Stránka 1 z 1

Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 27 čer 2020, 10:14
od Sochy
Zdravím, mám skutr maxon matador a chtěl jsem z něj dostat trochu více výkonu. Tak jsem nejdříve vyměnil variator který mi trochu pomohl při rozjezdech, ale nebyl to žádný zázrak. Potom jsem vyměnil filtr za tuningovy filtr a nechal zvětšit výfuk ale nic moc žádný znatelný rozdíl tak jsem se rozhodl vyměnit váčku za sportovní váčku https://www.skutry-malsice.cz/xintian-k ... -1198.html po par hodinách práce a úspěšném vyměnění váčky jsem motor nastartoval. Motor běžel v pořádku jen jsem mu trochu musel upravit volnobeh. Jel jsem skutr projet a více jak 70-75 km/h nejel ani rozjezdu nebyly tak ostré jak bych očekával. Potom jsem posunul jehlu v karburátoru a trochu se mi zlepšily rozjezdy. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být? Budu rád za každou odpověď.

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 27 čer 2020, 13:42
od icask2
Bude to zniet asi hlupo, ale je tym skutrom. Preboha co vystrajas? Pokial sa len nehras a rad sa babres tak to chapem. Ale v ostatnom pripade si pomaly dal do toho skutra kopec penazi a nikdy nic z toho nebude. Je to slaby stroj aj na 125 tku. Kup nieco lepsie a mas pokoj.
No ak chces stroj doladit na to co mas, tak musis na brzdu a nastavovat na nej. Toto je uz odborna praca.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 27 čer 2020, 14:45
od Sochy
Zcela tento názor chápu a vlastně jsem i jeho zastáncem ale je mi 16 a rodiče řekli ze jedině skutr. :)

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 27 čer 2020, 19:01
od icask2
Dobre. Lenze ten tvoj ma nejake 6 kW. Z toho nedas viac. Materialovo je stavany na cenu. To znamena, ze vydrzi akurat ten vykon. Ono uz aj PCX je oproti nemu zihadlo. Ak posporis, tak za nejake 2 tisic sa da kupit jazdenka s vykonom 9 az 11 kW. To jazdi normalne. Nemusis sa bat ani ciny Sym a Kymco. Spominane mam a mal som. Ziaden problem s nimi nie je.

K motoru. Otvoreny saci filter znizuje odpor, vyfuk z nespravnym odporom nie je tiez pre motor to prave. Teraz si dal vacku ktora co robi? Otvara viac, dlhsie je otvorena alebo co? Takze od prvych uprav asi potrebujes prestavit botatost zmesi paliva. Osobne si myslim, ze celu masinku mas rozhodenu a hrozi ti fatalna porucha motora.
Len sa hraj, aspon sa vela naucis aj ked ta to bude stat kopec nervou a penazi.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 03 črc 2020, 19:12
od Dusan14
Mal si vymenit valce a piest, jednoduche a ucinok okamzity a bez badania.

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 25 úno 2022, 23:42
od MaxArdour
Zdarecc,
tak já jezdim taky Maxon 125, najeto 32.000 km, nijak to nehonim, po rovince pohodových 70-75 se dá trvale udržet, ve dvou je to slabší, kromě běžnýho servisu jsem měnil akorát přední pneu po vymetení díry na silnici, praskla.
Předtim jsem měl rok Hondu, ale nebyl jsem spokojený, třikrát za rok porucha, rád jsem se toho zbavil.

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2022, 18:09
od HiTeccom
Sochy píše:Zdravím, mám skutr maxon matador a chtěl jsem z něj dostat trochu více výkonu. Tak jsem nejdříve vyměnil variator který mi trochu pomohl při rozjezdech, ale nebyl to žádný zázrak. Potom jsem vyměnil filtr za tuningovy filtr a nechal zvětšit výfuk ale nic moc žádný znatelný rozdíl tak jsem se rozhodl vyměnit váčku za sportovní váčku https://www.skutry-malsice.cz/xintian-k ... -1198.html po par hodinách práce a úspěšném vyměnění váčky jsem motor nastartoval. Motor běžel v pořádku jen jsem mu trochu musel upravit volnobeh. Jel jsem skutr projet a více jak 70-75 km/h nejel ani rozjezdu nebyly tak ostré jak bych očekával. Potom jsem posunul jehlu v karburátoru a trochu se mi zlepšily rozjezdy. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být? Budu rád za každou odpověď.


Takže nevím jakou vačku jsi tam dal ale nic jiného než Naraku A14 Racing nemá význam, max už asi jen 4 ventilová hlava ale to asi už kupovat nebudeš. Nevěř tady zaslepeným neznalcům, že kup tohle hondu a tamhle kawasaki a nebudeš s tím mít problémy. Ty krámy se taky musí tuningovat aby jeli normálně a mají spoustu jiných problémů na rozdíl od čínských skútrů, kam koupíš součástky levně a hlavně okamžitě bez čekání a životnost srovnatelná a hlavně máš mnohem větší Škálu možností tuningu než co má ledajaký X-Max nebo Forza.
No jinak samotná vačka ti stačit nebude, musíš tam dát větší válec 150ccm spolu s hlavou. Stačí obyč čína, nemusíš kupovat Naraku verzi ! Pak otevřenej vejfuk z Aliexpresu,,,,mám to odzkoušené tak to vím ! Vzduchový filter tam nech origo !,,,no karburátor musí bejt Naraku 24mm s akcelerační pumpou ! a nakonec nejdůležitější Naraku variátor a žádnej Malossi odpad ! Bez Naraku variátoru ti to nikdy nebude jet tak, jak by měl.

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2022, 10:58
od sollik
"Nevěř tady zaslepeným neznalcům, že kup tohle hondu a tamhle kawasaki a nebudeš s tím mít problémy. Ty krámy se taky musí tuningovat aby jeli normálně a mají spoustu jiných problémů na rozdíl od čínských skútrů, kam koupíš součástky levně a hlavně okamžitě bez čekání a životnost srovnatelná ..."

Když pominu ty gramatické chyby, tak jako vtip hodně dobré :lol: :lol: :lol:

Pro tazatele: Základ je koupit takový stroj, který má dostatečný výkon už v základu a případné úpravy dělat s někým kdo má zkušenosti a hlavně je schopný výkon měřit a ladit ....a to v garáži na koleni nejde. Jinak to jsou - jak už bylo psáno - vyhozené peníze.

Zdraví zaslepený neznalec po 31 letech za řídítky z toho 26 na skůtru :wink:

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2022, 15:42
od adacarp
Nejlepší tuning skútru, je byl a bude velké A!

-- 21 kvě 2022, 14:43 --

Protože z hovna bič neupleteš.

Re: Tuningová vačková hřídel

PříspěvekNapsal: 23 kvě 2022, 08:34
od Winterwolf
Pročištěno a uzamčeno :!:

Kluci klid :-)