Stránka 113 z 118

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2019, 15:44
od Hybča
Já jsem zadal také VIN a ukázal se mi stejný název, který znamená v překladu: "Odpojování pravého honda top boxu" a vyhledat nejbližšího dealera.
Tak si myslím, že by to mohlo být ono. Nevím....

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2019, 22:37
od sstopar
Co to máš za ty boční kufry? Neodíralo to lak? Jak jsou upevněné?
Díky za info.
elem píše:Mel jsem na pcx kufr givi E340N a bylo to idealni

Sent from my iPhone using TapatalkObrázek

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 11 črc 2019, 18:42
od Chabra
Zdravím vespolek, jen dotaz, neřešili jste někdo tlumení přední vidlice, pokud tam tedy nějaké je, protože po 8kKM začalo PCX nepříjemně poskakovat a je takové nervózní. Nikde jsem nenašel ani nákres vidlice, ani jestli lze nějak vnitřek tlumiče repasovat/vyměnit. Pokud někdo víte díky předem za informaci.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 18 črc 2019, 17:06
od sstopar
Asi bych doporučil servis. Ale je to hoooodně brzo...

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 21 črc 2019, 15:47
od Chabra
Servis určitě ne, ten s tím nic neudělá. Našel jsem na jiném fóru info, jak je tlumení PCX na hodně špatné úrovni, což je bezpochyby pravda, a ve vidlicích není vlastně žádný tlumící element, pouze otvory, kterými proudí olej tam a zpět. Tlumení se dá měnit pouze hustotou oleje. Lze ale dokoupit stavitelné segmenty, které nahradí klasické tlumiče v běžných tlumičích jiných značek. Uvidím jak pomůže záměna na olej 15W, pokud to bude stejné, vyzkouším ty tlumící segmenty.
Jen jsem myslel, jestli se tím již někdo dříve nezabýval.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 22 črc 2019, 18:55
od Pinkpiggy
V kolika km jste panove a damy delali ventilove vule? Od konce zaruky si to servisuji sam, ted mam na modelu 2017 najeto cca 12tkm a asi me ventilove vule budou cekat :D (spis uz mely cekat)... a dnes jsem si vsiml, ze po pridani plneho plynu na hlavnim stojanu mi tak nejak skutr “couva” (jak se klepe motor, tak to couca na stojanu dozadu) a zaroven jsem zaznamenal, ze kdyz to vytocim na stojanu do plna, tak relativne pomalu padaji otacky... mate nekdo nejaky “hint”, po cem se divat?

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 27 črc 2019, 10:46
od Ladis_01
Měření komprese

Zdravím místní znalce a rád bych se zeptal. Při výměně oleje a svíčky (Denso IU22) jsem si změřil kompresi - 62 psi.
Jaké hodnoty jsou běžné a jaká hodnota je již nižší?
Vždy si změřím kompresi a v čase lze sledovat stav motoru. Takto to dělám u sekačky, pěchu, pily, křoviňáku.
Díky moc, Laďa

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 27 črc 2019, 12:43
od Lubon
Tvá hodnota tlaku je hodně nízká, napiš jak si přesně postupoval při měření komprese, je to důležité.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 27 črc 2019, 18:08
od sago2
Ladis_01 píše:Měření komprese

Zdravím místní znalce a rád bych se zeptal. Při výměně oleje a svíčky (Denso IU22) jsem si změřil kompresi - 62 psi.
Jaké hodnoty jsou běžné a jaká hodnota je již nižší?
Vždy si změřím kompresi a v čase lze sledovat stav motoru. Takto to dělám u sekačky, pěchu, pily, křoviňáku.
Díky moc, Laďa

Ladis 01 stiahni si servisný manuál na pcx-ko z motorkári.cz.Ak by si to náhodou nenašiel tak uvedená hodnota kompresie meraná pri prevádzkovej teplote motora by mala byť 1098kpa(11,2kgf/cm2,159,3psi pri 850ot/min)

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 29 črc 2019, 10:05
od Ladis_01
Díky za reakci k měření komprese.

Zřejmě jsem udělal chybu při měření. A to tu, že při protáčení motoru jsem neotočil rukojetí plynu na maximum. Měřil jsem ze zavřenou klapkou. Nemohlo to řádně přisávat vzduch do sání.

Díky Sago2 za nasměřování. Hledal jsem manuál, našel. Víc technických info je ke 150. Tento motor ale má jiný kompresní poměr. Ale jako vodítko to postačí.
Díky moc.

Změřím kompresi s otevřenou klapkou a uvidím.
Laďa

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 30 črc 2019, 08:17
od Citelis
Nevíte někdo jakou šířku má nový řemen? Aktuálně mám 22mm, což už je jen "kousek" k limitu 21,6mm - zatím nemám představu jak rychle ubývá.
V přední řemenici je vyježděný znatelný "lavor", ale vše hladké. Zadní řemenice je v pohodě.
Tak jen abych se připravil co mě čeká. Najeto mám teoreticky 8000km, ale jsem třetí majitel za 3 roky, takže si nedělám iluze - i když jsem to kupoval přes Honda bazar :D

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 30 črc 2019, 20:48
od Ladis_01
Měření komprese

Zdravím, tak na skůtru v praxi ověřeno, změřeno.
Změřil jsem kompresi jak za studena, tak i za tepla.

Drátem blokovaná zadní brzda ve zmáčknutém stavu, aby bylo možno protočit startérem motor, rukojeť plynu vytočená na max (aby se otevřela v sání škrtící klapka).
Poprvé za studena naměřeno 122 psi
za_studena.png


za tepla 130 psi
za_tepla.png

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 01 srp 2019, 10:01
od sstopar
Pinkpiggy píše:V kolika km jste panove a damy delali ventilove vule? Od konce zaruky si to servisuji sam, ted mam na modelu 2017 najeto cca 12tkm a asi me ventilove vule budou cekat :D (spis uz mely cekat)... a dnes jsem si vsiml, ze po pridani plneho plynu na hlavnim stojanu mi tak nejak skutr “couva” (jak se klepe motor, tak to couca na stojanu dozadu) a zaroven jsem zaznamenal, ze kdyz to vytocim na stojanu do plna, tak relativne pomalu padaji otacky... mate nekdo nejaky “hint”, po cem se divat?


Ventily u mého PCX vždy po 8000 km. model 2015 - dle technika se zde lámal interval na servisní prohlídky a novější modely jsou na tom lépe...Bohužel u mě ne... Jinak popis je tuším v manuálu, nebo servisní knížce.

-- 1. 8. 2019 09:03 --

Citelis píše:Nevíte někdo jakou šířku má nový řemen? Aktuálně mám 22mm, což už je jen "kousek" k limitu 21,6mm - zatím nemám představu jak rychle ubývá.
V přední řemenici je vyježděný znatelný "lavor", ale vše hladké. Zadní řemenice je v pohodě.
Tak jen abych se připravil co mě čeká. Najeto mám teoreticky 8000km, ale jsem třetí majitel za 3 roky, takže si nedělám iluze - i když jsem to kupoval přes Honda bazar :D


Řemen by měl mít životnost buď 12000, nebo 24000 km, koukni do manuálu.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 26 srp 2019, 10:30
od Hybča
Zdravím všechny, kteří měli, nebo mají problém z blinkry.
Honda na webu: https://www.honda.cz/motorcycles/owners ... dates.html
Je svolávací akce, kde napíšete svůj VIN kód a tam vám vyjede, jako mě, že mám vyhledat nejbližšího dealera,
kde vám zdarma vymění LCU jednotku. Která mimochodem stojí kolem 4.000,-Kč.
U mě se tak stalo a už mám po problému.
Jen se omlouvám, že to píši až teď, ale byl jsem na dovče.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

PříspěvekNapsal: 26 srp 2019, 11:35
od sstopar
Vyměněno v Auto Jarov minulý týden. Občas mě zlobila funkce výstražného blikání. Současně, když byla kapotáž dole jsem si nechal doplnit USB zásuvku za pouze hodinovou sazbu.