Stránka 8 z 13

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 11 črc 2014, 12:55
od Vratas
Vzhledem k připravované ekologické normě EURO 16 bude EU verze vybavena aktivní recirkulací výfukových zplodin skrze helmu řidiče. Další úpravou projde katalyzátor nesoucí název "Vidlofresh" pro památkové venkovské oblasti a skanzeny, kdy místo stávajících filtračních prvků v něm bude instalován kraví nebo prasečí trus z důvodu absolutního pohlcení zápachu spalin, kdy bude přítomna pouze tzv. domovina.

POZOR speciální nová informace

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 08:17
od Luca_69
Vážení úžasná zpráva, dnes v noci (díky časovému posunu) se mi podařilo spojit e-mailem a následně skype (s pomocí google traslátoru) s generálním ředitelem pro sport v společnostech Kymco a podařilo se mi získat exkluzivní nové informace, které jako první na světě budete číst právě vy.

Společnost Kymco vzhledem k výjimečnosti stroje a nebývalému spěchu MyRoad, zvláště pak s jeho nastavitelným podvozkem chystá s tímto skútrem jako s prvním ve světové historii vůbec, účast na Rallye DAKAR 2015 (Argentina-Bolivie – Chile).

S tímto se loučím a jdu prospat probdělou noc.

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 09:27
od Vratas
Výhodou určitě bude to, že jezdec bude díky tomu super podvozku moci stále sedět, takže se narozdíl od těch stále ve stupačkách stojících géesáků, hondařů atd. prostě neunaví.To by mohly být slušné výkony 8)

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 10:21
od foky
Nevíte jak to vypadá se spekulací, že Kymco vyvíjí pro Dakar nový třítaktní véčkový jednoválec o obsahu 444ccm?

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 11:17
od dreamer
Vo svetle tohto vlakna mi aj tak ako najvacsia ironia pride fakt, ze BMW C600 a C650 GT maju motor prave od Kymca, alebo ze Kawasaki ma svoju J300 tiez od Kymca. Mimochodom priaznivci a majitelia japonskej Yamahy asi tiez vedia, ze motory v niektorych modeloch ich skutrov su talianske Minarelli a takto by sa dalo pokracovat. Ale inak som sa na niektorych prispevkoch pobavil, takze pokracujte kluci :)

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 11:44
od medved.m
foky: Kymco to má dobře spočítané, že třítakt by měl mít teoreticky dvakrát větší účinnost než známý Cimrmanův šestitakt.
Třetí a čtvrtý takt - expanze a výfuk - budou sloučeny do jednoho - exploze :idea:

Akorát nad tím uspořádáním ještě trochu spekulují. V překladu do tajwanské čínštiny jim "V" vyšlo jako "" a teď se jim tam ten válec potvora nechce vlézt :(

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 11:53
od tomikm
dreamer píše:Vo svetle tohto vlakna mi aj tak ako najvacsia ironia pride fakt, ze BMW C600 a C650 GT maju motor prave od Kymca, alebo ze Kawasaki ma svoju J300 tiez od Kymca. Mimochodom priaznivci a majitelia japonskej Yamahy asi tiez vedia, ze motory v niektorych modeloch ich skutrov su talianske Minarelli a takto by sa dalo pokracovat. Ale inak som sa na niektorych prispevkoch pobavil, takze pokracujte kluci :)


doplním citací od vena307: "KYMCO má partnerství s mnoha známějších firem jako Honda a BMW" - takže i Hooooooooooonda vy posměváčci Hooooonda, takže je mi jasný, že když se snad a úplně čirou náhodou na nerozbitnejch strojích Baworáku či Hondě něco rozbije, svedete to jste na ty zapráskaný rejžožrouty z Taiwanu (a Majestáci na přičmoudlý špageťáky) :D :D :D . ale bavte se dál, až kam vás fantazie a inteligence pustí :D :D :D

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 12:54
od vena307
No právě vždy je na co to svést.
Tohle vlákno je recesi a pobaveni ne uraženi

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 13:07
od _Tom_
Moudří pochopí s všechny ty suzuki a hondy prodají. Je to totiž jediná rozumná cesta. Kymco má dnes už licence úplně na všechno. Takže i nový podvozek pro suzuki se schvaluje firmou Kymco. My to tu víme. Ale i tak díky za osvětu

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 13:11
od tomikm
chytili séééééééééééé :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 13:38
od Vratas
Nevím jaké má modely Honda vyráběné Kymcem, ale Kawasaki J300 určitě a ty skútry BMW jakbysmet. Také to podle toho vypadá...

Je těžké to zkousnout, chápu :-)

Odesláno z mého U8815 pomocí Tapatalk 2

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 15:52
od _Tom_
Chybí tu ještě poznámka že my roud je vyráběny v licenci hondy. Plasty s licenci suzuki apod

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 16:01
od Vratas
A kontrolu kvality dělá Yuki.

Odesláno z mého U8815 pomocí Tapatalk 2

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 17:49
od Dándí
Milý tomikm, honda piš prosím tě spisovně a to Hondááááááááááá. Děkuji

Za druhé, nejsem si jist, že ostatní značky to mají jak ty píšeš. Jediné co vím je to, Kymco MyRoad 700 je zaručeně stroj vážící 300 kg a má tak nějak štelovatelné tlumiče a těším se až nám to někdy po Praze ukážeš jak to kličkuje v zácpě, protože chci vědět do čeho jdu než to koupím. Jistě to bude zajímat i ostatní.

Re: MyRoad Gang - volná diskuse

PříspěvekNapsal: 12 črc 2014, 18:16
od tatík
ale třeba na motor s proměnným počtem válců mělo Kymco patent už v roce 1983,1984 a pak ještě v letech 2003,2004 a 2006,kdy bylo jednobodové vstřikování nahrazeno 4,5 bodovým a v katalyzátoru se otočil směr proudění,což postupně převzalo nejen BMV,ale například i Toyota u dieslového šestiválce v modelu Hilux