
Jardo, pokud myslíš VIF, tak ten oktanový číslo nezvedá... :wink:

Nicméňe z praktického hlediska si nemyslím, že by Vision dokázal všechny ty oktany "zpracovat"

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2019, 07:20
od JardaB
Koukám, že se ti kalí zrak. O oktanech a mazací přísadě jsem již psal výše. Vliv na výkon má mazací přísada ... její efekt nebude stejný u každého motoru. A mimo jiné ... oktany zpracuje lehce, jen význam či efekt z toho nebude.

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2019, 13:33
od crhy_
Hlavně, že si rozumíme :D :wink: :mrgreen:

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2019, 14:10
od Bostav
To je zase diskuze :lol:
Stačí zhubnout a každý skůtr pojede rychleji i bez Vervy a VIFu :mrgreen: U mě by byl nárůst rychlosti tak o 30km/h (kdybych se rozhodl že začnu hubnout :D )

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2019, 14:13
od Haski
carborundum píše:Haski, až vyřešíš to koktání, napiš čím to bylo. Bude to i pro ostatní zajímavé.
Píše se tu o sytiči, ale má vstřikování sytič? Laicky se domnívám, že sytič je záležitost karburátorová.
Také mně to nedalo a na zdejší rady jsem natankoval Vervu 100. Výsledek byl, že jsem nádrž po 10 km vylil. Hůř startoval a při přidání plynu chcípal. Opravdu je ta Verva tak dobrá, jak se na těchto stránkách píše?


No asi takhle, zatím jsem nádrž nevyjel, páč to fakt nežere a za druhé jsem toho při tomhle počasí moc nenajel. Problém s náhodným vynecháním (někdy i chcípáním) při studeném motoru na volnoběh - tu stále je.
Trochu pomohlo přitažení toho plastového štelovacího šroubku (lehce se dá štelovat poslepu od zadního kola). Jinak při jízdě nemám jediný problém, nic nekoktá, akceleruje hned. Problémem je jen studený volnoběh, zatím to ale moc neřeším.

Sytič
No podle mě jsou na klapce 2 věci blízko sebe, co mají konektor. Jedno asi kontrola polohy klapky a druhé asi sytič. Některé velké motorky, i když měli vstřikování, měly na rukojeti páčku na sytič (třeba KAWASAKI Z750S 2007)

Jak popisuješ, že při přidání plynu chcípal, tak něco podobného mi dělal také. Po nastartovaní jsem opravdu lehce přidal plyn a jakoby se začal dusit. Větší plyn byl bez problémů. Tento problém bylo čidlo v sání, kde jeho 2-pin konektor (resp. konektory umístěné přímo na čidlo) už někdo opravoval a konektory nakonec vypadly a začal svítit motor. Po připojení kontrolka zhasla, ale dělalo to myslím pořad, když jsem konektory otočil, problém zmizel. Takže buď to čidlo nebo zkontrolovat ten konektor.

Vyměněno:
- fajfka
- svíčka
- olej
- těsnění vstřiku
- čističem prostříklá klapka
- čističem jsem stříkal okolo klapky i vstřiku, jestli to někde nenasává faleš, ale žádná změna.

PS. Neřešil někdo zadní tlumič, nějak skřípe při propružení. Demontáž se mi zdá nějak komplikovanější, shodit cely vrch pod sedačkou?

Honda Vision 110 - přední tlumiče

PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019, 21:44
od igors
Ahoj,
jezdím po Praze s Vision z roku 2014 - přední vidle občas klepne "kov na kov". Koukal jsem na olej ve vidlích - bylo tam 32ccm, v manuálu je 62ccm. Doplnil jsem olej a je to tvrdé jak sviňa :-) řešil to někdo z vás?
Uložení a ložiska jsem skouknul - není to vymlácené.


P.S.K benzínovým magiím: začal jsem jezdit na Shell Power 100 - subjektivně to jezdí lépe, zkusil jsem i MOL a také asi lepší pocitově než běžná 95.

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019, 09:33
od carborundum
U Visiona je pérování problém, který se tady v diskusích táhne jako med. Někoho to štve, někdo na to kašle a bere to jako mínus mezi plusy. Zatím to na těchto stránkách nevyřešil. Divím se, že se k tomu výrobce nevyjádřil. U Hondy bych to čekal. Nezbývá nic jiného, než se těm dírám vyhýbat. Jestli někdo přijde s řešením, je to na medaili.

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019, 12:58
od angel2904
A to je problém obecný nebo jen starších ročníků? Na mém 2017 nic takového nepozoruji. Tak je to koza, ale je to jen 100kilový prcek. Jako v peřinách alá GoldWing to nebude nikdy. Igors píše, že tam měl málo oleje. Sic ho dolil, ale já bych ho vyměnil za řidší variantu. Pokud tam ale vyloženě něco klepe, doporučil bych GO tlumičů. Toliko selský rozum :idea:

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 25 kvě 2019, 14:30
od Regulak
Váha na tvrdost pérování velký vliv nemá. Měl jsem 28 let Sinsona skútra a tam je pérování oproti vižníku jako peřina. Má vyšší zdvih a ani díra vás nerozhodí. Váhově jsou oba skútry stejné Simson má akorát vyšší nosnost.

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019, 08:15
od Haski
Porovnání hmotnosti s tím Simsonem SR50 není úplně přesné, kde zajímavější by bylo srovnání zdvihů odpružení, bohužel údaje na Vision nejsou. Předek Simsona je u všech variant stejný a to i s typem Enduro :-).
Faktem je, bohužel nemám srovnání s tím Simsonem, že na Visionu je to pérování opravdu takové jalové.
Třeba přímo u mého naprosto jetého kusu předek spadne skoro na půlku hned, co ho sundám ze stojanu a tím je předek asi tvrdší. Zadek je u mě houpavej a ve dvou se mnou vzadu 88kg, jsme se sem tam dostali i na dorazy. Ale soudím, že u mě je ten zadní tlumič asi spíš KO.

Simson SR50 - celková 260,5kg = užitečná 172kg + pohotovostní 88,5kg. Zdvihy pérování předek/zadek - 135/85mm
Vision 110 - celková 267kg = užitečná 165kg + pohotovostní 102kg. Zdvihy pérování předek/zadek - 90?/80mm?

Re: Honda Vision 110

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019, 09:04
od angel2904
Výměna zadní pneu v běžných "domácích podmínkách." Dělal jste někdo? Už mám dva průpichy/dva knoty (nekomentovat= kapitola sama pro sebe = smolař), nechci riskovat 300km SŠ Lbc-Pha-Rabyně-Lbc, že se to někde rozleze. Gumu jsem objednal, ale už mi to tady u nás nikde nepřezují, všude plno. Podle mě to nemůže náročnější než vým.pneu na kole. Vyvažovat se taky nemusí. :idea: