Stránka 155 z 161

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 06 čer 2019, 16:42
od HonzaR
Velké plexi od Givi jsem řezal flexou, kotoučem na kov. Poté hranu zahladil vibrační bruskou.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 06 čer 2019, 21:05
od mirsil
... a jde to bez problému i přímočarou kmitací pilou, jemným zubem na kov, jen je třeba plexi v místě dotyku oblepit proti poškrábání.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 07 čer 2019, 07:35
od JardaB
To přijdete o ten zesílený okraj plexi ... nebo to zesílení na Givi turist plexi (na rozdíl od továrního plexi) není ?

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 07 čer 2019, 07:47
od Winterwolf
Na SH 300 je na originálním plexi "zesílený" okraj vytvořen rozřízlou hadičkou... Pokaždé když jedu na myčku tak to někam odletí....

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 11 čer 2019, 17:23
od Sokolík
Tak jsem měl po dlouhé době první vážný problém. Při stání na semaforech měl motor nepravidelný chod, dokonce mi jednou i chcípnul. Přičítal jsem to nekvalitnímu benzínu, ale problém byl nakonec ve vybité baterii. Před jedním obchodem už jsem jednoduše nenastartoval. Musel jsem skútr odstavit a po nabití baterie jsem normálně odejel. Baterie je přitom celkem nová, kupoval jsem ji loni na podzim a na jaře jsem ji plně dobyl. Mám podezření na vadný stator zapalování. Pěkně je problém popsán tady:
https://www.scootland.cz/zbozi/dr-stato ... 125-05-12/
Zkusil bych stator proměřit. Nevíte někdo, kde vlastně stator na skútru hledat?

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 11 čer 2019, 18:01
od RADEK_SL
Nejprve zkus proměřit kolik to dobijí za chodu motoru, normální stav je 13,9V - 14,4V. Řekl bych, še to spíš bude vadný regulátor, tedy pokut to málo dobijí. Může to klidně být i vadnou baterií. Stator zapalování najdeš pod pravým víkem motoru, tam kde se najejvá motorový olej.

-- 11. 6. 2019 17:07 --

SF 11.06..jpg

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 11 čer 2019, 22:46
od Sokolík
Díky za rady. Až bude víc času, tak na to kouknu. Teď potřebují jezdit.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 11 čer 2019, 23:47
od RADEK_SL
No tak jezdi, prevence je vždy až na prvním místě! Pokud jsi zůstal viset jednou, raději bych zjistil proč se to stalo a nečekal bych na opakování. Změření dobíjení zabere maximálně pět minut. Toť můj názor.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 13 čer 2019, 09:46
od country_man
Tak pánové díky za tipy! Nové GIVI plexi namontované ...
plexi1.jpg


Na oříznutí si ještě netroufám, ale fakt to chce cca 10cm seříznout, přesně jak to má v avataru mirsil. Dá se to řezat i namontované nebo radíte zase úplně sundat - půjdu na to asi flexou.

Jinak konečně nemusím mít obavy, že mi uletí navigace "mobil" - super ...
plexi2.jpg


BTW: Kde jste byli nejdále s SHáčkem 125i? Chystáme se do Chorvatska 30.6 - 7.7.19 ve dvou, asi mimo dálnice, snad dojedem (čerstvě mám zajetý KIT 150 - 1100km - snad už bude motor zaběhnutý), v pohodě teď drží 90 - 100km/h stabilně. Kdyby se chtěl někdo od Brna přidat, chceme kopírovat trasu z reporty-f89/chorvatsko-motodovolenka-2012-t7977.html, možná zahnem k moři dřív (někde u Splitu), ale to ještě doladíme.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 02 črc 2019, 13:22
od Gargamell01
Paráda, také mě láká nějaká taková dobrodružná cesta. Odjet to na GSu dokáže každý, ale na skútru je to výzva :) Byli jsme nejdále asi v Německu (z Prahy). Poslední dobou si ale říkám, že už mi to jezdí nějak moc dlouho bez jakéhokoliv servisu - tedy každé 4 tis měním olej, asi ve 22 tis jsem měnil řemen. Jinak nic a to jezdíme hodně ve dvou. Teď mám najeto 33 tisíc, tak si říkám aby mě něco na delším výletu nepřekvapilo. Určitě letos bude třeba vyměnit pneu (první), tak chudákovi dopřeji asi nějakou další péči když už budu bez něj chvilku. I když vlastně nevím co... všechno funguje jak má. Za poslední měsíc mám najeto asi 2200km. Zvykl jsem si jezdit na skútru, na auto se práší.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 02 črc 2019, 19:28
od forester
country_man píše:BTW: Kde jste byli nejdále s SHáčkem 125i? Chystáme se do Chorvatska 30.6 - 7.7.19 ve dvou, asi mimo dálnice, snad dojedem (čerstvě mám zajetý KIT 150 - 1100km - snad už bude motor zaběhnutý), v pohodě teď drží 90 - 100km/h stabilně. Kdyby se chtěl někdo od Brna přidat, chceme kopírovat trasu z reporty-f89/chorvatsko-motodovolenka-2012-t7977.html, možná zahnem k moři dřív (někde u Splitu), ale to ještě doladíme.


Ahoj, páči sa mi tvoje zanietenie zdolať Chorvátsko zo 125 ale uvedom si že ideš zo spolujazdcom s plnou bagážou tak ti neodporúčam ísť dialnicou. Je to nebezpečnejšie viac ako hoc aká okrska. Bude ťa boleť hlava s toho pozerania do speťáku.Dialnice sú k moru teraz preplnené nie ako u nás, riskuješ že ti nejaký prispatý dovolenkychtivý plechovkár nabúra zadnicu. Nedaj boh že bude protivietor a ty viac ako 90 nedáš. Viem o čom hovorím bol som s PCX v Cro 2x a to okrem dialnice Zagreb obchvat 30km absolutne bez. Okrsky sú v perfektnom stave niet čo riešiť.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 02 črc 2019, 23:30
od xPet
country_man píše:Tak pánové díky za tipy! Nové GIVI plexi namontované ...


Na nerovnostech ti to bude mlátit do páček. Mám taky takové. Už vymýšlím nějaké blástry, co ty "uši" na tom plexi zafixují.
Všechny plexi jsem vždy zařezával. U SH jsem jej nechal jaké je - mohu používat kokosku bez brýlí - na SH se každé ušetřené místo hodí, páč podsedlový prostor je opravdu malý.
Jinak ano, budeš to plexi muset sundat, pokud jej chceš zakrátit. Vždy jsem se s tím všelijak šmudlal podle těch nejlepších zaručených rad a ukázek na YT včetně všelijakýho polepování a oblepování, a vždy mi prasklo (takže je ve finále o 2cm níže, ale nevadí to). Nejlepší je to natvrdo říznout flexou (nechat si půl centimetru fóra) a dobrousit to na brusce. Takto to neprasklo nikdy a je to za čtvrtinu času. Prostě z blbostí už sem vycvičenej dost.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 02 zář 2019, 15:26
od Gargamell01
Ahoj. Asi 3 sezony sedlám SH 125 Mode. Takovou tu verzi pro holky :). Jen měním olej a vesele jezdím. Po 35 tis km jsem nechal přezout gumy.
1)Od té doby si ale všímám, že mezi cca 50-60km/h mi kmitají řídítka. Nic velkého...ale když je pustím, rozkmitají se. Má s tím někdo zkušenost?
2) Také víc teď vnímám podvozek obecně - už to netlumí tak jako dříve. Když na místě zabrzdím přední brzdu a opřu se do řídítek, je to spíše takové bláto. Řeší se na takových strojích výměna tlumičů? Nebo to je operace, která se rovná polovině hodnoty stroje a nemá to smysl? Jezdím denně a hodně ve dvou po Praze, takže podvozek dostává celkem zabrat. Díky za vaše zkušenosti.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 02 zář 2019, 15:35
od PePe_PCX
1) Pravděpodobně špatně vyvážený kolo po přezutí. Nebo ti to dokonce přezuli bez vyvážení.

2) Po těch km by to chtělo vyměnit olej ve vidlici. Je to operace tak na půl hodiny za zhruba 300,-Kč za olej.

Re: Honda SH 125i

PříspěvekNapsal: 03 zář 2019, 08:15
od Gargamell01
PePe_PCX : Děkuji za rychlou reakci. Ani jsem nevěděl o této možnosti - výměny oleje ve vidlici. Zkusím na to mrknout. Mrzí mě, že autorizovaný servis s tímto nepřijde. Mám tam skútr na výměnu gum, tak bych čekal, že kouknou na kilometry, překontrolují brzdy, ty tlumiče... při předání mně řeknou, doporučí... Místo toho už po cestě z přezutí mám přední kolo prázdné a možná tedy i nevyvážené.